7 miljoen. Ik snap dat Roma dat wil hebben, maar ik zou er niets van begrijpen als we dat gaan betalen. Maximaal 3.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:41 schreef Zipportal het volgende:
'Feyenoord wil Karsdorp definitief overnemen'
https://www.fr12.nl/nieuw(...)itief-overnemen.html
Vind dat altijd een vorm van armoede. Terughuren is één ding, maar alweer terugkopen. Afwachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
Het is alsof Van Geel nooit is weggegaan.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:41 schreef Zipportal het volgende:
'Feyenoord wil Karsdorp definitief overnemen'
https://www.fr12.nl/nieuw(...)itief-overnemen.html
Vind dat altijd een vorm van armoede. Terughuren is één ding, maar alweer terugkopen. Afwachten.
maar niet voor 7 miljoenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:58 schreef aTypisch het volgende:
als karsdorp fit blijft is het toch een prima back voor feyenoord?
want er zijn veel betere opties?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Karsdorp hoeft van mij niet eens gratis overgenomen te worden. Ik vind hem duidelijk een van de zwakkere basisspelers.
Voor ¤7 miljoen wel.quote:Op woensdag 11 maart 2020 00:00 schreef aTypisch het volgende:
[..]
want er zijn veel betere opties?
geertruida heeft echt niks van een moderne back
die gaat niet zulke stappen maken als malacia op links
tsjaquote:Op woensdag 11 maart 2020 00:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Voor ¤7 miljoen wel.
En nu niet vragen wie dan, ik ben geen scout.
tussen de 1 en 3 miljoen.quote:
ja ik heb ook liever een sini, senesi of jonge nederlandse god op rechtsbackquote:Op woensdag 11 maart 2020 00:10 schreef Oldground het volgende:
Zou Karsdorp niet overnemen. Ga liever voor iemand met toekomstige potentie en restwaarde. Overtuigt daarnaast niet genoeg om over dit soort bedragen te praten.
Ik wist niet dat Janmaat net had bijgetekend :$quote:Op woensdag 11 maart 2020 00:00 schreef aTypisch het volgende:
[..]
want er zijn veel betere opties?
geertruida heeft echt niks van een moderne back
die gaat niet zulke stappen maken als malacia op links
Inderdaad. Alleen in hele exceptionele gevallen moet je een back halen en dat is Karsdorp bij lange na niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Karsdorp hoeft van mij niet eens gratis overgenomen te worden. Ik vind hem duidelijk een van de zwakkere basisspelers.
Extreem ouderwetse gedachte. Backs zijn juist steeds belangrijker geworden voor je aanvalsspel.quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:09 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Inderdaad. Alleen in hele exceptionele gevallen moet je een back halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |