Oke, nou bedankt Nick. Anders had ik dat echt nooit gesnapt.quote:Op woensdag 11 maart 2020 13:38 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Je snapt hopelijk ook dat Roma geen aankoop van 18 miljoen 2 jaar later voor 3 miljoen gaat verkopendie willen natuurlijk wel wat geld terugzien, dan is 7 of 8 miljoen wel een reële prijs.
Zou ook mijn keuze zijn tbh.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Koeman kan toch Krul en Bijlow oproepen en janksmoel Cillessen niet oproepen.
Volgens @onlogisch moet hij het nog maar een jaar laten zien en dan gaat hij bedenken of die 6 miljoen wel gerechtvaardigd wasquote:
Ja, terwijl ze in Barcelona Xavi vergeten zijn, daar kent men nu alleen nog maar Clasie.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens @:onlogisch moet hij het nog maar een jaar laten zien en dan gaat hij bedenken of die 6 miljoen wel gerechtvaardigd was
Senesi ontwikkelt zich goed. Dat heb ik al eerder gezegd. Hopelijk weet hij deze trend vast te houdenquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens @:onlogisch moet hij het nog maar een jaar laten zien en dan gaat hij bedenken of die 6 miljoen wel gerechtvaardigd was
Ik verwijs nog maar even naar het 'Messi Messi Clasie komt eraan!!!'quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:43 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja, terwijl ze in Barcelona Xavi vergeten zijn, daar kent men nu alleen nog maar Clasie.
Heeft Feyenoord geen eenzijdige optie?quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:39 schreef Elan het volgende:
Nog steeds geen nieuw contract voor Fer...
https://www.feyenoord.nl/(...)n-jaar-vast---250719quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heeft Feyenoord geen eenzijdige optie?
Leuk dat je dit soort dingen tegenwoordig vaker hoort. Geen idee of het wat is maar het is altijd goed om verder dan de landsgrenzen te kijken.twitter:FeyenoordTM twitterde op woensdag 11-03-2020 om 16:12:55🕵🏼♂️🇷🇴 Dennis Man is afgelopen zondag gescout door Steven Aptroot namens #Feyenoord. De 21-jarige rechtsbuiten scoorde in het met 4-1 gewonnen thuisduel van FCSB tegen CS U Craiova. Feyenoord is concreet voor de Roemeense international; de mogelijke opvolger van Steven Berghuis. reageer retweet
quote:DJ Rob & MC Joe warmen Legioen op voor Klassieker
Eerst staat zondag de uitwedstrijd tegen Sparta op het programma, maar er wordt ook al vooruitgeblikt op De Klassieker, die een week later gespeeld wordt. Euromasters en DJ Rob & MC Joe zullen de supporters opwarmen met Rotterdamse klassiekers. Het optreden is door Feyenoord in samenwerking met FSV De Feijenoorder en FRFC1908 georganiseerd. Er zal, speciaal voor de hardcore acts, een podium neergezet worden aan de gele zijde.
Elke supporter kan vanaf 11:30 vanaf de gele of blauwe zijde naar binnen om het optreden bij te wonen. Andere acts die bewonderd kunnen worden zijn Tekno Warrior en DJ Ricos. Van 11:30 tot 13:00 kunnen supporters bovendien een groot drankje, inclusief bier, nuttigen voor één munt. Mocht je tot aan de aftrap willen genieten van dat voordeel, dan kun je terecht bij de horecacounter in de Legioenzaal. Ook zullen er foodtrucks aanwezig zijn. Er volgt later nog extra informatie via de clubkanalen van Feyenoord.
Waarom zou hij de eerste keeper niet oproepen?quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Koeman kan toch Krul en Bijlow oproepen en janksmoel Cillessen niet oproepen.
Lijkt erop dat er weer wordt geïnvesteerd in buitenlandse scouting. Ach man wat ben ik blij dat From Yellow weg is.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:48 schreef hhh38 het volgende:
Leuk dat je dit soort dingen tegenwoordig vaker hoort. Geen idee of het wat is maar het is altijd goed om verder dan de landsgrenzen te kijken.twitter:FeyenoordTM twitterde op woensdag 11-03-2020 om 16:12:55🕵🏼♂️🇷🇴 Dennis Man is afgelopen zondag gescout door Steven Aptroot namens #Feyenoord. De 21-jarige rechtsbuiten scoorde in het met 4-1 gewonnen thuisduel van FCSB tegen CS U Craiova. Feyenoord is concreet voor de Roemeense international; de mogelijke opvolger van Steven Berghuis. reageer retweet
omdat het tijd is voor een nieuwe.quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:35 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Waarom zou hij de eerste keeper niet oproepen?
Lijkt me serieus wel relaxt leven als geld niet meer zo belangrijk is en dat je dit soort dingen kan doen. Ik ben jaloers.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |