Natuurlijk klopt dat. Wat is dat voor basisschoolvraagquote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:40 schreef Kyran het volgende:
Verdomme zelfs Sazias maakt korte metten met Bruins
Sazias: Zieke mensen worden niet getest, klopt het dan dat er meer besmette personen zijn dan dat de cijfers van het RIVM weergeven.
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:40 schreef Kyran het volgende:
Sazias: Zieke mensen worden niet getest, klopt het dan dat er meer besmette personen zijn dan dat de cijfers van het RIVM weergeven.
Bruins: Ik vertrouw op de cijfers van het RIVM.
* Kyran Gooit armen in de lucht
Dat zie je hier ook. 70% van de mensen heeft last van Normalcy Bias en blijft vasthouden aan de beelden die ze hebben.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Joah.
Ik vind het zelf best kwalijk dat ook artsen zoals De Hosson maar blijft roepen vooral geen kritiek te hebben op RIVM en de minister. Waarom niet? Onze gezondheid hangt af van dat schijnbaar lakse gedoe.
Begrijpelijk, want als ie zegt dat er natuurlijk meer gevallen zijn, dan is het "on the record", staat het op de voorpagina, zal het bij toekomstige vragen steeds aangehaald worden, en zullen conspiracy nuts het aanhalen als ondersteuning voor de meest idiote claims.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:40 schreef Kyran het volgende:
Bruins: Ik vertrouw op de cijfers van het RIVM.
* Kyran Gooit armen in de lucht
Sommige vragen zijn ook wel onzinnig, ben maar weer gestopt met kijken.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:43 schreef Rewimo het volgende:
Ik zit me te verbazen hoe hij het voor elkaar krijgt om vragen te beantwoorden zonder antwoord te geven.
Dat snap ik, maar met de getallen over wel-bekende besmettingsoorzaken kun je een zelfde grafiek maken.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:43 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Dit zijn de getallen zoals gecommuniceerd door de NOS en het RIVM. Ik heb de grafiek gemaakt door deze getallen in te voeren in Excel/PowerPoint, er zit geen enkele interpretatie bij.
Kennelijk is de werkelijkheid ongemakkelijk, dat mag hoor.
Precies! Wij verslaan het virus met onze nuchterheid!quote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Susanne beseft niet dat we in NL wonen, en geen 2e wereldland
*derdequote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zucht.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:46 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar met de getallen over wel-bekende besmettingsoorzaken kun je een zelfde grafiek maken.
https://en.wikipedia.org/wiki/Lies,_damned_lies,_and_statistics
Ja, ze hebben de munitie gewoon in zn schoot geworpen.quote:
Dat kan, maar dan moet je ook de aantal besmette gevallen van RIVM erin meenemen en aantal herstelde mensen erin meenemen (die data hebben we niet). Want dit is een suggestief grafiek waar je heel wat conclusies aan kan gaan verbinden waarbij je context volledig kwijt bent.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:43 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Dit zijn de getallen zoals gecommuniceerd door de NOS en het RIVM. Ik heb de grafiek gemaakt door deze getallen in te voeren in Excel/PowerPoint, er zit geen enkele interpretatie bij.
Kennelijk is de werkelijkheid ongemakkelijk, dat mag hoor.
Ik ben wel een redelijke communist ja.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:40 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Jij bent voorstander van die aanpak, begrijp ik hieruit?
Gewoon weglachen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies! Wij verslaan het virus met onze nuchterheid!
Geef het 2 weken en wij zitten hier op hetzelfde niveau.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |