quote:Op maandag 9 maart 2020 16:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet overdreven te doen om te concluderen dat dit erg ingrijpend kan gaan worden? Daar zijn alle experts het wel over eens. Ik vind het eigenlijk van een stuitende domheid getuigen dat je je eigen mening hoger aanslaat dan die van deskundigen.
Tja, als je nadenkt over hoe ouders tegenwoordig zijn en hoe wij al waren toen we die leeftijd hadden. De jongeren vinden het al lang leuk dat ze niet naar school hoeven en de ouders willen niet dat hun dierbare kindertjes besmet worden.quote:Op maandag 9 maart 2020 16:56 schreef Salina het volgende:
Godsamme man.
https://www.bndestem.nl/d(...)oronavirus~adc26dc3/
Middelbare scholieren in regio Breda blijven massaal thuis vanwege coronavirus
BREDA/OOSTERHOUT - Duizenden middelbare scholieren in Breda en omstreken hebben zich maandag ziek gemeld. Op sommige scholen zit tot zelfs een derde van het aantal leerlingen thuis. ,,De richtlijnen van het RIVM zijn bijna een vrijbrief om thuis te blijven.”
Aldus:quote:Op maandag 9 maart 2020 16:10 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik kan niet begrijpen dat mensen in deze tijd met vakantie gaan. Het is sws onverantwoordelijk, ze kunnen het virus ook gewoon van thuis meenemen en op vakantie de boel aansteken.
Ik kan er met mijn verstand niet bij.....
Nou, de deskundigen deden zelf alsof het maar een griepje was.quote:Op maandag 9 maart 2020 16:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet overdreven te doen om te concluderen dat dit erg ingrijpend kan gaan worden? Daar zijn alle experts het wel over eens. Ik vind het eigenlijk van een stuitende domheid getuigen dat je je eigen mening hoger aanslaat dan die van deskundigen.
Helemaal mee eens! De hele wereldeconomie ligt straks op zijn gat. Dat gebeurt niet met zomaar een griepje.quote:Op maandag 9 maart 2020 16:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Door het zwakke / twijfelachtige optreden van RIVM en andere instanties werk je dit soort dingen in de hand ja.. er heerst nu vooral gewoon twijfel hier in Brabant - moet je nu wel (als een mietje) thuis gaan zitten bij een kuchje of snotneus of neem je het risico je collega's/familie/vrienden aan te steken met een virus waar je zelf (nog) geen last van hebt.quote:Op maandag 9 maart 2020 16:56 schreef Salina het volgende:
Godsamme man.
https://www.bndestem.nl/d(...)oronavirus~adc26dc3/
Middelbare scholieren in regio Breda blijven massaal thuis vanwege coronavirus
BREDA/OOSTERHOUT - Duizenden middelbare scholieren in Breda en omstreken hebben zich maandag ziek gemeld. Op sommige scholen zit tot zelfs een derde van het aantal leerlingen thuis. ,,De richtlijnen van het RIVM zijn bijna een vrijbrief om thuis te blijven.”
Den Bosch is een andere veiligheidsregio dacht ik. Merkwaardig dat hij er bij zit inderdaadquote:Op maandag 9 maart 2020 16:57 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ik ben verbaasd dat de burgemeester van Den Bosch erbij is. Waarschijnlijk omdat hij de baas is van de veiligheidsregio? Ik had eerder de burgemeester van Tilburg of Breda verwacht. Zouden de cijfers in zijn regio nog erger zijn?
Heb je bronnen van internationale media die Nederland verafschuwen om hun beleid? Ik betwijfel het namelijk.quote:Op maandag 9 maart 2020 16:58 schreef Xenorium het volgende:
Ja joh wij worden de paria van de wereld, omdat we geen reet doen om het virus te stoppen. Nederlanders komen straks geen één land meer in. Hier zie je nu echt de zwakte van Nederland en ook andere Europese landen, het is één slap gedoe. Ik was altijd voor één Europa maar ik begin toch echt te twijfelen. In tijden van nood heb je er echt geen ene reet aan, het is ieder voor zich en er is totaal geen leiderschap en sturing.
Gewoon de kat uit de boom kijken totdat de de kat in je kraag zit omdat je te laat bent met maatregelen. China en andere landen kijken echt met afschuw naar ons en vragen zich af waarom we niks doen.
Waar zijn je ballen Europa en Nederland? China die zoveel economische schade heeft opgelopen door alle maatregelen wist dat het serieus was, er is geen ander volk dat zoveel houdt van geld als Chinezen.. Toch hebben ze al die maatregelen getroffen.
Ik heb geen hoop in onze leiders hier, echt 0.
Mede omdat mensen zich als een stel wantrouwende egoistische idioten gedragen. Hier al meermaals mensen gezien die zich onnodig ziekgemeld hebben bijvoorbeeldquote:Op maandag 9 maart 2020 16:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! De hele wereldeconomie ligt straks op zijn gat. Dat gebeurt niet met zomaar een griepje.
Als een mietje?quote:Op maandag 9 maart 2020 16:59 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Door het zwakke / twijfelachtige optreden van RIVM en andere instanties werk je dit soort dingen in de hand ja.. er heerst nu vooral gewoon twijfel hier in Brabant - moet je nu wel (als een mietje) thuis gaan zitten bij een kuchje of snotneus of neem je het risico je collega's/familie/vrienden aan te steken met een virus waar je zelf (nog) geen last van hebt.
Dat is nog niet zo eenvoudig als je een gemene longontsteking oploopt.quote:Op maandag 9 maart 2020 16:59 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Aldus:
deedeetee
"rustig doorgaan met ademhalen"
We wachten geduldig af. Maar ik ben wel benieuwd ja.quote:Op maandag 9 maart 2020 17:01 schreef Jojoke het volgende:
Tijdens het 6 uur journaal zal wel 'uitlekken' dat de cijfers uit Brabant niet best zijn. Vervolgens komt de regering bijeen en wordt een deel van Brabant vanavond op slot gezet.
Wat heeft Europa met een volgens jou slap optreden van de Nederlandse regering te maken?quote:Op maandag 9 maart 2020 16:58 schreef Xenorium het volgende:
Ja joh wij worden de paria van de wereld, omdat we geen reet doen om het virus te stoppen. Nederlanders komen straks geen één land meer in. Hier zie je nu echt de zwakte van Nederland en ook andere Europese landen, het is één slap gedoe. Ik was altijd voor één Europa maar ik begin toch echt te twijfelen. In tijden van nood heb je er echt geen ene reet aan, het is ieder voor zich en er is totaal geen leiderschap en sturing.
Gewoon de kat uit de boom kijken totdat de de kat in je kraag zit omdat je te laat bent met maatregelen. China en andere landen kijken echt met afschuw naar ons en vragen zich af waarom we niks doen.
Waar zijn je ballen Europa en Nederland? China die zoveel economische schade heeft opgelopen door alle maatregelen wist dat het serieus was, er is geen ander volk dat zoveel houdt van geld als Chinezen.. Toch hebben ze al die maatregelen getroffen.
Ik heb geen hoop in onze leiders hier, echt 0.
Er moeten nog de nodige carnavalsoptochten worden ingehaald. Win winquote:Op maandag 9 maart 2020 17:01 schreef Jojoke het volgende:
Tijdens het 6 uur journaal zal wel 'uitlekken' dat de cijfers uit Brabant niet best zijn. Vervolgens komt de regering bijeen en wordt een deel van Brabant vanavond op slot gezet.
Prachtige speculatie. Nergens op gebaseerd.quote:Op maandag 9 maart 2020 17:01 schreef Jojoke het volgende:
Hoofdstad van de provincie, misschien daarom?quote:Op maandag 9 maart 2020 17:01 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Den Bosch is een andere veiligheidsregio dacht ik. Merkwaardig dat hij er bij zit inderdaad
@onlogisch is geen deskundigequote:Op maandag 9 maart 2020 16:59 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Nou, de deskundigen deden zelf alsof het maar een griepje was.
Als het er niet is dan gaat dat moeilijk he.quote:Op maandag 9 maart 2020 17:00 schreef TheVulture het volgende:
Ik riep het vanmorgen al, maar waarom krijgt personeel in de zorg niet veel meer bescherming door kleding, handschoenen of gezichtsbescherming? Zij komen het meest in aanraking met patiënten en kwetsbare groepen, daar kun je dan toch wel iets op verzinnen. Je hebt ze keihard nodig...
True, maar je kan nog prima op vakantie naar veel landen hoor.quote:Op maandag 9 maart 2020 17:02 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dat is nog niet zo eenvoudig als je een gemene longontsteking oploopt.
Goed punt, dat is over 2 weken.. moeten we dat wel willen in Brabant/Limburg?quote:Op maandag 9 maart 2020 17:02 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Er moeten nog de nodige carnavalsoptochten worden ingehaald. Win win
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |