Sowquote:
Ik noem mensen in een andere reeks wel eens debiel. Dan valt dit nog meequote:Op zaterdag 7 maart 2020 10:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Sow![]()
Dat zeg je toch zomaar niet tegen je geliefde users
Ongehoord taalgebruik voor een dame en mod.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 10:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik noem mensen in een andere reeks wel eens debiel. Dan valt dit nog mee
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 10:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ongehoord taalgebruik voor een dame en mod.
Wat ga jij vandaag doen?quote:
Bijna net zo spannend als hier. Ik ga zo een beetje wandelen denk ik.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga sporten en daarna mijn trap schuren
Wandelen is wel lekker. De zon schijnt ookquote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Bijna net zo spannend als hier. Ik ga zo een beetje wandelen denk ik.
Ja daarom. Nog even naar buiten met de kleine man voor hij naar opa en oma gaatquote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wandelen is wel lekker. De zon schijnt ook
Oh dat zijn wel de leuke dingen om te doenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja daarom. Nog even naar buiten met de kleine man voor hij naar opa en oma gaat
En nu is het weer er ook naar. Morgen schijnt het weer bagger te wordenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh dat zijn wel de leuke dingen om te doen
Niet zo leuk als een goede pot F1. Zometeen rijd ik de ronde van Spanjequote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh dat zijn wel de leuke dingen om te doen
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Niet zo leuk als een goede pot F1. Zometeen rijd ik de ronde van Spanje
Één van die twee is Flippie helemaal nietquote:Op zaterdag 7 maart 2020 10:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ongehoord taalgebruik voor een dame en mod.
Dat tweede danquote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Één van die twee is Flippie helemaal niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |