abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191943780
nos

3 MINUTEN GELEDEN
Groei coronapatiënten vlakt af, maar kanttekening op zijn plaats
Het aantal nieuwe besmettingen met het coronavirus in Nederland lijkt de afgelopen dagen niet toe te nemen. Vandaag meldde het RIVM 61 nieuwe besmettingen, gisteren 56, eergisteren 77 en zaterdag 60.

Maar daar moet een kleine kanttekening bij worden geplaatst, laat het RIVM desgevraagd weten. Sinds dit weekend worden familieleden van mensen met corona, die zelf ook klachten hebben, niet meer getest om testlaboratoria te ontlasten. Bovendien zitten ze al in thuisquarantaine. Hierdoor is het daadwerkelijke aantal mensen met corona sinds dit weekend waarschijnlijk iets hoger dan uit de cijfers blijkt.

IETSJES jongens.
pi_191943797
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 17:13 schreef bitterbal het volgende:
nos

3 MINUTEN GELEDEN
Het aantal nieuwe besmettingen met het coronavirus in Nederland lijkt de afgelopen dagen niet toe te nemen. Vandaag meldde het RIVM 61 nieuwe besmettingen, gisteren 56, eergisteren 77 en zaterdag 60.

Maar daar moet een kleine kanttekening bij worden geplaatst, laat het RIVM desgevraagd weten. Sinds dit weekend worden familieleden van mensen met corona, die zelf ook klachten hebben, niet meer getest om testlaboratoria te ontlasten. Bovendien zitten ze al in thuisquarantaine. Hierdoor is het daadwerkelijke aantal mensen met corona sinds dit weekend waarschijnlijk iets hoger dan uit de cijfers blijkt.

IETSJES jongens.
naja, wel eerlijke berichtgeving in elk geval.
pi_191943808
quote:
nos

3 MINUTEN GELEDEN

IETSJES jongens.
Ah is dat sinds dit weekend. Ik dacht sinds gisteren. Dat verklaart wel deels de stagnatie. En goed dat ze er open over zijn bij de RIVMgoden

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-03-2020 17:15:56 ]
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 10 maart 2020 @ 17:15:51 #254
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_191943815
quote:
nos

3 MINUTEN GELEDEN

IETSJES jongens.
Kijk, dit is nu precies waar ik om vroeg! Gewoon duidelijker communiceren, uitleg geven bij de getallen. Prima.

Tuurlijk weet het RIVM dit en houden zijn daar rekening mee, maar als je dit niet naar je burgers communiceert komen de "het is maar een griep bro" mensen weer om het hoekje kijken.

Goede zet dit ^O^
  dinsdag 10 maart 2020 @ 17:16:24 #255
341825 PinkLow
Gewoon doorgaan.
pi_191943824
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 17:06 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Ik ook, zien we dan wel weer
Gezellig! Zie ik je daar ;) even serieus! Eind mei is al snel en als ik nu zie dat landen Italië weren.. Dan vraag ik mij oprecht af of we ons geld kwijt zijn. Annuleren vanwege Corona is uitgesloten dus dan ook geen annulering afgesloten. Eind januari al geboekt, had nu niet meer geboekt trouwens...
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.
pi_191943833
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 17:16 schreef PinkLow het volgende:

[..]

Gezellig! Zie ik je daar ;) even serieus! Eind mei is al snel en als ik nu zie dat landen Italië weren.. Dan vraag ik mij oprecht af of we ons geld kwijt zijn. Annuleren vanwege Corona is uitgesloten dus dan ook geen annulering afgesloten. Eind januari al geboekt, had nu niet meer geboekt trouwens...
Eind mei duurt nog wel even he
pi_191943843
quote:

[..]

Eind mei zijn we hier wel vanaf hoor.
pi_191943849
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 17:15 schreef Kyran het volgende:

[..]

Kijk, dit is nu precies waar ik om vroeg! Gewoon duidelijker communiceren, uitleg geven bij de getallen. Prima.

Tuurlijk weet het RIVM dit en houden zijn daar rekening mee, maar als je dit niet naar je burgers communiceert komen de "het is maar een griep bro" mensen weer om het hoekje kijken.

Goede zet dit ^O^
misschien lezen ze hier wel mee ;)
pi_191943851
quote:

[..]

Duurt nog wel even, gewoon afwachten en ik hoop (voor iedereen) dat corona dan weer gebotteld is,
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 maart 2020 @ 17:18:11 #260
163650 Greys
pi_191943852
Dit. Voor alle 'overdreven gedoe' roepers.

labisbeticah twitterde op maandag 09-03-2020 om 10:57:24 Please, please guys. Here in northern #Italy we made one big mistake. Everybody kept saying "It's just flu" and now our intensive care units are collapsing. Everybody kept going outside like nothing happened and now our grandparents and parents are dying.
#coronavirus is not #flu reageer retweet
floorbakhuys twitterde op dinsdag 10-03-2020 om 09:11:43 Dit. Echt hoor, ik zie mensen quasi lollig en vol trots vertellen hoezeer ze zich er lekker niets van aantrekken. Ik heb genoeg dierbaren in de risicogroep die ik liever niet kwijt wil. En die ook graag in het ziekenhuis terecht willen kunnen als het nodig is. https://t.co/wRC840FoyW reageer retweet
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_191943860
In Madrid is het trouwens wel vrij warm.

Dus ja, geen goed nieuws voor de mooi-weer theorie.
pi_191943876
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 17:18 schreef Greys het volgende:

labisbeticah twitterde op maandag 09-03-2020 om 10:57:24 Please, please guys. Here in northern #Italy we made one big mistake. Everybody kept saying "It's just flu" and now our intensive care units are collapsing. Everybody kept going outside like nothing happened and now our grandparents and parents are dying.
floorbakhuys twitterde op dinsdag 10-03-2020 om 09:11:43 Dit. Echt hoor, ik zie mensen quasi lollig en vol trots vertellen hoezeer ze zich er lekker niets van aantrekken. Ik heb genoeg dierbaren in de risicogroep die ik liever niet kwijt wil. En die ook graag in het ziekenhuis terecht willen kunnen als het nodig is. https://t.co/wRC840FoyW reageer retweet
Mijn vrouw heeft net een sollicitatiegesprek gehad. Daar kreeg ze doodleuk een hand en er werd lacherig over Rutte's oproep gedaan. (Verder wel een heel vriendelijke dame overigens.)
  Manager PR/Moderator dinsdag 10 maart 2020 @ 17:19:45 #263
269689 crew  Viv
pi_191943877
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 16:56 schreef crystal_meth het volgende:
Ik bedoel meer dan enkel nieuwsoverzichten. Er is hier de laatste weken heel wat nuttige info geplaatst, links naar studies etc. maar iets terugvinden dat je dagen eerder gelezen had is...
Ik ben ook voor. O+ Ik kan in dit topic niet eens mijn eigen posts terugvinden van een paar uur geleden. :')
  dinsdag 10 maart 2020 @ 17:20:08 #264
490095 Grishenko_
Groot-Inquisiteur
pi_191943882
Hoe laat komen de cijfers van andere landen?
"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.
  dinsdag 10 maart 2020 @ 17:20:17 #265
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_191943885
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 17:18 schreef Toefjes het volgende:
In Madrid is het trouwens wel vrij warm.

Dus ja, geen goed nieuws voor de mooi-weer theorie.
Sinds vandaag misschien. De voorbije weken veelal tussen de 10-15 graden.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 10 maart 2020 @ 17:20:20 #266
341825 PinkLow
Gewoon doorgaan.
pi_191943887
Ik hoop zo dat jullie gelijk hebben.
Manlief gaat eind april naar Polen (vraag mij niet waarom), dat zal er wel om spannen. Net als koningsdag etc... vergeet de bekerfinale niet! Of loop ik nu te hard van stapel :Y
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.
pi_191943888
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 17:18 schreef Greys het volgende:

Ja, dat vind ik het ergste. De kwetsbaren hebben gewoon een grotere kans om corona te krijgen, omdat personen die niet in een risicogroep zitten, er zo nonchalant mee omgaan.
pi_191943903
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 17:06 schreef PinkLow het volgende:
Eind mei ga ik op vakantie naar Spanje... hmm
Dan zit Spanje in lockdown evenals Italie en Nederland.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
  dinsdag 10 maart 2020 @ 17:22:10 #269
341825 PinkLow
Gewoon doorgaan.
pi_191943907
Je kunt er bijna een serie over maken , over dat ouderen doodgaan door een virus en de jongeren overleven...

Oh wacht, dat is er al..
  dinsdag 10 maart 2020 @ 17:22:18 #270
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_191943913
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 17:21 schreef Digi2 het volgende:

[..]

Dan zit Spanje in lockdown evenals Italie en Nederland.
Dank voor je glazenbolmededeling
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_191943926
hoe zit het met de parenclubs in Brabant? Of komen daar minder daar 500 geile koppels?
pi_191943929
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 17:20 schreef Pumpalov het volgende:

[..]

Sinds vandaag misschien. De voorbije weken veelal tussen de 10-15 graden.
Oh, ik zag op weeronline vandaag 22 en morgen 27 graden. Dan houden we het nog even in de gaten.
pi_191943934
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 17:22 schreef Pumpalov het volgende:

[..]

Dank voor je glazenbolmededeling
als je nu ergens geen glazen bol voor nodig hebt...
  dinsdag 10 maart 2020 @ 17:24:18 #274
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_191943937
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 17:22 schreef PinkLow het volgende:
Je kunt er bijna een serie over maken , over dat ouderen doodgaan door een virus en de jongeren overleven...

Oh wacht, dat is er al..
Welke serie bedoel je? :)
pi_191943954
Mijn vriend neemt het ook niet echt serieus en ik heb hem gisteren even goed duidelijk gemaakt dat als ik het krijg ik echt ziek ga worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')