SPOILER: Sigme-kampeermeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Ik verveel me niet zo snel, alleen dat gesolliciteer vind ik niets. Zet me gewoon lekker achter een computer en ik laat wel zien wat ik kan...quote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:47 schreef AnneX het volgende:
[..]
Verveel je al zonder dagelijks werken?
Nou ja...je kunt je met de organisatie hiervan bezighouden.
Heeft ‘werkzoekend’ gevolgen voor de studie?
Ik denk week/anderhalve week. Vooralsnog maandag 11 mei als vertrekdag staan. Eerder weg gaat trouwens niet. Weekend ervoor zit al vol. Hooguit nog een dagje later.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:29 schreef derLudolf het volgende:
Hoe lang wil je in totaal weg? En hoe lang wil je maximaal onderweg zijn terug naar Amsterdam?
??? baan kwijt?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:57 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik verveel me niet zo snel, alleen dat gesolliciteer vind ik niets. Zet me gewoon lekker achter een computer en ik laat wel zien wat ik kan...
Maakt niet direct heel veel uit, ligt er ook aan hoe lang het duurt natuurlijk.
Heb her en der wel wat (betaalde) dingetjes, dus ik verveel me niet echt
Ze moesten me vast aannemen en iemand anders kon nog wel een jaarcontract krijgen. Bovendien was de verwachting dat er door standaardisatie veel minder te doen is.quote:
Zijn er veel vacatures in jouw werkveld?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:34 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ze moesten me vast aannemen en iemand anders kon nog wel een jaarcontract krijgen. Bovendien was de verwachting dat er door standaardisatie veel minder te doen is.
Niet super veel, maar ook niet super weinig.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zijn er veel vacatures in jouw werkveld?
Dat is wel hoopvol gelukkig. En als je nog wat andere betaalde klusjes hebt en nog bij je ouders woont is het ook niet zo'n ramp voorlopig. Leuk is anders natuurlijk maar je komt niet acuut in de problemen geloof ik.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:50 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Niet super veel, maar ook niet super weinig.
Ik kwam er vrijdag achter dat ik ook voorraad had..toilet papier. Normaal 1 pak op voorraad, maar die was gevallen, dacht dat ik niets had, nieuw pak gekocht, 1e gevonden. En voor de rest heb ik denk ik eten genoeg om 14 dagen geen boodschappen te hoeven doen muv melk, yoghurt en vers fruit.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:18 schreef Myraela het volgende:
Ik heb net stiekem toch wat extra voorraad gehaald.
Ik probeer er steeds achter te komen waarom onze overheid en het RIVM zo in twijfel worden getrokken maar ik word er niet veel wijzer van.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:29 schreef Isabeau het volgende:
Als je het Corona topic op FOK leest zijn de mensen die er voor gestudeerd hebben allemaal idioten en FOK zit vol virologen en andere experts. Dat wist ik helemaal niet. Verder gaan we allemaal dood of tenminste alle opa's en oma's aldus de mensen met ietsje meer nuance.
Ik heb geen voorraad. Ja, lamsvlees in de diepvriesEn de normale dingen, zoals wat blikken bonen, rijst, pasta, dat idee.
Ja, de voorraad hier viel me verder ook niet tegen. Met een tekort aan verse groente en fruit mocht er een bevoorradingsprobleem komen,d at dan weer wel. Misschien haal ik nog een paar lang houdbare pakken melk.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik probeer er steeds achter te komen waarom onze overheid en het RIVM zo in twijfel worden getrokken maar ik word er niet veel wijzer van.
Ik vind het wel een raar idee dat ik dus geen contact heb met mijn ouders nu. Je leest overal over mensen die zich zorgen maken om hun ouders en daardoor vraag ik me wel een beetje af waar de mijne uberhaupt zijn. Waarschijnlijk in Spanje.
Ik heb wel wat extra gekocht. Vooral diepvriesgroente en gedroogde bonen. Voor de rest ben ik altijd wel goed bevoorraad.
Dit -weggooien want we maken het wel op. Maar ik zie er gewoon de meerwaarde niet van in.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:38 schreef Kreator het volgende:
Als ik 14 dagen niet naar buiten mag, laat ik Picnic het wel voor de deur zetten. Ik ga echt niet speciaal nu dingen kopen. Kan ik straks alles weggooien.
Dank je! Ook weer opgehelderd.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:47 schreef Isabeau het volgende:
Oh, nog over het RIVM, die hebben gezegd dat het hoogst onwaarschijnlijk was dat dit virus in Nederland zou komen aangezien we geen directe vliegverbinding met Wuhan hebben. En dus zijn het idioten. De gevaarlijke virusuitbraken in de jaren er voor zijn ook niet in Nederland terecht gekomen, dus ik denk ook dat het RIVM daar naar keek. Maar omdat ze er naast zaten zijn het nu idioten.
En ze blijven maar zeggen dat je niet besmettelijk bent als je geen symptomen hebt, aldus FOK. Ze zeggen wel dat je nauwelijks besmettelijk bent als je geen symptomen hebt, dat is wat anders dan niet besmettelijk zijn. Maar nuance en de paniekzaaiers zijn geen vriendjes.
Er is vast meerquote:
Ben niet de kenner. Maar het klinkt wel als een goed idee.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Is gekookt ei door de goulash lekker? Of zeg ik nu iets heel geks?
Het is een verschrikking. Weinig online geweest de laatste dagen. Maar ja, het is 1 groot complot. Je kan het zo gek niet bedenken.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er is vast meerGezien het tempo van die reeks lees ik nog geen 10%. Lonaa zit vast meer in de complottheorie/roepers van de zijlijn/paniekzaaiers-materie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |