Op twitter zijn ze ook VIESMAD dat het nu al zo lang duurtquote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Misschien omdat alleen op dit forum een massale groep paniekerige autisten zit die denkt dat de mensheid over een jaar is uitgeroeid. Schuld van Rutte, schuld van het RIVM, schuld van iedereen behalve de evangelisten van FOK!.
Gewoon online les geven.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:08 schreef PinkLow het volgende:
Voorspellen is best leuk! Ben geen Jomanda. Naar vanaf vrijdag gaan de scholen dicht in Nederland. Lekker twee weken vakantie voor al het grut!
quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:09 schreef ffono het volgende:
[..]
Op twitter zijn ze ook VIESMAD dat het nu al zo lang duurt
Iedereen gaan skiënquote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:08 schreef PinkLow het volgende:
Voorspellen is best leuk! Ben geen Jomanda. Naar vanaf vrijdag gaan de scholen dicht in Nederland. Lekker twee weken vakantie voor al het grut!
Dat is mooi, de belangrijkste regio heeft een rustdag qua nieuwe besmettingen.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:09 schreef Maver24 het volgende:
GGD Rijnmond heeft al bevestigd een uur geleden geen nieuwe gevallen in rijnmond regio
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:09 schreef ffono het volgende:
[..]
Op twitter zijn ze ook VIESMAD dat het nu al zo lang duurt
twitter:witbol_br twitterde op zaterdag 07-03-2020 om 14:08:15Laten we het RIVM volleig buiten de Nederlandse orde plaatsen; ze zijn het verlengstuk van werkeloos uiterst rancuneuze ambtenaren, geregisseerd door vvd en groen links reageer retweet
Dat worden er natuurlijk sowieso nog veel meer. Met of zonder coronavirus.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:10 schreef Blik het volgende:
Ik vind 4 van de 760 studenten echt meevallen. Na 1 week feesten had ik meer studenten verwacht met verschijnselen. Kan alsnog gewoon een griepje zijn
jeetje. het zit witboi dwars.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:11 schreef KennyPowers het volgende:
[..]twitter:witbol_br twitterde op zaterdag 07-03-2020 om 14:08:15Laten we het RIVM volleig buiten de Nederlandse orde plaatsen; ze zijn het verlengstuk van werkeloos uiterst rancuneuze ambtenaren, geregisseerd door vvd en groen links reageer retweet
Daar heb je waarschijnlijk ook nog eens gelijk in ook. Maar is het niet normaal om als overheid informatie te verstrekken om normale mensen op de hoogte te stellen? Enkel zodat de gemiddelde Nederlander weet waar die staat?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Misschien omdat alleen op dit forum een massale groep paniekerige autisten zit die denkt dat de mensheid over een jaar is uitgeroeid. Schuld van Rutte, schuld van het RIVM, schuld van iedereen behalve de evangelisten van FOK!.
Niet verbazingwekkend daar. Dat land zit politiek steeds meer geïsoleerd.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:11 schreef heywoodu het volgende:
Iran gaat wel érg hard trouwens, 1000+ erbij per dag nu
Ja die 4 hebben heel de vakantie alleen doorgebracht.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:10 schreef Blik het volgende:
Ik vind 4 van de 760 studenten echt meevallen. Na 1 week feesten had ik meer studenten verwacht met verschijnselen. Kan alsnog gewoon een griepje zijn
Wat niet is kan nog komen...quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:10 schreef Blik het volgende:
Nee, de belangrijkste regio komt uit Brabant. Tenzij je zelf uit regio Rijnmond komt. Dan kan ik je stelling wel begrijpen.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is mooi, de belangrijkste regio heeft een rustdag qua nieuwe besmettingen.
Wij kunnen lekker achterover leunen.
Ja, ik en Maver komen uit Rotterdam, vandaarquote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:13 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Nee, de belangrijkste regio komt uit Brabant. Tenzij je zelf uit regio Rijnmond komt. Dan kan ik je stelling wel begrijpen.
Het waren toch 900 studenten. 140 al overleden?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:10 schreef Blik het volgende:
Preciesquote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, ik en Maver komen uit Rotterdam, vandaar
13u was eerst de tijd.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:12 schreef byah het volgende:
De afgelopen week zijn de cijfers naar buiten gebracht om 13.00u, 14.45u en 14.00u, dus dat zegt wel genoeg over de punctualiteit
Plus familie/groepscultuurquote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Niet verbazingwekkend daar. Dat land zit politiek steeds meer geïsoleerd.
Jammer, en gecondoleerd alvast.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
quote:14:15
Het aantal besmettingsgevallen in Spanje is gestegen tot 430.Dat meldt de Spaanse regering. Maar liefst 60 van de nieuwe besmettingen met Covid-19 zijn het gevolg van een begrafenisbezoek in Vitoria-Gasteiz, de hoofdstad van de autonome regio Baskenland en van de provincie Álava.
Ik uit Krimpenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dissel zei dat de steekproeven resultaten na het weekend er pas zijnquote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:14 schreef Felixa het volgende:
[..]
13u was eerst de tijd.
Tijdens het debat donderdag kwam het op aandringen van de Tweedekamerleden om 14.45 en Bruins zei toen dat het vanaf vrijdag om 14u zou zijn elke dag.
Kan me voorstellen dat ze nu op de uitslag van de steekproef wachten, zoals Gia hierboven al aangaf.
'Sprekersbureau' dat is net zo relevant als een 'adembureau'quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:14 schreef -Straw- het volgende:
https://www.linkedin.com/(...)282851554148352-yrI9
Nog eentje voor het nageslacht.
Waarom ook zoveel doden daar? Toch dodelijker dan is verwacht of gewoon de omstandigheden en zorg die daar slechter zijn.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:11 schreef heywoodu het volgende:
Dat valt nog mee.quote:
Tja, ernstige gevallen zijn ook zonder test te diagnoseren.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:11 schreef heywoodu het volgende:
Ik snap ook echt al dat soort posts op LinkedIn niet.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:14 schreef -Straw- het volgende:
https://www.linkedin.com/(...)282851554148352-yrI9
Nog eentje voor het nageslacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |