3 vaste...
Vele malen meer voor 1 avond/week
> 1 uur --> 100 - 150?
quote:Vast... langer dan half jaar
Op woensdag 15 januari 2003 10:39 schreef Ripley het volgende:
EggsTC, geef je even aan wat jij ziet als vast? Dan is het wat makkelijker antwoorden
los: te veel
[Dit bericht is gewijzigd door DarkElf op 15-01-2003 10:49]
quote:ik heb nogal wat kortere scharrels gehad, dat toch meer was als een one-night stand, maar een half jaar niet haalde, wat is dat..???
Op woensdag 15 januari 2003 10:47 schreef EggsTC het volgende:[..]
Vast... langer dan half jaar
en waarom wil je dat weten..??
quote:Waarom? Ik vind dat helemaal niet. Mensen denken vaak stoer te zijn door te vertellen hoeveel partners ze wel niet hebben gehad, terwijl dát eigelijk raar is om voor uit te komen, want dat zegt toch wel wat over jezelf of niet????
Op woensdag 15 januari 2003 10:37 schreef Lexxie het volgende:
Ehm.. gewoon 1...Of is het raar om daar voor uit te komen?
quote:wat bedoel je hiermee..?? wat zegt dat dan..?? ikke niet bergijp jou!
Op woensdag 15 januari 2003 10:49 schreef Brigett het volgende:
want dat zegt toch wel wat over jezelf of niet????
quote:Gewoon, ben benieuwd...
Op woensdag 15 januari 2003 10:49 schreef Frenkie het volgende:[..]
ik heb nogal wat kortere scharrels gehad, dat toch meer was als een one-night stand, maar een half jaar niet haalde, wat is dat..???
en waarom wil je dat weten..??
wat een bullshit. als jij nu gewoon je leven leidt zoals je dat zelf wilt en je hebt toevallig veel one night stands bijv. wat maakt dat dan uit?
als jij ermee kan leven waarom moet iedereen dan weer bijdehand gaan roepen dat je bijv. slecht leeft, overdrijft en je macho gedraagt of een slet bent?
is het niet gewoon leven en laten leven?
gezeur ook altijd.
en wat kalverliefdes/vriendschap-verkerinkjes....
Geen one night stand o.i.d.
quote:Mooi gesproken
Op woensdag 15 januari 2003 10:51 schreef DarkElf het volgende:
scharrels zeggen iets over jezelf zeggen mensen, en dat in een negatieve zin.wat een bullshit. als jij nu gewoon je leven leidt zoals je dat zelf wilt en je hebt toevallig veel one night stands bijv. wat maakt dat dan uit?
als jij ermee kan leven waarom moet iedereen dan weer bijdehand gaan roepen dat je bijv. slecht leeft, overdrijft en je macho gedraagt of een slet bent?
is het niet gewoon leven en laten leven?
gezeur ook altijd.
quote:Je zit pas bij het strijkijzer, niet te gretig he?
Op woensdag 15 januari 2003 10:53 schreef Ripley het volgende:
Ik heb 3 relaties gehad die langer dan een half jaar duurdn. Ga ik nu door voor de ijskast?.
quote:langer als 6 maanden noem ik ook verkering
Op woensdag 15 januari 2003 10:50 schreef EggsTC het volgende:
Kortere scharrels noem ik verkering!
het antwoord..
twee-en-een-half (die halve haalde de zes maanden niet, maar was heftiger dan al het andere bij elkaar)
een aantal scharrels..
een paar one-night stands
en heel erg veel gezoend..
quote:1e vaste zo´n 1,5 jaartjes
Op woensdag 15 januari 2003 10:52 schreef Mirage het volgende:
3 vaste ...en wat kalverliefdes/vriendschap-verkerinkjes....
Geen one night stand o.i.d.
![]()
(Lijkt wel alsof ik van de een overhop op de andere, maar er zat wel een paar maanden tussen en het voelde (en nog steeds) gewoon erg goed!)
Wat is verkering?
Ik heb het al aan een heleboel mensen gevraagd, iedereen heeft er een mening over maar niemand weet het precies te definieren.
quote:iedere zaterdagavond op de bank zitten en film kijken
Op woensdag 15 januari 2003 11:03 schreef Lexxie het volgende:
Wat is verkering?
quote:Kijk, als je kiest voor een one-night-stand leven, prima, das jouw keuze. Maar ik vind het wat anders, als mensen zeggen dat zij al 10 tallen relatie's achter de rug hebben (dat is wat anders dan One-night-stands)
Op woensdag 15 januari 2003 10:50 schreef Frenkie het volgende:[..]
wat bedoel je hiermee..?? wat zegt dat dan..?? ikke niet bergijp jou!
Begrijp je me nu beter?
quote:ik vind het nogal denigrerend. en veroordelend. Het zegt natuurlijk niks. Maar het is vast vleiender om iemand aan de haak te slaan die nog niet zo veel relatie sheeft gehad. Net als van die mannen die kwijlen en geilen op maagden.
Op woensdag 15 januari 2003 11:04 schreef Brigett het volgende:
Begrijp je me nu beter?
quote:Misschien had hij helemaal geen zin om een vaste relatie te hebben. Dan is een one night stand een goede oplossing... Als iemand ff voor een paar maanden vrijheid wil hebben. Ik vind dat niet echt veel zeggen over jezelf.
Op woensdag 15 januari 2003 11:04 schreef Brigett het volgende:[..]
Kijk, als je kiest voor een one-night-stand leven, prima, das jouw keuze. Maar ik vind het wat anders, als mensen zeggen dat zij al 10 tallen relatie's achter de rug hebben (dat is wat anders dan One-night-stands)
Daar hoef je in mijn ogen niet echt trots op te zijn. En wat zegt dat over jezelf? Dat je onmogelijk bent om een relatie mee te hebben? Dat jezelf totaal geen waarde hecht aan het hebben en opbouwen van een relatie? Dat je geen waarde hecht aan het woord relatie? Dat je last hebt van vreselijke bindingsangst? Dat je je intresse verliest zodra je dat ene meisje of die jongen verovert hebt? Dat je gewoon nog te jong bent om een relatie te hebben? Weet ik veel, het kan zoveel zeggen....Begrijp je me nu beter?
quote:Verkering heb je als je een relatie hebt, of je nu getrouwd, verloofd, of weet ik wat bent,.......dan heb je gewoon verkering!
Op woensdag 15 januari 2003 11:03 schreef Lexxie het volgende:
Wat is verkering?
quote:Lees dan,.......ik zeg ook helemaal niet dat ik een paar maanden vrijheid met one-night stands hetzelfde vind als het gehad hebben van 10tallen relatie's.
Op woensdag 15 januari 2003 11:07 schreef EggsTC het volgende:Misschien had hij helemaal geen zin om een vaste relatie te hebben. Dan is een one night stand een goede oplossing... Als iemand ff voor een paar maanden vrijheid wil hebben. Ik vind dat niet echt veel zeggen over jezelf.
quote:Nou ik moet eerlijk zeggen dat je behoorlijk dicht in de buurt komt van zoals ik er zelf altijd tegenaan kijk.
Op woensdag 15 januari 2003 11:09 schreef Brigett het volgende:[..]
Verkering heb je als je een relatie hebt, of je nu getrouwd, verloofd, of weet ik wat bent,.......dan heb je gewoon verkering!
Het is een lief woord en wat is er nu mooier om als je 60 bent en je bent al weet ik wat hoelang getrouwd, gewoon te kunenn zeggen dat je nog steeds verkering hebt???
Ik ben getrouwd, maar heb ook een vriendin. Het toeval wil alleen dat dat dezelfde persoon is.
quote:Als hij zich daar goed bij voelt... moet hij dat zelf weten. Misschien istie hard opzoek naar de ware en gaat daarvoor de halve stad af, betere manier zou ik niet kenne bedenken.
Op woensdag 15 januari 2003 11:13 schreef Brigett het volgende:[..]
Lees dan,.......ik zeg ook helemaal niet dat ik een paar maanden vrijheid met one-night stands hetzelfde vind als het gehad hebben van 10tallen relatie's.
Als iemand van 25 zegt, dat hij al 10-tallen relatie's erop heeft zitten (en dat zijn geen scharreltjes) dan vind ik dat dat wel wat over die persoon zegt. En nogmaals, dat hoeft niet perse negatief te zijn maar ook niet iets waar hij of zijn supertrots of superstoer over hoeft te doen.
En het is zeker niet denegrerend bedoelt, als je het zo overkwam, mijn excuus.
Daarvoor, met wat mensen gezoend en een paar keer verkering gehad van een paar weken/maanden. Nooit one night stands gehad.
lost.. veeeeeeeeeel te veel..
quote:ben nu aan de tweede bezig, eerste was anderhalf jaar, deze zit nu op 17 jaar.
Op woensdag 15 januari 2003 10:28 schreef EggsTC het volgende:
Ben wel is benieuwd naar de gemiddelde fokker.. hoeveel vaste partners heb jij in je leven gehad?3 vaste...
Vele malen meer voor 1 avond/week
quote:17 jaar is wel vrij vast ja
Op woensdag 15 januari 2003 12:22 schreef HiZ het volgende:[..]
ben nu aan de tweede bezig, eerste was anderhalf jaar, deze zit nu op 17 jaar.
ontopic: 1 - ruim 4 jaar
quote:Nope niet oudbollig volgens mij. Ik denk er net zo over. Geen liefde = geen sex.
Op woensdag 15 januari 2003 13:46 schreef Hellracer het volgende:
Twee, eerste maal 9 jaar en de twede (net uit) 9,5 maanden.
Geen scharrels daar doe ik niet aan geen sex zonder liefde/relatie.
Oudbollig misschien maar kan het niet als er geen liefde in het spel is.
Ja wel geprobeerd, maar met liefde is het leuker, lekkerder, fijner, enz enz enz
quote:Ow, maar wat ik scharrels noem heb ik ook niet direct seks mee gehad hoor
Op woensdag 15 januari 2003 13:46 schreef Hellracer het volgende:
Twee, eerste maal 9 jaar en de twede (net uit) 9,5 maanden.
Geen scharrels daar doe ik niet aan geen sex zonder liefde/relatie.
Oudbollig misschien maar kan het niet als er geen liefde in het spel is.
ja die van 5 en 4mnd is niet echt lang, maar voor mijn gevoel wel...
verder 2x voor 1x met iemand gezoend...
quote:Hmm, ja.
Op vrijdag 17 januari 2003 16:31 schreef Wolkje het volgende:
Hoeveel echte relaties heb jij gehad?
is toch hetzelfde?![]()
Doek deze maar dicht, hé?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |