Volgens de Amerikaanse professor aan de prestiqieuze Harvard universiteit Marc Lipsitch wordt de Corona-virus-besmetting een wereldwijde pandemie waar 40 tot 70% van de mensheid besmet mee zal raken.
Volgens Lipsitch zullen de meeste patienten lichtjes ziek zijn, of geen symptomen krijgen, net als met de gewone griep het geval is. Wel is dit virus levensbedreigend voor oudere en zieke mensen.
• Mocht je het virus hebben, dan kun je dat thuis uitzieken. Tenminste zolang je niet heel ziek wordt. Hier de richtlijnen hoe je thuis moet verblijven.
• Interessante en nuchtere dagelijkse updates en analyse door Dr. John Campbell op JijBuis
• Plaatje over sterftecijfer en eerder bestaande medische problemen.
Dat ligt natuurlijk onder meer aan het jaar en of dat ook een coronavirus is.
Dat klopt. Maar ik vind persoonlijk en met nadruk persoonlijk dat dit virus teveel aandacht krijgt. Natuurlijk moeten we op onze hoede zijn en dit zo snel mogelijk proberen in te dammen. Maar nu krijg je al titels"Het coronavirus treft ook de oranje leeuwinnen"(niet hier maar ergens anders), maar die meiden zijn verkouden en worden uit voorzorgsmaatregel bij de rest van de groep gehouden omdat ze toevallig uit Brabant komen. Ze hebben het virus nog niet eens , maar alleen die titel al. Ik begrijp de onrust, maar het paniek zaaien begrijp ik niet. Ik durf erom te wedden dat er vandaag mensen zijn gestorven aan een gewone griep of longontsteking. Daar hoor je niemand over.
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
SARS-CoV-2[1], voorheen bekend als 2019-nCoV[2] of Wuhan-virus, is een betacoronavirus uit de onderfamilie van coronavirussen dat de besmettelijke luchtwegaandoening COVID-19 bij mensen veroorzaakt.
Kortweg een coronavirus dat SARS veroorzaakt.Of ook wel de luchtwegaandoening COVID-19.
Dat klopt. Maar ik vind persoonlijk en met nadruk persoonlijk dat dit virus teveel aandacht krijgt. Natuurlijk moeten we op onze hoede zijn en dit zo snel mogelijk proberen in te dammen. Maar nu krijg je al titels"Het coronavirus treft ook de oranje leeuwinnen"(niet hier maar ergens anders), maar die meiden zijn verkouden en worden uit voorzorgsmaatregel bij de rest van de groep gehouden omdat ze toevallig uit Brabant komen. Ze hebben het virus nog niet eens , maar alleen die titel al. Ik begrijp de onrust, maar het paniek zaaien begrijp ik niet. Ik durf erom te wedden dat er vandaag mensen zijn gestorven aan een gewone griep of longontsteking. Daar hoor je niemand over.
Is dat 'nieuws' dan?
ohnee, een nieuwsplatform brengt een bericht over een nieuw fenomeen bij een van onze grootste sportteams!! paniekzaaiers!
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2020 13:01:34 ]
SARS-CoV-2[1], voorheen bekend als 2019-nCoV[2] of Wuhan-virus, is een betacoronavirus uit de onderfamilie van coronavirussen dat de besmettelijke luchtwegaandoening COVID-19 bij mensen veroorzaakt.
Kortweg een coronavirus dat SARS veroorzaakt.Of ook wel de luchtwegaandoening COVID-19.
Ja technisch klopt dat. Echter SARS is een afkorting die de medische problemen beter omschrijft. COVID-19 zorgt ook voor SARS.
Severe Acute Respiratory Syndrome-related coronavirus (SARSr-CoV). To avoid confusion with the disease SARS, the WHO sometimes refers to the virus as "the virus responsible for COVID-19".
Jacco is gewoon ontmaskerd. Van mislukte voetbalanalist naar arts, met misleidende info in beide gevallen
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.