Gelukkig hebben we genoeg beschermingsmiddelen voor al deze afgewezen mensen.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:54 schreef -river- het volgende:
[..]
Die hebben wij niet, wel hebben wij door bezuinigingen veel zorgpersoneel thuis zitten die wij in kunnen zetten.
Ik doe altijd net of friesland niet bestaat, daar voel ik me prettig bijquote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:54 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Friesland moet sowieso in lockdown, met dat taaltje van ze
Het is nog maar een voorstel, toch?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:55 schreef Kyran het volgende:
Telegraaf is nou niet een bron van kwaliteit, maar https://www.telegraaf.nl/(...)jaarden-aan-lot-over
Dit gaat nu dus gebeuren.
Zei iemand hier laatst niet dat dit "gewoon protocol" is. En je dus sowieso gelijk gaat krijgen in dezelfde omstandigheden.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:55 schreef Kyran het volgende:
Telegraaf is nou niet een bron van kwaliteit, maar https://www.telegraaf.nl/(...)jaarden-aan-lot-over
Dit gaat nu dus gebeuren.
triagequote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:56 schreef _I het volgende:
[..]
Zei iemand hier laatst niet dat dit "gewoon protocol" is. En je dus sowieso gelijk gaat krijgen in dezelfde omstandigheden.
Op een gegeven moment moet je keuzes gaan maken.quote:
Lijkt me niet het moment om erop los te gaan neuken.quote:
Jezus wow, hier schrik ik van. Welke leeftijden zijn er dan nu allemaal overleden daar? Iemand een range?quote:
Objectief gezien klinkt het niet onlogisch.. maar het zijn óók mensen. Je zal maar zulke beslissingen moeten makenquote:
Hopelijk mogen die hoogbejaarden dan kiezen voor een spuitjequote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:58 schreef Kyran het volgende:
[..]
Op een gegeven moment moet je keuzes gaan maken.
Red je iemand van 50 die nog 15 jaar productief kan zijn of red je iemand van 80 die de komende jaren alleen maar geld gaat kosten. Het is hard, maar ze hebben straks geen keus meer. Zulke maatregelen tref je niet zomaar.
En een laatste avondmaal.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:58 schreef maily het volgende:
[..]
Hopelijk mogen die hoogbejaarden dan kiezen voor een spuitje
Is normaal. Maar erg dat het zover is gekomen in Italië (en gaat komen in Nederland)quote:Grieppandemie
In Rotterdam-Rijnmond werden in 2009 huisartsen geïnstrueerd in hun praktijk triage toe te passen indien de toen heersende Mexicaanse grieppandemie zo'n vorm zou aannemen dat daardoor veel te weinig van de meest doeltreffende medicatie voorhanden zou zijn.[2]
Gemiddelde leeftijd van de overledenen in Italie is 81, volgens de Nos-correspondent daar.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:58 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Jezus wow, hier schrik ik van. Welke leeftijden zijn er dan nu allemaal overleden daar? Iemand een range?
Triage is het beoordelen op ernst van ziektebeeld. Dit valt niet onder wat men normaal gesproken onder triage verstaat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |