SPOILER: ClubinfoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De selectie:
Keepers:![]()
Verdedigers:![]()
Middenvelders:
Aanvallers:![]()
Openingspost is hier terug te vindenzie email 27 oktober
quote:Haris Vuckic heeft met Real Zaragoza een akkoord bereikt over een verbintenis, zo meldt Heraldo in Spanje.
De Sloveen stapt op 1 juli over naar de Spaanse club, mits de transfermarkt niet wordt opgeschoven.
Vuckic komt transfervrij over van FC Twente en is de tweede aanwinst voor Zaragoza na Pep Chavarria.
Dit. Ook niet erg chique van die Vuckic overigens.quote:Op dinsdag 7 april 2020 15:27 schreef DrMarten het volgende:
De grote leegloop is begonnen.
Jammer dat ze hem tussentijd niet hebben kunnen verlengen(wat gezien zijn blessures ook wel weer logisch is) en ie nu gratis de deur uit loopt.
Maar wel een van de spelers die er voor heeft gezorgd dat we niet stijf onderaan staan.
Hoezo niet chique? Contract loopt af en een Spaanse club komt langs waar ie het veelvoudige kan verdienen dan wat Twente hem ooit kan bieden. Logisch gevolg dat ie weg gaat.quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:00 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dit. Ook niet erg chique van die Vuckic overigens.
Hij is gewoon einde contract, moet hij dan bijtekenen om zelf minder te vangen en Twente een plezier te doen?quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:00 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dit. Ook niet erg chique van die Vuckic overigens.
quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij is gewoon einde contract, moet hij dan bijtekenen om zelf minder te vangen en Twente een plezier te doen?
Nee, hij kan gewoon gaan. We moeten zelf verstandiger worden en geen spelers meer binnenhalen met een dergelijk blessureverleden.quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij is gewoon einde contract, moet hij dan bijtekenen om zelf minder te vangen en Twente een plezier te doen?
Zonder geld kom je toch al snel uit bij spelers met wat krasjes.quote:Op woensdag 8 april 2020 10:50 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Nee, hij kan gewoon gaan. We moeten zelf verstandiger worden en geen spelers meer binnenhalen met een dergelijk blessureverleden.
Zit nogal een verschil tussen een speler met een krasje en iemand die 90% van z'n verleden geblesseerd was.quote:Op woensdag 8 april 2020 10:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Zonder geld kom je toch al snel uit bij spelers met wat krasjes.
quote:El Ahmadi: ''Ik wil absoluut nog een seizoen voetballen''
Karim El Ahmadi is over een aantal maanden transfervrij. Het contract van de 35-jarige middenvelder loopt af bij Al-Ittihad en hoopt op een nieuw avontuur. Een punt zetten achter zijn carrière is geen optie voor El Ahmadi. ''Ik wil absoluut nog een seizoen voetballen.''
El Ahmadi hoopt zijn carrière af te sluiten bij een van zijn oude clubs. Vooral FC Twente is een goede optie. Feyenoord heeft de middenvelder al gepolst over wat hij na zijn voetballoopbaan wil gaan doen. ''Een terugkeer naar Nederland? Dat is zeker een optie. De mensen bij Feyenoord vroegen of ik iets bij de club wilde gaan doen als ik ben gestopt.''
''Zover is het nog niet. Ik heb er wel mooie jaren gehad,'' vervolgt de middenvelder in gesprek met het Algemeen Dagblad. ''Met de landstitel als hoogtepunt. Maar ook als mens. In Rotterdam heb ik geleerd om voor mezelf op te komen. Bij en rond Feyenoord zeggen de mensen gewoon waar het op staat.''
''Ik ben een liefhebber, wil ook later graag in de voetballerij blijven. FC Twente? Wie weet. Ik heb wel vaker gezegd dat ik mijn carrière graag wil afsluiten bij een van mijn oude clubs. Mijn jaren bij Twente waren enorm belangrijk voor mijn ontwikkeling. Mijn familie woont er en ik heb daar een huis. Ik blijf in elk geval nog een seizoen voetballen.''
Dit roept ie al jaren, ik geloof het pas als ie naast Tedje op de foto staat.quote:
Nu wel een goede kans toch? Denk dat hij voor zijn leeftijd ook nog wel aardig fit is.quote:Op donderdag 9 april 2020 12:43 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dit roept ie al jaren, ik geloof het pas als ie naast Tedje op de foto staat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zo ist.quote:Op vrijdag 24 april 2020 19:32 schreef ReMcOrE het volgende:
op naar volgend seizoen, in de Eredivisie
KWW met welke trainer en welke nieuwe / dezelfde spelers......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |