Hughes op basis van wat?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 23:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Price, vGerwen, Gurney en Joegs denk ik
Clayton gooit al het hele weekend boven/rond de 100. Voorspel je podiumvrees?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 23:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Price, vGerwen, Gurney en Joegs denk ik
Ja, denk het wel. Maar het valt moeilijk te voorspellen wie er gaat winnen. Clayton gooit lekker dit toernooi.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 23:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Clayton gooit al het hele weekend boven/rond de 100. Voorspel je podiumvrees?
Denk dat Gurney's spel iets te constant is.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 23:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Klaasen kans zat tegen erelid vd jostiband in ieder geval.
Klaasen is vooral scorend bijzonder goed, mits het loopt. Loopt het bij Gurney niet dan is het ook meteen helemaal niks. Klaasen in vorm is gewoon Top 12 vd wereld.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 23:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Denk dat Gurney's spel iets te constant is.
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:55 schreef Poepz0r het volgende:
Lekker lachen, net volgespoten allen
[ afbeelding ]
Gewoon op Hesgoal of Goldenarrowschannel kijken en je zit goed.quote:Op zondag 8 maart 2020 13:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Heeft iemand nog een behoorlijke stream in de DM voor vanmiddag?
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:55 schreef Poepz0r het volgende:
Lekker lachen, net volgespoten allen
[ afbeelding ]
WIJ KIJKEN OOK HANS DANKJEquote:Op zondag 8 maart 2020 14:23 schreef El-Stinho het volgende:
LOL. Van den Bergh gooit buiten het bord met zijn tweede pijl na T20 op 114.
103 gemiddeld Belgje en geen kans GENOTquote:Op zondag 8 maart 2020 14:35 schreef El-Stinho het volgende:
Price op het gemakje. Finishje hier, finishje daar. Lekker man, goed man.
Ja, viel me ook op toen ik hem een verdwaalde PL-pot zag gooien.quote:
That aged quicklyquote:Op zondag 8 maart 2020 15:08 schreef de_boswachter het volgende:
Van Gerwen flink onder druk. Winmau aids gaat dit niet redden zo..
MvG Price is halve finalequote:Op zondag 8 maart 2020 15:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij wil toch ook MVG - Nichtjesneuker ?
Even nog wat tijd overbruggen tot de Manchester derby.quote:Op zondag 8 maart 2020 16:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
Clayton - Hughes kan me niet boeien. Tot vanavond allen
Classic Kleetun.quote:Op zondag 8 maart 2020 16:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Joegs - Clayton met 80 gemiddeld
Podiumvrees is real
Robert Owen was nog erger dan Pellettquote:Op zondag 8 maart 2020 17:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Laatste vier:
vGerwen
Price
Gurney
Clayton
Verrassend sterke laatste vier in vergelijking met eerdere edities van de UK Open. In 2018 hadden we David Pallett er nog bij, lol.
Ik ben Owens bestaan compleet vergetenquote:Op zondag 8 maart 2020 17:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Robert Owen was nog erger dan Pellett
Die ken links en rechts tegelijk kijken.quote:
Misschien een oog doneren aan Searle dan.quote:Op zondag 8 maart 2020 17:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die ken links en rechts tegelijk kijken.
Stack attack.quote:Op zondag 8 maart 2020 17:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Robert Owen was nog erger dan Pellett
Weer een pinda minder.quote:Op zondag 8 maart 2020 19:48 schreef Szura het volgende:
Jelle L heeft het wel flink laten liggen op 6-4 en 7-7
quote:Op zondag 8 maart 2020 20:09 schreef Pino112 het volgende:
Beter vervangt Bart Marcel gewoon altijd. Nollesgod.
Wel fijn dat hij terug moet naar de qualifiers voor de ET's 3 en 4.quote:Op zondag 8 maart 2020 20:22 schreef Mani89 het volgende:
Kleeten is echt zon hopeloze drol van een darter. Ga gewoon weg.
Hij heeft dit seizoen veel te verliezen in ieder geval.quote:Op zondag 8 maart 2020 20:31 schreef El-Stinho het volgende:
Vanmiddag vlak voor de eerste kwartfinale was er een interview met Kleeten. Big thing voor hem om zich weer terug te vechten in de top 16 van de wereld. En dan denk ik: hij heeft een leuke PC Finals en GSoD gehad, dat was het.
Als hij deze halve finale wint, brengt hij Whitlock stiekem in grote problemen.quote:Op zondag 8 maart 2020 20:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij heeft dit seizoen veel te verliezen in ieder geval.
Whitlock gaat sowieso hard zakken dit jaar.quote:Op zondag 8 maart 2020 20:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als hij deze halve finale wint, brengt hij Whitlock stiekem in grote problemen.
Daar is de top 16 bar Dobey/Lewis te constant voor denk ik.quote:Op zondag 8 maart 2020 20:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Whitlock gaat sowieso hard zakken dit jaar.
Terwijl Dimitri bij een goed jaar de top 16 in kan dringen.
Ik zet zo Real Madrid aan in het altijd sfeervolle Villamarin. Geloof niet in een stuntje maar goed.quote:Op zondag 8 maart 2020 20:49 schreef Szura het volgende:
Sfeer is overigens nog doodser dan bij Juve-Inter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |