Ja maar we hebben dus ook veel eerder een probleem. Dat is het hele euvel. Heeft niets te maken met kwaliteit maar met kwantiteit.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:59 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Misschien hebben wij er minder nodig, we scoren namelijk het Europees op één na hoogst op prevention
Topquote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:57 schreef Kyran het volgende:
[..]
Mij hoeven ze niet te adviseren, want ik blijf wel thuis als ik denk dat ik besmet ben
Mag een One Night Stand nog wel?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:00 schreef Toefjes het volgende:
Ze pakken nu door hoor. Geen hand, maar nu ook: geen 3 zoenen op de wang
https://www.nu.nl/coronav(...)enen-op-de-wang.html
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:00 schreef Toefjes het volgende:
Ze pakken nu door hoor. Geen hand, maar nu ook: geen 3 zoenen op de wang
https://www.nu.nl/coronav(...)enen-op-de-wang.html
Ik denk dat je je eigen angst nogal laat leiden in deze meningquote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:01 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ja maar we hebben dus ook veel eerder een probleem. Dat is het hele euvel. Heeft niets te maken met kwaliteit maar met kwantiteit.
Zometeen vragenuur in de Tweede Kamer van vragen van Greet aan Bruno en Mark. Zal dan wel een tussenstandje bekend worden gemaakt.quote:
Zaken als aanranding etc zal nu ook snel volgen.quote:
Dat zeg ik tock ook al dagenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:01 schreef Kekster het volgende:
[..]
Top![]()
En stel je voor dat heel Nederland dat zou doen. Dan wordt de besmetting van het virus een hele hoop teruggedrongen. Misschien wel de meest simpele en effectieve maatregel die iedereen kan nemen. Niet zo gek dus dat het RIVM dit advies geeft.
Als Henk en Ingrid er zich nou ook aan zouden houden. Maar die zijn helaas een beetje rebels en hebben liever kritiek op het RIVM.
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:03 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat zeg ik tock ook al dagenAlleen ben ik van mening dat het RIVM dit eerder en dwingender had moeten door. In plaats van downplayen rustig maar duidelijk uitleggen waarom het een probleem kan gaan worden als wij het niet indammen en verspreiding zo veel mogelijk beperken.
Dan had je veel minder "het is maar een griepje" mensen gehad die het wel serieus zouden nemen.
De enige die het over angst en paniek hebben zijn lui zoals jij.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:02 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik denk dat je je eigen angst nogal laat leiden in deze mening
Omdat een gek zichzelf ook niet gek noemtquote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:04 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
De enige die het over angst en paniek hebben zijn lui zoals jij..
Door de hand van Ruttequote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:04 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
straks komt die man van rivm te overlijden door corona![]()
dan nog steeds geen paniek?
Dankquote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:04 schreef aTypisch het volgende:
[..]
jij blijft elke dag tientallen (honderden?) keren precies hetzelfde posten hier he?
respect voor je toewijding
De economie ligt alleen wel plat na een paar wekenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:01 schreef Kekster het volgende:
[..]
Top![]()
En stel je voor dat heel Nederland dat zou doen. Dan wordt de besmetting van het virus een hele hoop teruggedrongen. Misschien wel de meest simpele en effectieve maatregel die iedereen kan nemen. Niet zo gek dus dat het RIVM dit advies geeft.
Als Henk en Ingrid er zich nou ook aan zouden houden. Maar die zijn helaas een beetje rebels en hebben liever kritiek op het RIVM.
Mensen moeten gewoon luisteren naar de experts. Jammer dat daarvoor in Nederland blijkbaar militaire patrouilles voor nodig zijn die iedereen neerknallen die met een snotneus de deur uit stappen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:03 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat zeg ik tock ook al dagenAlleen ben ik van mening dat het RIVM dit eerder en dwingender had moeten door. In plaats van downplayen rustig maar duidelijk uitleggen waarom het een probleem kan gaan worden als wij het niet indammen en verspreiding zo veel mogelijk beperken.
Dan had je veel minder "het is maar een griepje" mensen gehad die het wel serieus zouden nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |