Ja maar niet zoals Jan de Groot vinden die brabo'squote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die kunnen we in de randstad ook maken hoor
Nee we maken ze beterquote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:05 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja maar niet zoals Jan de Groot vinden die brabo's
ASML, Philips, Jumbo, Marsquote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:03 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Prima, maar wat zijn de economische gevolgen. Hoeveel procent zullen we missen in onze staatskas.
Over Bol gesproken, hun distributiecentrum zit in Waalwijk, net zoals vele andere grote webshops.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:03 schreef Tengano het volgende:
Ik denk ook omdat de vraag van buiten zal afnemen ook de prijs van de Bosche Bol omlaag zal gaan.
blijkbaar niet want jij stuurt je kind nog graag naar school a.s weekquote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:06 schreef -river- het volgende:
Gooi ons maar op slot, wij kunnen voor onszelf zorgen, wij zijn van alle markten thuis
Het is maar een geintje.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:06 schreef Grishenko_ het volgende:
Wel een beetje ontopic blijven jongens. Het corona-virus is ook niet lachen gieren brullen.
Klopt. De gedachte dat de coca cola productie stil gaat vallen is wel echt heel naarquote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:06 schreef Grishenko_ het volgende:
Wel een beetje ontopic blijven jongens. Het corona-virus is ook niet lachen gieren brullen.
Veel succes met alle viskramen ookquote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:06 schreef -river- het volgende:
Gooi ons maar op slot, wij kunnen voor onszelf zorgen, wij zijn van alle markten thuis
Gemoedelijkheid, bourgondisme en drugsquote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:03 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Wat zit er dan wel niet in Braboland wat wij in de rest van Nederland nodig hebben?
Tilburgers blijven niet weg van de weekmarkt, ondanks advies RIVMquote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:06 schreef -river- het volgende:
quote:Het dwingende advies van het RIVM weerhoudt Tilburgers in ieder geval niet om naar de markt te gaan. "Ach, de een zegt dit en een ander zegt weer dat. Sommigen zeggen dat je moet hoesten in je elleboog, maar dat vind ik zo'n flauwekul", zegt een vrouw.
[..]quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:08 schreef maily het volgende:
[..]
[url=https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/3167965/Tilburgers-blijven-niet-weg-van-de-weekmarkt-ondanks-advies-RIVM]Tilburgers blijven niet weg van de weekmarkt, ondanks advies RIVM
Ja dus, die school staat ook in Brabant.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:07 schreef aTypisch het volgende:
[..]
blijkbaar niet want jij stuurt je kind nog graag naar school a.s week
dan kun je het beter niet hebben over voor jezelf zorgenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:09 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja dus, die school staat ook in Brabant.
tja, het is maar een advies, van een instituut met een slecht trackrecordquote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:08 schreef maily het volgende:
[..]
Tilburgers blijven niet weg van de weekmarkt, ondanks advies RIVM
[..]
Brabanders zijn stronteigenwijs en laten zich niks vertellen. RIP brabrant.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:08 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Er zijn anders aardig wat financiële tegemoetkomingen voor getroffen bedrijven daar.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:09 schreef Felixa het volgende:
Vriend van mij in Milaan heeft daar een eigen opleidingscentrum. Afgelopen twee weken al dicht geweest en nu dus tot 3 april. Sociaal/financieel vangnet is er niet dus die komt straks aardig in de financiële problemen. Verzekering dekt het natuurlijk ook niet.
das kut. Gaat die het redden financieel?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:09 schreef Felixa het volgende:
Vriend van mij in Milaan heeft daar een eigen opleidingscentrum. Afgelopen twee weken al dicht geweest en nu dus tot 3 april. Sociaal/financieel vangnet is er niet dus die komt straks aardig in de financiële problemen. Verzekering dekt het natuurlijk ook niet.
Kan jij niet lezen? Ik zeg dat Brabant zichzelf wel kan redden, ik heb het niet over thuis blijven.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:09 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dan kun je het beter niet hebben over voor jezelf zorgen
Ik hoop dat zulke mensen als eerste gaan zegmaar. Komop zeg, als je nu nog niet het belang inziet dan ben je geen knip voor de neus waard.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:08 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Jullie gaan zelf wel even een vaccin onwikkelen begrijp ikquote:Op zaterdag 7 maart 2020 22:11 schreef -river- het volgende:
[..]
Kan jij niet lezen? Ik zeg dat Brabant zichzelf wel kan redden, ik heb het niet over thuis blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |