Sars hebben in Roggel...quote:Op maandag 9 maart 2020 14:23 schreef vosss het volgende:
Straks vroeg the general van wie ik altijd vergeet waar de streepjes staan (dus ik kan hem niet mentionen) over verdenkingen in Roggel en Haelen.
Het gaat dus om 1 persoon uit Roggel:
[..]
Bron: 1limburg.nl
Dat vinden @onlogisch en ik ook.quote:Op maandag 9 maart 2020 14:22 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Laat ze lekker hun tijd besteden aan het nuttige dingen besteden
De F5-ziekte ....quote:Op maandag 9 maart 2020 14:22 schreef LTVDK het volgende:
Oh de site van het RIVM is nu ook kapot
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 maart 2020 14:18 schreef Caland het volgende:
Wat gaan jullie eigenlijk allemaal doen als COR gesloten wordt?
Leeg bestaan wordt dat zeg
Ik heb daar een huis gekochtquote:
Ik kan mij van de eerste Duitse gevallen herinneren dat de meeste mensen binnen 1 week de eerste verschijnselen hadden.quote:Op maandag 9 maart 2020 14:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoezo?
Skivakanties zijn nog maar kort geleden
Gaarne dit onderbouwen met een voorspellingsmodel.quote:Op maandag 9 maart 2020 14:26 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Zou dit topic de 200 halen??
Ze hebben in Brabant zorgpersoneel getest maar wat als ze overal zorgpersoneel gaan testen? Dan zullen de cijfers misschien veel hoger uitvallen.quote:Op maandag 9 maart 2020 14:20 schreef KingRadler het volgende:
RIVM is minder aan het testen ik vertrouw die cijfers niet
9 maar 181quote:Op maandag 9 maart 2020 14:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gaarne dit onderbouwen met een voorspellingsmodel.
Misschien ook nietquote:Op maandag 9 maart 2020 14:27 schreef -river- het volgende:
[..]
Ze hebben in Brabant zorgpersoneel getest maar wat als ze overal zorgpersoneel gaan testen? Dan zullen de cijfers misschien veel hoger uitvallen.
Die zitten er nog niet bijquote:Op maandag 9 maart 2020 14:27 schreef -river- het volgende:
[..]
Ze hebben in Brabant zorgpersoneel getest maar wat als ze overal zorgpersoneel gaan testen? Dan zullen de cijfers misschien veel hoger uitvallen.
Austaliequote:Op maandag 9 maart 2020 14:28 schreef zoost het volgende:
waarom hamsteren sommige mensen plee-papier?
Angst voor quarantaine en dan een vieze kruimelaarsquote:Op maandag 9 maart 2020 14:28 schreef zoost het volgende:
waarom hamsteren sommige mensen plee-papier?
Als je uitgata van die lege schappen bij de AH, Jumbo, Kruidvat, ETOS whatever bij de handgel en handzeep, dan zijn we SUPER hygienischquote:Op maandag 9 maart 2020 14:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben ook ietwat sceptisch, maar als het echt uit de klauwen was gelopen, hadden ze het ook niet helemaal onder de pet kunnen houden.
Ik denk dat Nederlanders toch een stuk hygiënischer zijn dan wat soms geroepen wordt en dat dat wel scheelt.
Maar toch; er zijn wel veel voorbeelden van mensen die geen tests krijgen.
Die eis is er de hele tijd al dus dat zegt niks over de daling van vandaag/gisterquote:Op maandag 9 maart 2020 14:26 schreef Kyran het volgende:
Fijn dat het meevalt vandaag. Hopelijk blijft het zo.
Alleen als ze blijven vasthouden aan Italië of andere risicogebieden als eis voor testen dan is het niet zo gek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |