Krijgen we vandaag geen tussenstand omdat het zondag is?quote:
Je had hem gewoon op zijn bek moeten pakken. Dan wist je het zeker. Hoeft je niet meer bang te zijn.quote:Op zondag 8 maart 2020 13:00 schreef bitterbal het volgende:
Zit in de tram. Achter mij iemand flink an het ophoesten en ben nu gewoon bang.
Als het longfibrose veroorzaakt zouden de ziektekosten kunnen stijgen.quote:Op zondag 8 maart 2020 13:00 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Of gewoon laten uitrazen. Verlicht ook gelijk de pensioenen, AOW, en op termijn ziektekosten.
Lab dicht, weekeind geldt als 1 werkdagquote:Op zondag 8 maart 2020 13:02 schreef Stance het volgende:
[..]
Krijgen we vandaag geen tussenstand omdat het zondag is?
Deden ze destijds in Wuhan ook, toen dat op slot gingquote:Op zondag 8 maart 2020 12:26 schreef RubenSosa het volgende:
Wel lekker dat die mensen die de quarantaine zone hebben ontvlucht nu de rest van italie gaan besmetten.
Je was toch zelf verkouden?quote:Op zondag 8 maart 2020 13:00 schreef bitterbal het volgende:
Klopt. Alles dicht.quote:Op zondag 8 maart 2020 13:02 schreef Stance het volgende:
[..]
Krijgen we vandaag geen tussenstand omdat het zondag is?
Oh... 294 danquote:Op zondag 8 maart 2020 13:00 schreef bitterbal het volgende:
Vraag of hij in Noord-Italië is geweest, want alleen dan kan hij het virus hebbenquote:Op zondag 8 maart 2020 13:00 schreef bitterbal het volgende:
Verkouden, verkouderst, verkoudstquote:Op zondag 8 maart 2020 13:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar deze man was er erger aan toe :p
Dat kun je zelf niet beoordelen, kijken mensen angstiger dan anders naar je?quote:Op zondag 8 maart 2020 13:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jij hebt hem besmet.quote:Op zondag 8 maart 2020 13:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jammer maar Thanksquote:Op zondag 8 maart 2020 13:03 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Lab dicht, weekeind geldt als 1 werkdag
Taskforce Corona virusquote:Op zondag 8 maart 2020 13:04 schreef _I het volgende:
[ link | afbeelding ]
Link naar website in plaatje. Zoemen is mogelijk. Preppersforum nu op 206
Volgens mij niet:pquote:Op zondag 8 maart 2020 13:04 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Dat kun je zelf niet beoordelen, kijken mensen angstiger dan anders naar je?
Word niet goed bijgewerkt, in Etten-Leur en Bergen op Zoom ook al besmettingen..quote:Op zondag 8 maart 2020 13:04 schreef _I het volgende:
[ link | afbeelding ]
Link Zoemen is mogelijk. Preppersforum nu op 206
die 4 nieuwe die toefjes melde (via rijnmond) staan er niet bij (in ieder geval die uit langsingerland).quote:Op zondag 8 maart 2020 13:04 schreef _I het volgende:
[ link | afbeelding ]
Link Zoemen is mogelijk. Preppersforum nu op 206
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |