abonnement Unibet Coolblue
pi_191908312
Nu blijkt dat er 10 medewerkers van het Bredase Amphia ziekenhuis besmet zijn. Dit zijn medisch goedopgeleide mensen, die alles uit de kast halen om niet besmet te worden. Conclusie Je vrijwaren van besmetting is erg lastig. Dat kan Jan met de pet nauwelijks. Dus door deze grote kans op besmetting gecombineerd met een lange incubatie tijd is het lastig om de massaepidemie goed in te dammen. Wordt het niet eens tijd om een hek om Brabant te plaatsen?
Bron:

https://www.telegraaf.nl/(...)eda-besmet-met-virus

[ Bericht 17% gewijzigd door paulgo op 08-03-2020 20:07:24 ]
"Leuker kunnen wij het niet maken , ingewikkelder wel." Lang leve de Belastingdienst!
pi_191908338
Wraak?
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_191908400
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2020 20:01 schreef halfway het volgende:
Wraak?
Typefout het zou hoogstens de wraak van God kunnen zijn. :)
"Leuker kunnen wij het niet maken , ingewikkelder wel." Lang leve de Belastingdienst!
pi_191908732
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 20:00 schreef paulgo het volgende:
Nu blijkt dat er 10 medewerkers van het Bredase Amphia ziekenhuis besmet zijn. Dit zijn medisch goedopgeleide mensen, die alles uit de kast halen om niet besmet te worden. Conclusie Je vrijwaren van besmetting is erg lastig. Dat kan Jan met de pet nauwelijks. Dus door deze grote kans op besmetting gecombineerd met een lange incubatie tijd is het lastig om de massaepidemie goed in te dammen. Wordt het niet eens tijd om een hek om Brabant te plaatsen?
Bron:

https://www.telegraaf.nl/(...)eda-besmet-met-virus
Het kabinet komt volgende week weer eens bijeen, duurt allemaal veel te lang.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_191908861
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 20:00 schreef paulgo het volgende:
Wordt het niet eens tijd om een hek om Brabant te plaatsen?
Is niet nodig er is al een natuurlijke grens doormiddel van rivieren.
pi_191909404
Eh, de zorg medewerkers lopen juist een verhoogd risico, omdat ze elke dag aan virussen en bacteriën worden blootgesteld. Zelfde als met kinderen, zodra je kinderen hebt krijg je zelf ook vaker last van verkoudheid. (want je zit uren per dag met een virus om je heen :-) )
pi_191909910
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 20:00 schreef paulgo het volgende:
Nu blijkt dat er 10 medewerkers van het Bredase Amphia ziekenhuis besmet zijn. Dit zijn medisch goedopgeleide mensen, die alles uit de kast halen om niet besmet te worden. Conclusie Je vrijwaren van besmetting is erg lastig. Dat kan Jan met de pet nauwelijks. Dus door deze grote kans op besmetting gecombineerd met een lange incubatie tijd is het lastig om de massaepidemie goed in te dammen. Wordt het niet eens tijd om een hek om Brabant te plaatsen?
Bron:

https://www.telegraaf.nl/(...)eda-besmet-met-virus
quote:
Dat meldt Omroep Brabant. Het gaat om medewerkers die ziekteverschijnselen hadden of in risicogebieden zijn geweest.
Behalve dan niet op vakantie gaan/internationale luchthavens/tourist hotspots mijden met een pandemie om de hoek. Tja, dat krijg je ervan wanneer autoriteiten als RIVM de leugen verspreiden dat het maar een griepje/kuchje is. :')
pi_191910088
Daar is het echt te laat voor:
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_191911929
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 20:00 schreef paulgo het volgende:
Dit zijn medisch goedopgeleide mensen, die alles uit de kast halen om niet besmet te worden.
Gelachen.

En ik schaam me ook wel een beetje dat je geen gelijk hebt.
pi_191913094
Over twee weken naar het Amphia.

Hopen dat ik er gezond en levend vandaan kom. :Y)

Ben nu al benieuwd naar de verhalen op de werkvloer morgen. c_/
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  zaterdag 21 maart 2020 @ 00:54:31 #11
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_192177507
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 21:09 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Daar is het echt te laat voor:
[ afbeelding ]
En dan is die kaart niet eens up to date
pi_192177610
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 00:54 schreef the-eye het volgende:

[..]

En dan is die kaart niet eens up to date
Ja jij kickt toch dit topic? :P
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_192177616
En dan gaan we die patienten overal heen verspreiden en daar komen weer doktoren en co er mee in aanmerking en die brengen t mee naar huis. Want tja griep heb je niet door he. Slimme zet
  zaterdag 21 maart 2020 @ 01:04:01 #14
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_192177633
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 01:02 schreef KennyPowers het volgende:

[..]

Ja jij kickt toch dit topic? :P
O shit, hoe kan dit nou weer?
pi_192177739
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 22:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Gelachen.

En ik schaam me ook wel een beetje dat je geen gelijk hebt.
Wat klopt er precies niet aan het door jou gequote?
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_192177815
De eerste besmetting in mijn gemeente was een zorgmedewerker
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')