Waarom niet?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 23:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zow jij durf! als mod nog wel.![]()
Dit mag je hier helemaal niet zeggen joh
Ik kan me niet voorstellen dat er achter de schermen niet wordt gewerkt aan dergelijke scenario’squote:Op zaterdag 7 maart 2020 23:28 schreef quirina het volgende:
Ze moeten in Nederland ook eens over een lockdown na gaan denken want het aantal besmettingen verdubbelt per dag en daar is ons land niet voldoende op uitgerust.
twitter:mousmar twitterde op zaterdag 07-03-2020 om 23:09:41🤦🏽♂ Oh hemel. Twee ouderen uit Codogno besloten toch uit de ‘afgesloten’ rode zone te ontsnappen om op vakantie te gaan in Zuid-Tirol. Voelden zich niet lekker. Bleken besmet te zijn en het virus dus meegenomen te hebben. Echt...🤷🏽♂ https://t.co/ZyME8e6oY2 reageer retweet
twitter:mousmar twitterde op zaterdag 07-03-2020 om 23:09:41Om maar even aan te geven hoe makkelijk het was voor twee oudjes om uit een door agenten afgesloten gebied te ontsnappen. Zie dan maar eens een regio met 10 miljoen inwoners hermetisch af te sluiten. reageer retweet
Zal afhangen van de uitslag van de steekproef. Morgen wordt een belangrijke dag wat dat betreft.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 23:28 schreef quirina het volgende:
Ze moeten in Nederland ook eens over een lockdown na gaan denken want het aantal besmettingen verdubbelt per dag en daar is ons land niet voldoende op uitgerust.
Lekker thuis blijven en weekje Netflix kijken? Waarom zou je vluchten.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 23:29 schreef Sfancta het volgende:
Waar moet je heen als hier een lockdown van te voren "uitlekt" zoals daar?
Gewoon de auto in en rijden? Ken verder geen mensen op verdere afstand.
Want? Het is mijn mening. Ik presenteer het niet als feit.quote:
Bij gebrek aan testcapaciteit zal het testen van lijken ook geen prioriteit hebben.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 23:27 schreef the_actraiser het volgende:
[..]
Ik ben ook bezorgd dat veel cijfers niet kloppen..
Ik zei eerder al: "niet testen = geen COVID-19"
Kijk maar naar het Meander in Amersfoort waar een medewerker van het mortuarium is besmet..
Hij had geen patienten contact.. ik ga er vanuit dat hij het van een lijk heeft opgelopen. Dus hoeveel doden zijn er al gevallen die nog niet het label 'Corona' hebben gekregen.
Dat lijkt mij ook precies de reden dat er in Duitsland nog niet officiele 1 dode is.
Ik hoop dat ik het mis heb.
Lekker een hotelletje pakken. Ergens waar het mooi is.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 23:29 schreef Sfancta het volgende:
Waar moet je heen als hier een lockdown van te voren "uitlekt" zoals daar?
Gewoon de auto in en rijden? Ken verder geen mensen op verdere afstand.
Want anders mag ik er niks bij voelen?quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 23:29 schreef ZwangerPetro het volgende:
twitter:mousmar twitterde op zaterdag 07-03-2020 om 23:09:41🤦🏽♂ Oh hemel. Twee ouderen uit Codogno besloten toch uit de ‘afgesloten’ rode zone te ontsnappen om op vakantie te gaan in Zuid-Tirol. Voelden zich niet lekker. Bleken besmet te zijn en het virus dus meegenomen te hebben. Echt...🤷🏽♂ https://t.co/ZyME8e6oY2 reageer retweet
twitter:mousmar twitterde op zaterdag 07-03-2020 om 23:09:41Om maar even aan te geven hoe makkelijk het was voor twee oudjes om uit een door agenten afgesloten gebied te ontsnappen. Zie dan maar eens een regio met 10 miljoen inwoners hermetisch af te sluiten. reageer retweet
Ik ken ook 2 mensen die gewoon een quarantaine zouden omzeilen omdat ze egoïstisch genoeg zijn. Zouden dan ook nog eens naar familie gaan om te besmetten (doen ze met de griep ook altijd -.-).quote:Op zaterdag 7 maart 2020 23:29 schreef ZwangerPetro het volgende:
Nou, ik heb toch mijn eigen mening hoor, en die mag ik hier ook geven lijkt mij? Ik denk dat deze griep de economie naar de kloten helpt.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 23:30 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Dit forum is bedoeld voor hysterische en overdreven reacties only.
Wat een onzin.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 23:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zow jij durf! als mod nog wel.![]()
Dit mag je hier helemaal niet zeggen joh
Ik had de eerste besmettingen hier veel eerder verwachtquote:Op zaterdag 7 maart 2020 23:23 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
noord italie is bijna in lockdown. vind je t niet snel gaan?
Het aantal meldingen van het RIVM,al kunnen we dat ook niet echt heel serieus nemen denk ik.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 23:24 schreef _I het volgende:
[..]
De meldingen van het RIVM of de aantallen zieken die binnengereden worden in de Italiaanse ziekenhuizen?
Dat hele theater met die meldingen volg ik niet meer zo. Als een virus zich exponentieel vermenigvuldigd en dokters geven aan dat het ziektebeeld ernstiger is dan verwacht, dan denk ik dat de werkelijkheid een stuk sneller gaat dan wij terugzien in het testbeeld.
In Italië zijn ze nu een beetje aan het afwegen of de oudste categorie nog wel geholpen moet worden. Want de capaciteit heeft de max bereikt.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 23:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, ik heb toch mijn eigen mening hoor, en die mag ik hier ook geven lijkt mij? Ik denk dat deze griep de economie naar de kloten helpt.
Dat denk ik ook. Een ieder geval een flinke knauw.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 23:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, ik heb toch mijn eigen mening hoor, en die mag ik hier ook geven lijkt mij? Ik denk dat deze griep de economie naar de kloten helpt.
Jup, als je het echt de kop in wil drukken moet dat nu. En niet wanneer er honderden geregistreerde besmettingen zijn in elke provincie.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Want anders mag ik er niks bij voelen?
Er kunnen hier vast nog maatregelen worden genomen om het iig verder te vertragen, toch? Er zijn hier nog geen scholen dicht en nog wel meer dingen die wellicht tijdelijk zouden kunnen om in elk geval te vertragen om ietsss meer ademruimte te creëren.
Wie gilt dat wel dan?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 23:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Zo'n normaal verwoorde post viel en valt niemand over.
Ze gilt geen 'AANSTELLERS PANIEKVOGELS JULLIE ZORGEN SLAAN NERGENS OP'.
om jou te plagenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 23:35 schreef banaantjeEE het volgende:
Waarom is de reeks opnieuw van naam veranderd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |