Herinner je je de 30 miljoen vaccins van Ab Osterhaus nog, hele rel toen... toen was ik overigens ook boosquote:Op zondag 8 maart 2020 16:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is ook precies het dilemma waar o.a. de RIVM mee zit. Als ze hun werk goed doen en het valt uiteindelijk mee, dan wordt ze verweten dat ze overdreven hebben gereageerd en onnodig allerlei economische schade hebben aangericht. Mensen accepteren pas verregaande maatregelen als het eigenlijk al te laat is.
Persconferenties ... allemaal lekker vlakbij die microfoons ...quote:Op zondag 8 maart 2020 16:13 schreef -river- het volgende:
EINDHOVEN - PSV-spelers komen na afloop van de wedstrijd niet naar de mixed-zone om interviews af te nemen. De Eredivisie Coöperatie heeft de clubs geadviseerd om drukke ruimtes te vermijden wegens het coronavirus. PSV volgt dat advies, zo heeft de club zojuist bekendgemaakt.
Denzel Dumfries zal aanschuiven bij de persconferentie na afloop om het verhaal van de spelers te doen. "Hopelijk hoeven we dit maar één keer te doen", aldus PSV. "We kunnen de protocollen die partijen ons opleggen, met name het RIVM, echter niet allemaal in de wind slaan."
Omdat de club uit Brabant komt is extra waakzaamheid met betrekking tot het virus geboden. Brabant is de provincie met de meeste coronapatiënten. Sinds vrijdagavond geldt het advies aan Brabanders om thuis te blijven bij milde gezondheidsklachten. Ook is het RIVM begonnen met een steekproef onder ziekenhuismedewerkers in Brabant.
https://www.omroepbrabant(...)-vanwege-coronavirus
Een van de redenen dat radiodj's wel eens hun eigen plopkap voor op de microfoon hebbenquote:Op zondag 8 maart 2020 16:17 schreef maily het volgende:
[..]
Persconferenties ... allemaal lekker vlakbij die microfoons ...
In deze kun je ook zien of jouw woonplaats al aan de beurt is. Muis boven jouw stad hangen en dan zie je hoe mis het is.quote:
Tweedst! (Ik heb snert)quote:Op zondag 8 maart 2020 16:11 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ja, mocht het met een sisser aflopen, kom je dan helpen mijn prepvoorraad nibb-its opeten?
Hier nog Corona vrijquote:Op zondag 8 maart 2020 16:19 schreef Tengano het volgende:
[..]
In deze kun je ook zien of jouw woonplaats al aan de beurt is. Muis boven jouw stad hangen en dan zie je hoe mis het is.
https://www.volksgezondhe(...)coronavirus-covid-19
Weet alleen niet waar deze vandaan komt. Lijkt niet van RIVM. Vreemd dat er zoveel verschilldende views en bronnen zijn.
Rotterdam hier, om te zien of het mis is heb ik geen muis nodig hoorquote:Op zondag 8 maart 2020 16:19 schreef Tengano het volgende:
[..]
In deze kun je ook zien of jouw woonplaats al aan de beurt is. Muis boven jouw stad hangen en dan zie je hoe mis het is.
https://www.volksgezondhe(...)coronavirus-covid-19
Weet alleen niet waar deze vandaan komt. Lijkt niet van RIVM. Vreemd dat er zoveel verschilldende views en bronnen zijn.
Hier nietquote:Op zondag 8 maart 2020 16:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hier nog Corona vrij![]()
Maar deze is ook handig inderdaad
Ja, hetzelfde dat je ziet bij een "code rood" vanwege een storm. Vervolgens blijven de meeste huizen gewoon staan en was het "allemaal overdreven, wat een onzin, paniek om niks". Het is moeilijk om mensen te laten inzien dat het niet zonde is om goed voorbereid te zijn.quote:Op zondag 8 maart 2020 16:17 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Herinner je je de 30 miljoen vaccins van Ab Osterhaus nog, hele rel toen... toen was ik overigens ook boosgeldverspilling alles dit dat BOEHOE
Precies, ik had laatst met een storm ineens dat mijn boom om lag op mijn garagequote:Op zondag 8 maart 2020 16:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, hetzelfde dat je ziet bij een "code rood" vanwege een storm. Vervolgens blijven de meeste huizen gewoon staan en was het "allemaal overdreven, wat een onzin, paniek om niks". Het is moeilijk om mensen te laten inzien dat het niet zonde is om goed voorbereid te zijn.
Wuhan is zeker nog in lockdown. Geen idee hoe lang ze het vol willen houden.quote:Op zondag 8 maart 2020 16:21 schreef Coeus het volgende:
Ik ga iets doms vragen: is Wuhan nog steeds in lockdown en zo ja: hoe lang zou zoiets duren?
Ja hier ook, maar betwijfel het. De Veluwe is aan alle kanten omringd door Corona. Of is het toch de gezonde boslucht?quote:Op zondag 8 maart 2020 16:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hier nog Corona vrij![]()
Maar deze is ook handig inderdaad
Wuhan vind ik minder zorgwekkend dan al die werkkampen die China heeftquote:Op zondag 8 maart 2020 16:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wuhan is zeker nog in lockdown. Geen idee hoe lang ze het vol willen houden.
Yesssss! En ik woon in het veilige noorden dusssssquote:Op zondag 8 maart 2020 16:22 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
ah @:vosss is out... jij bent mijn nummer uno
Als het met dezelfde snelheid doorgaat als vandaag ten opzichte van gisteren (waar sinds het begin alleen van 2 naar 3 maart iets lager was; de rest is allemaal hoger) dan zitten we morgen op 374 besmettingen en overmorgen op 527. Donderdag zitten we dan op 1.026quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |