Ik was een YT aan het kijken over Life's hidden energy en daar kwam dit voorbij.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Zijn ietwat te groot om als UI te gebruiken, maar wél fraai.
Ja, zijn leuke UI's geworden, maar doen wel wat afbreuk aan de grootte van de originele gif afbeeldingen. Zal Life's hidden energy eens kijken ook, dank je!quote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik was een YT aan het kijken over Life's hidden energy en daar kwam dit voorbij.
Oeh...heb niet eens aan UI gedacht. Nu je t zegt. Het is dat ik nooit mijn UI wijzig.....ze zijn wel gaaf zo
Die ja. Het wordt positieverquote:
Jaquote:
Dat nadenken deed ik al. En dingen doen. Maar het waren, naar het toen leek, afzonderlijke gedachten. Afzonderlijke projectjes.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Piekvermogen5,76 kWp
[..]
Ben je daar meer over na gaan denken na je klimavontuur?
Dat 1e was allang duidelijk bij je, vandaar het 'meer' nadenken in mijn vraag.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 00:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat nadenken deed ik al. En dingen doen. Maar het waren, naar het toen leek, afzonderlijke gedachten. Afzonderlijke projectjes.
Na mijn klimgebeuren zijn alle puzzelstukjes in elkaar gaan vallen.
Everything is connected.
hmmmm ok.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 00:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat 1e was allang duidelijk bij je, vandaar het 'meer' nadenken in mijn vraag.Dat laatste hoopte ik op en maakt het één en ander duidelijk.
Een kudde.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:45 schreef Prisha het volgende:
Als ik naar die beesten kijk, hoe ze zweven....prachtig. Ze zwemmen wel vaak bij elkaar. School kwallen? Noem je dat zo?
je hebt gelijk!quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Een kudde.Volgens mij een zwerm.
ja echt he. Zo mooi om te zien.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oh, dat ziet er heel broos uit en sommige delen bijna transparant. Vreemde, maar prachtige levensvorm.
ja dat! Zoals ze bewegen,bijna pulserend.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:04 schreef Voxs het volgende:
Prachtig, zo dromerig..als je niet oppast blijf je staren en alle lijnen volgen.
Dat klopt, maar..als je in de zee zwemt tussen de kwallen, ( of haai!quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja dat! Zoals ze bewegen,bijna pulserend.
Weet je, mensen hebben vaak angst voor hetgeen ze niet begrijpen of vrezen. Bivoorbeeld in dit geval. Ze weten alleen: kwallen zijn giftig, eng, doen je pijn.
Daardoor ziet men vaak de schoonheid niet. Zo jammer.
Ik bedoel ook wel van een afstandquote:Op zondag 29 maart 2020 11:17 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat klopt, maar..als je in de zee zwemt tussen de kwallen, ( of haai!) dan denk je wel anders.
Ze zijn ook zo mooi ..helaas voor de kwal zelf, maar op het strand kan je ze vaak goed bekijken ook.
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |