Jezus zelfs Duitsland gaat eraanquote:
Jaaaaaaaaaaaaaa!quote:Op zondag 8 maart 2020 18:44 schreef -river- het volgende:
[..]
Kunnen we eindelijk onze fietsen terug gaan halen!
Paniek, paniekquote:Op zondag 8 maart 2020 18:44 schreef Lavenderr het volgende:
Rustig blijven mensen. Ik las dat er ook 2 mensen in Nederland die het virus hadden genezen zijn, dus laten we dat niet vergeten. Paniek gaat echt niet helpen.
Waar is de paniek precies?quote:Op zondag 8 maart 2020 18:44 schreef Lavenderr het volgende:
Rustig blijven mensen. Ik las dat er ook 2 mensen in Nederland die het virus hadden genezen zijn, dus laten we dat niet vergeten. Paniek gaat echt niet helpen.
Ik wil hiermee aangeven hoe groot de impact van dit virus is op het dagelijks leven.quote:
griep? lees je eens even in.quote:Op zondag 8 maart 2020 18:42 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Jij denkt dat liegen tegen je werkgever omdat je bang bent voor griep rationeel gedrag is?
9% op de ic dus? Ik snap niet waarom het in Italië zoveel harder gaat dan in andere landen als bv korea. Is hier die agressieve L variant ofzo?quote:Op zondag 8 maart 2020 18:43 schreef kilon het volgende:
650 op IC in Italie (399 in Lombardije). Hoeveel bedden hadden ze daar ook alweer?
Das boatquote:Op zondag 8 maart 2020 18:44 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Driemaal is scheepsrecht.....
Ik ben voor de moffen
Doordat overal in de wereld mensen in quarantaine moeten verwacht ik eerder het tegenovergesteldequote:Op zondag 8 maart 2020 18:45 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ik wil hiermee aangeven hoe groot de impact van dit virus is op het dagelijks leven.
Straks mag je eigen vrouw niet meer doen vanwege infectiegevaar, binnenkort een negatief geboortecijfer door dit virus
Als ge maar leut hetquote:Op zondag 8 maart 2020 18:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit loopt helemaal uit de klauwen in Noord-Brabant.
Onbegrijpelijk dat ze daar 2 weken geleden gewoon carnaval hebben gevierd.
Negatief geboortecijfer, wat moet ik me hierbij voorstellenquote:Op zondag 8 maart 2020 18:45 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ik wil hiermee aangeven hoe groot de impact van dit virus is op het dagelijks leven.
Straks mag je eigen vrouw niet meer doen vanwege infectiegevaar, binnenkort een negatief geboortecijfer door dit virus
Dit is inderdaad het topje van de ijsberg...denk dat er in Nederland inmiddels duizenden besmet zijn zonder dat we het weten.quote:Op zondag 8 maart 2020 18:44 schreef bitterbal het volgende:
en die cijfers zijn alleen van mensen die getest zijn
je vrouw blij.quote:Op zondag 8 maart 2020 18:45 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ik krijg het graag over een jaar als er een medicijn is en het zorgstelsel niet overbelast isquote:Op zondag 8 maart 2020 18:45 schreef Sfancta het volgende:
Heb me erbij neergelegd dat we het allemaal gaan krijgen.
Als er in Italië net zoveel meer getest wordt als dat er meer apotheken zijn, begrijp ik de hoge cijfers wel.quote:Op zondag 8 maart 2020 18:44 schreef bitterbal het volgende:
en die cijfers zijn alleen van mensen die getest zijn
Dit jaquote:Op zondag 8 maart 2020 18:46 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ik krijg het graag over een jaar als er een medicijn is en het zorgstelsel niet overbelast is
Negatieve bevolkingsgroeiquote:Op zondag 8 maart 2020 18:46 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Negatief geboortecijfer, wat moet ik me hierbij voorstellen
Meer mensen die uit de database met levende personen geschrapt worden dan die erin komenquote:Op zondag 8 maart 2020 18:46 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Negatief geboortecijfer, wat moet ik me hierbij voorstellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |