9-8 voor Gurney.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:20 schreef TjjWester het volgende:
Ik zie al een tijdje niks meer gebeuren bij o'conner-gurney. Technische problemen denk ik.
Tnnx, had flashscore aangezet die hebben ook de uitslagen van de andere podiums. Daar is het blijven hangen op 7-3quote:
Knap dat O'Connor twee keer op een rij een giga-voorsprong verspeelt en zichzelf in moeilijkheden brengt.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:24 schreef Vriezzer het volgende:
O'Connor mist 3 matchdarts. Gurney wint.
Ja ik zie het, elke refresh is een leg erbij voor gurney.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:28 schreef Vriezzer het volgende:
Het scorebord is nu alle pijlen van Gurney vs. O'Connor aan het inhalen.
Klaassen gerealiseerd zich gelukkig ook dat dit zn laatste kans isquote:
Desktopwebsite ook niet meer. In het verleden kon je de onveilige scripts laden, die optie is ook weg.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:43 schreef Szura het volgende:
Doet bij jullie live darts data het ook nooit meer mobiel?
Corona in hun broekjesquote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Desktopwebsite ook niet meer. In het verleden kon je de onveilige scripts laden, die optie is ook weg.
wit schermquote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:43 schreef Szura het volgende:
Doet bij jullie live darts data het ook nooit meer mobiel?
Lowe mist bovenal 11 darts op een dubbel. Van Gerwen gooit ook maar 93 gemiddeld.quote:
Die finishes zijn wel aardig smerigquote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Lowe mist bovenal 11 darts op een dubbel. Van Gerwen gooit ook maar 93 gemiddeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |