Helemaal opgeknapt als in, voelt zich dikke prima of is het virus niet meer traceerbaar?quote:Op zondag 8 maart 2020 15:27 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://www.telegraaf.nl/(...)len-van-noord-italie
Ja weet ik het, ik spreek die mensen nooitquote:Op zondag 8 maart 2020 15:29 schreef Noek het volgende:
[..]
Helemaal opgeknapt als in, voelt zich dikke prima of is het virus niet meer traceerbaar?
Ik vind de massapaniek wel gevaarlijk ja. Mag ik dat vinden, en kritiek hebben?quote:Op zondag 8 maart 2020 15:29 schreef merdobach het volgende:
Het is toch vreemd dat hier zo wordt geoordeeld over hoe een ander denkt. Of je nou denkt “griepje” of denkt “we gaan eraan”, wat boeit het je dat een ander er anders over denkt. Het gaat meer daarover, dan de ziekte zelf. En volgens mij verandert niemand van mening, dus die discussie is zinloos. Ik zie hier mensen die vinden dat het maar een griepje is zich wel drukmaken om mensen die zich drukmaken omdat ze het geen griepje vinden...
Bel ze dan gdv even. Of is een appje ook al teveel gevraagd?quote:Op zondag 8 maart 2020 15:29 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ja weet ik het, ik spreek die mensen nooit
Denk je dat die bijna anderhalf miljard Chinezen net zo’n goede toegang hebben tot de gezondheidszorg als hier?quote:Op zondag 8 maart 2020 15:30 schreef Xenorium het volgende:
Toch wel frappant, China + 52 nieuwe gevallen vandaag, Nederland +77. Nederland 17.5 miljoen inwoners vs bijna 1.4 miljard in China.
![]()
Ja joh we kijken het wel aan. Valt allemaal wel mee..
Dat zou inderdaad een ongekend grote grap zijn. Want niet alleen zou het virus dan in de toekomst niet zo erg moeten zijn, maar ook alles wat het virus nu al veroorzaakt ongedaan moeten worden gemaakt.quote:Op zondag 8 maart 2020 15:26 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het zou inderdaad een grote grap zijn als over een paar maanden blijkt dat het allemaal wel mee is gevallen ja.
De tijd zal het leren.
Dan moeten regeringen misschien nog lering trekken in hoe te reageren in dit soort situaties.
En de media mag ook onder de loep worden gehouden, en wat hun invloed is op hoe mensen reageren.
Grappig detail: in Italië heeft de media zeer veel invloed. Tot in de regering.
Zeker, ik vind het ook gevaarlijk. Denk dat die kritiek niet veel uithaalt hier, zo te zien.quote:Op zondag 8 maart 2020 15:30 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik vind de massapaniek wel gevaarlijk ja. Mag ik dat vinden, en kritiek hebben?
Ik zit in het midden, maar ik ben bang dat die maar een griepje mensen m'n ouders gaan doden. Gezien al het bewijs van het tegendeel wordt ik daarom net zo chagrijnig en denigrerend als tegen mensen die kinderen vermoorden met vaccinatie misinformatie.quote:Op zondag 8 maart 2020 15:29 schreef merdobach het volgende:
Het is toch vreemd dat hier zo wordt geoordeeld over hoe een ander denkt. Of je nou denkt “griepje” of denkt “we gaan eraan”, wat boeit het je dat een ander er anders over denkt. Het gaat meer daarover, dan de ziekte zelf. En volgens mij verandert niemand van mening, dus die discussie is zinloos. Ik zie hier mensen die vinden dat het maar een griepje is zich wel drukmaken om mensen die zich drukmaken omdat ze het geen griepje vinden...
Politie en het leger bewaken de wegen. Er rijden geen treinen. Je komt er simpelweg niet door.quote:Op zondag 8 maart 2020 15:29 schreef Sfancta het volgende:
Stel ze sluiten hier ook gebieden af, of het hele land. Als je je er niet aan houdt, draai je dan de bak in, of komen ze je halen als dit allemaal overgewaaid is?
Ik kom met een bron die weerlegt wat jij loopt te raaskallen hier, je komt terug met een non-reactiequote:Op zondag 8 maart 2020 15:33 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat je zit te trollen. Doe dat svp ergens anders.
Beide aantallen zijn toch nihil?quote:Op zondag 8 maart 2020 15:30 schreef Xenorium het volgende:
Toch wel frappant, China + 52 nieuwe gevallen vandaag, Nederland +77. Nederland 17.5 miljoen inwoners vs bijna 1.4 miljard in China.
![]()
Ja joh we kijken het wel aan. Valt allemaal wel mee..
Gewoon met rubberen kogels schieten, anders nog wat traangas.. Zal de meeste mensen wel tegenhouden.quote:Op zondag 8 maart 2020 15:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Politie en het leger bewaken de wegen. Er rijden geen treinen. Je komt er simpelweg niet door.
Of een trein met vertraging, dan ligt alles al plat.quote:Op zondag 8 maart 2020 15:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Politie en het leger bewaken de wegen. Er rijden geen treinen. Je komt er simpelweg niet door.
Nooit genoeg politie en leger voor gehele afsluitingen.quote:Op zondag 8 maart 2020 15:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Daarom staat of valt het met gehoorzaamheid van de burgers zelf en zolangs ze niet luid en duidelijk communiceren over de gevolgen gaat dat dus nooit gebeuren.quote:Op zondag 8 maart 2020 15:35 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Nooit genoeg politie en leger voor gehele afsluitingen.
twitter:geertwilderspvv twitterde op zondag 08-03-2020 om 14:47:56Ik wil zsm een Kamerdebat met @MinPres Rutte en minister @bruno_bruins over de laatste escalerende ontwikkelingen mbt de uitbraak van het #Corona-virus en de gevolgen voor de te nemen maatregelen in Nederland. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |