die specifieke quote heeft hij weldegelijk grotendeels gelijk in, ze moeten zeuren om clicks en advertentie geld om ietd van nieuws te kunnen produceren.quote:
Ja, en dan kom je dus met een superieure betere bron die alles weerlegt, meestal, als je bij zinnen bentquote:Op zondag 8 maart 2020 16:07 schreef mschol het volgende:
[..]
die specifieke quote heeft hij weldegelijk grotendeels gelijk in, ze moeten zeuren om clicks en advertentie geld om ietd van nieuws te kunnen produceren.
journalisten worden al uitgemolken waar je bij staat omdat het anders te duur is...
We kijken naar hoe het zich ontwikkelt in China en Italië, maar in plaats van er lering uit te trekken, lijken sommige mensen te denken dat ons dat om de een of andere reden niet kan overkomen.quote:Op zondag 8 maart 2020 16:06 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik snap daar echt helemaal niets van.
Zou je nooit doorhebben, want jij wantrouwt msmquote:Op zondag 8 maart 2020 16:08 schreef PSVCL het volgende:
Wat een stelletje jankerds hier,niet normaal
Hoop dat NL nooit in een oorlog verwikkeld raakt
Fixed.quote:Op zondag 8 maart 2020 16:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
We kijken naar hoe het zich ontwikkelt in China en Italië, maar in plaats van er lering uit te trekken, lijken sommige mensen te denken dat ons dat om de een of andere reden niet kan zal overkomen.
Die ontstijgt mijn beperkte intellectquote:Op zondag 8 maart 2020 16:09 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
dat zeggen Chinezen ook tegen mensen die kritisch zijn op de CCP.
Het is alleen geen feitquote:Op zondag 8 maart 2020 16:09 schreef vosss het volgende:
Datzelfde wat nu in Italië aan de hand is gaat hier ook gewoon gebeuren. Dat mag je rustig als feit aannemen.
twitter:BNODesk twitterde op zondag 08-03-2020 om 16:09:03NEW: Spain reports 96 new cases of coronavirus and 7 new deaths, raising total to 613 cases and 17 dead https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
Nog niet. Dat gaat het vanzelf worden.quote:
Ik geloof je wel, maar het is gewoon geen feitquote:Op zondag 8 maart 2020 16:11 schreef vosss het volgende:
[..]
Nog niet. Dat gaat het vanzelf worden.
Je mag me quoten over 2 weken als we dan niet dezelfde aantallen hebben als vandaag in Italië.
Ja, mocht het met een sisser aflopen, kom je dan helpen mijn prepvoorraad nibb-its opeten?quote:Op zondag 8 maart 2020 16:11 schreef vosss het volgende:
[..]
Je mag me quoten over 2 weken als we dan niet dezelfde aantallen hebben als vandaag in Italië.
Remind me in 2 weeks bot.quote:Op zondag 8 maart 2020 16:11 schreef vosss het volgende:
[..]
Aangezien ik de beroerdste niet ben: op zeker maat!quote:Op zondag 8 maart 2020 16:11 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ja, mocht het met een sisser aflopen, kom je dan helpen mijn prepvoorraad nibb-its opeten?
Genoeg oehanfelijke kanalen die zonder eigen belang verslag doen.quote:Op zondag 8 maart 2020 16:08 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Zou je nooit doorhebben, want jij wantrouwt msm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |