quote:Center Parcs neemt alleen boekingen in behandeling van personen
vanaf 18 jaar. De huurder dient 18 jaar of ouder te zijn en bij het verblijf
aanwezig te zijn
Oh no you didn'tquote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:31 schreef TheFreshPrince het volgende:
Dat was een snel en duidelijk antwoord![]()
Ik was nog aan het zoeken.
Dat kan maar het mag niet. Dat is de vraag.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:33 schreef kree het volgende:
Euh dat was snel jah maar wil niet zeggen dat het niet kan.
Door iemand van ouders laten boeken (let wel die is verantwoordelijk). Als jullie er geen tering bende van maken of overlast veroorzaken kan dat best wel
Mjah letterlijk wel jaquote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat kan maar het mag niet. Dat is de vraag.
Moeten van alle personen niet de gegevens opgegeven worden?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:33 schreef kree het volgende:
Door iemand van ouders laten boeken (let wel die is verantwoordelijk). Als jullie er geen tering bende van maken of overlast veroorzaken kan dat best wel
Weet ik niet? Althans bij center parks weet ik het niet.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:37 schreef maily het volgende:
[..]
Moeten van alle personen niet de gegevens opgegeven worden?
Ja daar zaten wij dus ook mee. Wij hebben op zich wel een vader die verantwoordelijk voor ons wilt zijn (dus de sleutel ophalen en het huisje boeken), maar hoe gaat het dan als je daadwerkelijk aankomt. Gaan ze ID's checken etc etc? Tevens ook, lopen er niet van die mannetjes over dat park rond die bij elk huisje controleren of alles wel helemaal lekker verloopt? Niet dat wij er een rotzooitje van maken, maar als wij daar vrolijk zitten zonder 18+er, zijn we de lul.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:39 schreef kree het volgende:
[..]
Weet ik niet? Althans bij center parks weet ik het niet.
Maar je kunt gewoon een huisje huren in where ever de fuck no where en ook Ardennen ofzo. Volgens mij vragen ze nooit meer als aantal personen etc. Ok het kan beetje raar overkomen als een groep minderjarigen komt om de sleutel enzo. Maar daar is wel een smoes op te verzinnen denk.
Met andere woorden je kunt het gewoon boeken zeker particuliere huisjes. Als je maar dokt. Tis niet dat ze paspoorten gaan vragen ofzo.
Heb jij dit zelf ook al is gedaan?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:33 schreef kree het volgende:
Euh ik schat in van niet eigenlijk. Maargoed waarom eigenlijk center parks vakantiepark. Los particulier huisje is veel leuker joh.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:49 schreef Creamino het volgende:
[..]
Ja daar zaten wij dus ook mee. Wij hebben op zich wel een vader die verantwoordelijk voor ons wilt zijn (dus de sleutel ophalen en het huisje boeken), maar hoe gaat het dan als je daadwerkelijk aankomt. Gaan ze ID's checken etc etc? Tevens ook, lopen er niet van die mannetjes over dat park rond die bij elk huisje controleren of alles wel helemaal lekker verloopt? Niet dat wij er een rotzooitje van maken, maar als wij daar vrolijk zitten zonder 18+er, zijn we de lul.
Is het niet een idee om te doen zoals ik dat ook deed toen ik 17 was:quote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:26 schreef Creamino het volgende:
Hallo allen,
Ik en mijn 5 vrienden zouden graag na ons examen op vakantie gaan. Het originele plan was om naar Turkije te gaan, maar dat is er uiteindelijk niet van gekomen. We zijn daarna op zoek gegaan naar iets wat niet te duur was, maar wel veel faciliteiten heeft; de keuze viel al snel op CenterParcs.
Echter, weet ik niet wat voor een beleid zij voeren met minderjarigen. We zijn op dat moment allemaal 17 jaar en ik ben de oudste (23-12-2002). Ik heb op verschillende fora wel gelezen dat een ouder de sleutel van het huisje op kan halen en vervolgens vertrekt, maar ik weet niet of dit zal werken. Iemand hier ervaring mee? Zowel met het als minderjarige naar CenterParcs gaan als het laten ophalen van de sleutel door een volwassene?
Groetjess
Ze vragen de gegevens van degenen die in het huisje zullen verblijven, alle gegevens.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:39 schreef kree het volgende:
[..]
Weet ik niet? Althans bij center parks weet ik het niet.
Maar je kunt gewoon een huisje huren in where ever de fuck no where en ook Ardennen ofzo. Volgens mij vragen ze nooit meer als aantal personen etc. Ok het kan beetje raar overkomen als een groep minderjarigen komt om de sleutel enzo. Maar daar is wel een smoes op te verzinnen denk.
Met andere woorden je kunt het gewoon boeken zeker particuliere huisjes. Als je maar dokt. Tis niet dat ze paspoorten gaan vragen ofzo.
Denk dus, zoek het niet op parken maar losstaande particuliere huisjes.
Euhm mss bij center parks dan. Maar in mijn ervaring niet overal anders. Er is wel vaker familie huisje gehuurd en er werd echt niet van iedereen paspoort gegevens of id gevraagd. Vd huurder (die dokt dus) trouwens wel.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze vragen de gegevens van degenen die in het huisje zullen verblijven, alle gegevens.
Zou je denken? Vraag me af waarop je het baseert. Zoals ik zei ik weet niet hoe het daar in center parks gaat. Dus je kunt wel gelijk hebben.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:03 schreef Janneke141 het volgende:
Als je de sleutel op gaat halen moet de hoofdhuurder zich legitimeren en moet er een lijstje worden ingevuld met de namen, adressen en geboortedata van de medebewoners.
Als die receptionist een lijstje voorbij ziet komen met 1x geboortejaar 1976 en 5x 2003 dan weten ze daar ook wel hoe het zit. Jij bent echt niet de eerste die dit verzint namelijk.
Gewoon naar de appelhof toch?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Is het niet een idee om te doen zoals ik dat ook deed toen ik 17 was:
Een paar tenten mee, luchtbedden, slaapzakken en naar de camping? Zelf koken, 's avonds kampvuurtje, gezellig.
Dus betekent dit automatisch dat ze je in de gaten houden of zelfs niet toelaten?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:03 schreef Janneke141 het volgende:
Als je de sleutel op gaat halen moet de hoofdhuurder zich legitimeren en moet er een lijstje worden ingevuld met de namen, adressen en geboortedata van de medebewoners.
Als die receptionist een lijstje voorbij ziet komen met 1x geboortejaar 1976 en 5x 2003 dan weten ze daar ook wel hoe het zit. Jij bent echt niet de eerste die dit verzint namelijk.
Dan maak je er 2005, 2003 en 2001 van, en dan?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:03 schreef Janneke141 het volgende:
Op een familie park ga je Sowieso in de gaten worden gehouden. Het is niet eens het park toezicht ofzo denk ik. Maar zit er huisje naast met kleine kindjes 8 uur slapen etc.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:39 schreef Creamino het volgende:
[..]
Dus betekent dit automatisch dat ze je in de gaten houden of zelfs niet toelaten?
Ik zit ff op Belvilla te kijken, maar dat is ook weer minimaal 18. we just want a vacation.. Hoe heb jij dat geboekt dan?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:43 schreef kree het volgende:
[..]
Op een familie park ga je Sowieso in de gaten worden gehouden. Boek iets ergens los gewoon ofzo, veel leuker ook. En sta je als enige huisje ergens zonder buren 2m naast je
Ja maar dat is logisch, degene die boekt moet 18 zijn. Maar dat is dus omdat diegene ook de verantwoordelijke is financieel als er schade is of etc.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:44 schreef Creamino het volgende:
[..]
Ik zit ff op Belvilla te kijken, maar dat is ook weer minimaal 18. we just want a vacation.. Hoe heb jij dat geboekt dan?
O aii thanks voor de tips manquote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:49 schreef kree het volgende:
[..]
Ja maar dat is logisch, degene die boekt moet 18 zijn. Maar dat is dus omdat diegene ook de verantwoordelijke is financieel als er schade is of etc.
Dat wil niet zeggen dat ze die shit gaan controleren of jullie allemaal je id bij je hebben. Het zijn [particulieren die dat verhuren he.
Geen overheid of officiële shit die je eruit gooien of controleren. Zolang jullie er geen gekkenhuis van maken en iemand zijn pa dat boekt en de sleutel haalt zal er echt geen haan naar kraaien wie er die nacht in dat huisje zitten.
Andere optie zoals eerder genoemd gewoon tentje op een camping. Kan ook heel leuk zijn btw. (Uit ervaring)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |