abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7906706
Misschien al een veel besproken onderwerp maar het sexueel chatten met iemand anders dan je partner, is dat vreemd gaan?
Het uitwisselen van telefoonnummers en op die manier verder praten, is dat vreemd gaan?

gekoppelt hieraan, zijn er mensen waarbij de realtie stuk gelopen is op dit onderwerp?

[Dit bericht is gewijzigd door _nurse_ op 15-01-2003 11:27]

pi_7906712
Het is imo wel erg vreemd...
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_7906733
euh neen
niet dat ik denk althans
Nobody deserves your tears, those who actually do will never make you cry!!!
  woensdag 15 januari 2003 @ 11:16:06 #4
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_7906767
Niet echt, maar als je partner er moeite mee heeft, zou ik et niet doen...
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_7906777
Als je dit alles buiten de weet van je partner omdoet, is dat wel een vorm van vreemdgaan,..
pi_7906791
Telnrs. uitwisselen & telefonisch doorgaan vind ik wel te ver gaan.
I feel like lettin' my freak flag fly
Johnny Depp snapt het tenminste
Inside Hippy
pi_7906799
zit er niet gewoon iets fout in de relatie als je zoiets gaat doen ??
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_7906818
vind ik eigelijk wel iets te ver gaan, het geeft volgens mij aan dat je eigelijk niet genoeg aan je vriend hebt of liever iets met een ander hebt, en dan is dit nog 'onschuldig' maar ik zou het zeker niet buiten zijn weten doen.
pi_7906832
Qua chatten mag er heel erg veel, maar bellen doe je niet...
Dandys Rule OK?
pi_7906857
Voor mij ligt het aan de intentie. Bel en Chat je met een duidelijke seksuele insteek, dan zou ik het niet op prijs stellen als mijn vriend dat deed.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_7906890
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 11:21 schreef Ripley het volgende:
Voor mij ligt het aan de intentie. Bel en Chat je met een duidelijke seksuele insteek, dan zou ik het niet op prijs stellen als mijn vriend dat deed.
Zijn er nog andere intenties dan?
  woensdag 15 januari 2003 @ 11:22:59 #12
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_7906893
Tja, als iemand daar behoefte aan heeft. Ik heb liever dat mijn vriendin met iemand geil chat dan dat ze met iemand echt ligt te neuken...
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_7906928
Voor mij valt het onder vreemdgaan. De intentie blijft namelijk hetzelfde, het bedriegen van je partner op basis van sexuele impulsen. Als je een goede relatie hebt dan hoor je daar nooit zonder medeweten van je partner gevolg aan te geven. Of virtueel vreemdgaan minder erg is dan real-life vreemdgaan daar valt over te twisten. In beide gevallen veroorzaakt het ernstige schade aan het wederzijds vertrouwen. Als ik dit van mijn partner te weten zou komen zou het hoogstwaarschijnlijk einde verhaal zijn.
pi_7906949
Als je partner geilt op iemand van een chatbox, ga je toch wel ff nadenken of je niet genoeg bent ofzo.
Lambo of Rekt
pi_7906952
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 11:22 schreef _nurse_ het volgende:

[..]

Zijn er nog andere intenties dan?

Ik heb terwijl ik een vriend had weleens tel. nummers uitgewisseld met een jongen en gebeld, uit vriendschappelijke overwegingen. Ook chat ik eigenlijk nooit uit seksuele overwegingen, meer voor de ll. Beetje fliren snap ik wel en doe ik ook wel, maar cyberseks/telefooonseks (lijkt me beiden ook niks overigens) zou ik niet doen en verwacht ik van de ander ook dat ie dat niet doet.
  woensdag 15 januari 2003 @ 11:27:12 #16
4983 Northpole
IJs en IJskoud
pi_7906960
quote:
'vreemd gaan (onov.ww.)

1 seksuele omgang hebben met een ander dan de eigen partner => een slippertje maken, overspel plegen, buiten het potje pissen

dus ook volgens het woordenboek is seksueel chatten een vorm van seksuele omgang en in deze context dus vreemdgaan.
net als het seksueel praten door de telefoon.

maar hoe je het ook wilt benoemen; je partner stelt dit vast niet op prijs.

pi_7906963
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 11:24 schreef Moorhead het volgende:
Voor mij valt het onder vreemdgaan. De intentie blijft namelijk hetzelfde, het bedriegen van je partner op basis van sexuele impulsen. Als je een goede relatie hebt dan hoor je daar nooit zonder medeweten van je partner gevolg aan te geven. Of virtueel vreemdgaan minder erg is dan real-life vreemdgaan daar valt over te twisten. In beide gevallen veroorzaakt het ernstige schade aan het wederzijds vertrouwen. Als ik dit van mijn partner te weten zou komen zou het hoogstwaarschijnlijk einde verhaal zijn.
Hier sluit ik me 100% bij aan en heb dan ook niets toe te voegen!
  woensdag 15 januari 2003 @ 11:35:22 #18
32831 ramsesii
Geen steen maar wel een KEI
pi_7907098
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 11:27 schreef ernie09 het volgende:

[..]

Hier sluit ik me 100% bij aan en heb dan ook niets toe te voegen!

*meldt* ik vindt het ook een soort vreemdgaan....
Ik ben niet gladjes, eerder harig.
Weet waar ik het over heb want ik ben meerderjarig.
pi_7907102
ik zie het niet als vreemdgaan. zolang er geen irl kontakt is, kan het geen kwaad. als het daarna telefonisch wordt, kom je veel dichter bij vreemdgaan imo.
pi_7907169
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 11:35 schreef dolle_hond het volgende:
ik zie het niet als vreemdgaan. zolang er geen irl kontakt is, kan het geen kwaad. als het daarna telefonisch wordt, kom je veel dichter bij vreemdgaan imo.
precies. je moet wel bedenken dat je simpelweg sexuele bedoelingen hebt hiermee, en dat is toch wel voorbehouden aan je vriend/vriendin. ik zou der niet aan beginnen, of als je het wel doet nog eens nadenken over je relatie met die vriend
pi_7907205
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 11:21 schreef Ripley het volgende:
Met een intentie uit liefde mag het wel?!, mijn vriendin en ik denken precies zo. Een slippert kan gebeuren in our opinion, maar iets uit liefde betekent het einde.
pi_7907234
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 11:42 schreef _Maarten_ het volgende:

[..]

Met een intentie uit liefde mag het wel?!, mijn vriendin en ik denken precies zo. Een slippert kan gebeuren in our opinion, maar iets uit liefde betekent het einde.

Lekkere zekerheid heb je dan... voor mij zou mn partner voor zowel liefde als lust bij me moeten komen, en niet bij een ander zoeken!
Lambo of Rekt
pi_7907306
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 11:42 schreef _Maarten_ het volgende:

[..]

Hmmm, zo denk ik er niet over hoor.

Ik denk wel dat ik in een echt lange serieuze relatie eerder een slippertje zou vergeven dan een echte relatie met liefde etc.

Maar steeds bellen en chatten met iemand uit seksueel/liefdesoogpunt is geen slippertje. Dan ga je bewust iedere keer bellen of achter je computer zitten.

pi_7907323
Het valt niet mee om hier dus echt uit te komen want ik kan jullie verzekeren, ik ben een nuchtere meid en kan goed voor mezelf opkomen maar ik zit hier toch echt mee in mijn maag. Ik merk ook dat ik mijn eigen grenzen verlegt heb wat mijn eigen mening betreft. Ik merk dat ik meer pik dan dat ik gedacht had te zullen pikken... als je van iemand houd dan wil je die niet zo snel los laten, ook al wordt je zelf gekwetst.:N
  woensdag 15 januari 2003 @ 11:53:43 #25
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_7907363
Chatten valt voor mij zeker onder het kopje vreemdgaan. Flirten op een chat, kan nog net, maar het moet niet verder gaat dan dat.

Toen ik nog geen relatie had, zocht ik ook vaak mijn heil in chatboxen, met alle gevolgen van dien. Het begint vaak onschuldig, maar je kunt je snel laten meeslepen tot er van alles gebeurt waar je niet op uit was.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')