Dan is het dus een lekker mild virus.quote:Op maandag 9 maart 2020 21:23 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat we al boven de 5K besmettingsgevallen zitten in Nederland
Dat, maar ballen hebben ze wel. Iets anders dan, geen handjes schudden.quote:Op maandag 9 maart 2020 21:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook rampzalig voor de Italiaanse economie.
Nou ja, de gebieden waar het meeste geld wordt verdiend liggen nu al in rode zones, dus dat maakt niet zoveel uit.quote:Op maandag 9 maart 2020 21:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De ECB pompt eerst nog wel ff wat gratis geld in de Italiaanse economiequote:Op maandag 9 maart 2020 21:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hoe zit het met het weer en de speeltuinen?quote:Op maandag 9 maart 2020 21:32 schreef remlof het volgende:
[..]
M’n vriendin in Milaan die daar al het nieuws volgt.
Vandaag regende het dus was het minder druk.quote:Op maandag 9 maart 2020 21:32 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Hoe zit het met het weer en de speeltuinen?
Mild tot aan het strottenhoofd daarna klapt het keihard door tot aan de onderste regionen van je longenquote:
Vast geen weer om een corona te drinken.quote:Op maandag 9 maart 2020 21:32 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Hoe zit het met het weer en de speeltuinen?
Ik zou het gewoon leuk vinden als jullie ons op de hoogte blijven houden van de belangrijkere zaken.quote:Op maandag 9 maart 2020 21:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Vandaag regende het dus was het minder druk.
Vanwaar je obsessie met mijn posts?
Korbatjov ja?quote:Op maandag 9 maart 2020 21:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Volgens mij heb je zoveel alcoholdoekjes gebruikt dat je inmiddels Korbatjov hebt.
Premier Conte gaat straks op de nationale tv een verklaring afgeven. Het vermoeden is dat in heel Italië dezelfde regels gaan gelden als nu in de rode zones.quote:Op maandag 9 maart 2020 21:34 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon leuk vinden als jullie ons op de hoogte blijven houden van de belangrijkere zaken.
Ik mag toch hopen dat niemand "blij" is met alle ellende die dat veroorzaakt.quote:Op maandag 9 maart 2020 21:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Premier Conte gaat straks op de nationale tv een verklaring afgeven. Het vermoeden is dat in heel Italië dezelfde regels gaan gelden als nu in de rode zones.
Nu blij?
Als hij maar bij afloop niet jolig even handjes gaat schudden.quote:Op maandag 9 maart 2020 21:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Premier Conte gaat straks op de nationale tv een verklaring afgeven. Het vermoeden is dat in heel Italië dezelfde regels gaan gelden als nu in de rode zones.
Nu blij?
Nieuwsuur en zulke programma's zijn mede verantwoordelijk voor de laksheid en onwetendheid van NL.quote:Op maandag 9 maart 2020 21:39 schreef zipcon het volgende:
Op Nieuwsuur wordt de Brabander in de straat geinterviewd. Geen handen wassen, het is maar een griepje! Help!
Nee, maar die mafklapper van een van_Lamhuizen is obsessief geïnteresseerd in mijn privéleven. Ik zou er wat strakker op laten modereren. Net als op Toefjes, ook zo’n raar figuur zonder eigen leven.quote:Op maandag 9 maart 2020 21:38 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat niemand "blij" is met alle ellende die dat veroorzaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |