quote:Op maandag 9 maart 2020 12:01 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Als we geluk hebben zijn ze alle 300 besmet. Dan zijn de meesten weer genezen en immuun wanneer ze het hoogst nodig zijn..
Na dit jaar hoop ok een huis kunnen kopenquote:Op maandag 9 maart 2020 12:03 schreef Confetti het volgende:
Al die flutondernemingen zonder reserves, en die binnen maand al aan de afgrond staan, hebben ook geen bestaansrecht. Misschien is dit een goed moment om de rotzooi eruit te filteren. Zo werkt kapitalisme.
Is dat niet doordat er twee varianten zijn (L en S) en dat die mensen die twee keer besmet zijn gewoon de pech hebben gehad met beide in aanraking te zijn gekomen?quote:Op maandag 9 maart 2020 12:03 schreef KingRadler het volgende:
daar moet snel duidelijkheid over komen over een 2de keer besmet raken .
Als je al hebt geboekt weet ik niet of je nog zo een verzekering kan afsluitenquote:Op maandag 9 maart 2020 12:00 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Nee nog niet. Wellicht toch maar doen? Bij onze verzekeringsmaatschappij staat: Wat is verzekerd: Een onverwacht negatief reisadvies nadat je de reis hebt geboekt.
2x de helftquote:Op maandag 9 maart 2020 12:06 schreef Kalgoorlie het volgende:
Ik moet komend weekend naar een thuiswedstrijd van Ajax, maar heb daar weinig zin in. Hoe groot denken jullie dat de kans is dat wij tegen die tijd ook in NL voetbalwedstrijden zonder publiek spelen?
Hier is deeltijd ww voor. Je laatste alinea snap ik verder nietquote:Op maandag 9 maart 2020 12:00 schreef _I het volgende:
[..]
Om welke regio het gaat, maakt niet uit, de overheid roept op aan mensen om thuis te blijven bij klachten. Of om jezelf 14 dagen af te zonderen. Aan zulke acties zitten consequenties.
Het gaat niet om de orders, maar om het personeel. Hoelang denk je dat de meeste MKB'rs hun personeel door kunnen blijven betalen als de handel stilligt.
Die ondernemer komt er wel weer bovenop.
Die mensen van Vindicat worden straks verguist als ze ziek blijken te zijn, hoewel er zat mensen gewoon aan het werk zijn in Brabant. Ook zij die hun longen uit hun lijf hoesten, want verder voelen ze zich prima. "Staan roken op de carnaval. YOLO."
flinke aannamequote:Op maandag 9 maart 2020 12:06 schreef Kyran het volgende:
Ik denk dat de mensen die voor een 2e keer besmet lijken te zijn gewoon gevallen zijn die te vroeg zijn ontslagen.
In Noord-Italie schijnt veel leeg te staan.quote:Op maandag 9 maart 2020 12:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Na dit jaar hoop ok een huis kunnen kopen
inflatie op je eurootjes meegerekend?quote:Op maandag 9 maart 2020 12:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Na dit jaar hoop ok een huis kunnen kopen
Precies waar ik het met een collega over had. (beide vpk)quote:Op maandag 9 maart 2020 12:04 schreef Kyran het volgende:
[..]
Triest, maar eigenlijk ook wel waar. Toch erg dat wij zo moeten (of zijn gaan) denken. Je zou het bijna nu gaan oplopen als een zorgmedewerker.
Je hebt dan en gegerandeerd een bed als je toch complicaties krijgt en je bent straks beschikbaar als een groot deel van je collega's in quarantaine zit.
Jeetje, dat dat überhaupt nodig zou zijn. Lijkt me iets wat je altijd moet doen; handen wassen. Kunnen sommige mensen dat nou echt niet zelf bedenken?quote:Op maandag 9 maart 2020 11:50 schreef Sunri5e het volgende:
Wat is niet snap is waarom het RIVM niet besluit om een nationale "reclame" campagne te starten over wat je kunt doen om Corona helpen tegen te gaan. Als je mensen er door middel van TV en radio spotjes op blijft attenderen om je handen te wassen etc lijkt het mij dat mensen de ernst daarvan inzien en het ook daadwerkelijk doen.
Exact! De meeste ondernemers ook niet.quote:Op maandag 9 maart 2020 12:07 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Hier is deeltijd ww voor. Je laatste alinea snap ik verder niet
ik denk het welquote:Op maandag 9 maart 2020 12:08 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Dit is geen antwoord op mijn vraag
Begrijpelijk.quote:Op maandag 9 maart 2020 12:06 schreef Kalgoorlie het volgende:
Ik moet komend weekend naar een thuiswedstrijd van Ajax, maar heb daar weinig zin in.
Strak krijgen we hier ook nog een vogelgriep epidemie overheenquote:Op maandag 9 maart 2020 11:58 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Mijn parkiet is flink aan het hoesten!
Ja dat is nodig ja. Ken je de kracht van het herhalen niet?quote:Op maandag 9 maart 2020 12:09 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Jeetje, dat dat überhaupt nodig zou zijn. Lijkt me iets wat je altijd moet doen; handen wassen. Kunnen sommige mensen dat nou echt niet zelf bedenken?naast het punt dat die tips echt al meermaals gegeven zijn vanaf bovenaf.
Daar zullen andere (klein)kinderen voor zorgen, ik woon 3 uur rijden bij ze vandaanquote:Op maandag 9 maart 2020 12:03 schreef Stance het volgende:
[..]
Even als kleindochter zorgen dat er genoeg eten bij ze in huis is en schoonmaakmiddelen een optie? Mantelzorgers gaan het druk krijgen
Daarom zeg ik ook DENKquote:
Ik ben bang dat we richting de 500 schieten, en dan ben ik heel benieuwd wat de vervolgmaatregelen gaan zijn...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |