quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:46 schreef Jane het volgende:
Ik snap nog steeds niet wat je in een topic doet als het onderwerp je niet interesseert. Dat doe je in andere topics/subfora van FOK! toch ook niet?
Jij wil gewoon de pilletjes voor jezelfquote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:45 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Volgens mij is dat dikke hoax.
Tientallen jaren geleden heeft een of andere pipo dat ook over de normale griep beweerd. Alleen het is nooit gelukt om zijn onderzoeksresultaten te reproduceren. Telkens vond men dat zelfs een gigadosis vitamine C geen verschil maakt.
Maar ja, sommige ideeën zijn onuitroeibaar. Idem met homeopathie. Oneindige verdunning van de werkzame stof was ergens in 1800 ook slechts een hypothese die niet waar bleek. Echter anno nu geloven er nog steeds hele volksstammen in.
Nou, eerlijk gezegd heb ik zwaar de indruk dat jij een zwarte of een witte bent. Ben zelf meer van het grijs en had geen zin in een zwart/wit discussie. Of jij aardig bent, dat weet ik nog niet.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:45 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jij vindt mij niet aardig, omdat mijn mening niet gelijk is aan die van jou? Zomaar even een vraag.
Nee, je mening mag je hebben. Maar voor alternatieve feiten moet je in het Witte Huis zitten.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:45 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jij vindt mij niet aardig, omdat mijn mening niet gelijk is aan die van jou? Zomaar even een vraag.
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:40 schreef quirina het volgende:
Hooggedoseerde vitamine C werkt tegen Corona
https://www.rd.nl/meer-rd(...)oronavirus-1.1636446
Gauw inslaan.
Die mogen ook wel wat wc rollen inslaan dan..quote:„Alle patiënten en het personeel slikt hier vitamine C. Coronapatiënten met symptomen kregen 30.000 mg per infuus. Sommigen waren na twee dagen genezen”,
Neuh, in mijn redsmoel zitten al genoeg vitaminen toegevoegdquote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:47 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Jij wil gewoon de pilletjes voor jezelf
Surprise, surprise. Cruises.twitter:JProskowGlobal twitterde op vrijdag 06-03-2020 om 23:44:39BREAKING: 21 passengers on board the Grand Princess Cruise Ship have tested positive for #COVID19 19 Crew, 2 passengers. reageer retweet
Het is het Reformatorisch Dagblad, dat is een soort De Speld, alleen geloven mensen wel wat daar in staat.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:51 schreef Smack10 het volgende:
[..]
[..]
Die mogen ook wel wat wc rollen inslaan dan..
Gohquote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:52 schreef Salina het volgende:
Surprise, surprise. Cruises.twitter:JProskowGlobal twitterde op vrijdag 06-03-2020 om 23:44:39BREAKING: 21 passengers on board the Grand Princess Cruise Ship have tested positive for #COVID19 19 Crew, 2 passengers. reageer retweet
Als je moeder niet gaat werken raken haar collega’s zwaar overbelast omdat er toch al weinig verzorgers zijn in verzorgingshuizen. Dus logisch dat ze wil gaan werken maar of het verstandig is.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:51 schreef Stoorzendert het volgende:
Het wordt in mijn omgeving nogal gebagatelliseerd, terwijl o.a. mijn moeder behoorlijk verkouden is, wat ze normaalgesproken niet is. Ik denk dat meerdere mensen hier ook mee te maken hebben. Hoe gaan jullie hier mee om? (ter info. Mijn moeder werkt in een verzorgingstehuis in Brabant). Het RIVM zegt nu zelfs dat Brabanders beter thuis kunnen blijven bij dit soort symtomen, maar dat slaat de nuchtere Branbader (zoals mijn moeder) natuurlijk in de wind.... Any suggestions?
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:48 schreef PinkLow het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)n-klaasen-waalwijk-0
Twee mensen met corona die hun verhaal doen
Klinkt prima anders, een week binnen blijven.quote:Nu gaat het een stuk beter met ze, en is daar een nieuw probleem: verveling. Met een stel puzzels en met Netflix doden ze de tijd momenteel. En Edwin, bakker van beroep, bakt deze dagen extra veel. De vraag is of dat leuk blijft: ze moeten nog zeker een week binnen blijven.
Het ziekteverloop valt doorgaans erg mee. Bij mij iig wel. So no stressquote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:51 schreef Stoorzendert het volgende:
Het wordt in mijn omgeving nogal gebagatelliseerd, terwijl o.a. mijn moeder behoorlijk verkouden is, wat ze normaalgesproken niet is. Ik denk dat meerdere mensen hier ook mee te maken hebben. Hoe gaan jullie hier mee om? (ter info. Mijn moeder werkt in een verzorgingstehuis in Brabant). Het RIVM zegt nu zelfs dat Brabanders beter thuis kunnen blijven bij dit soort symtomen, maar dat slaat de nuchtere Branbader (zoals mijn moeder) natuurlijk in de wind.... Any suggestions?
Haar even laten overleggen met de leidinggevende? Ze werkt ook met een kwetsbare doelgroep en het is het advies vanuit het RIVM (die tot nu toe met zwakke maatregelen komt), dus lijkt mij niet zo gek als ze thuisblijft.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:51 schreef Stoorzendert het volgende:
Heeft altijd nut wc-papier op voorraad want kakken mot je toch.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:51 schreef Smack10 het volgende:
[..]
[..]
Die mogen ook wel wat wc rollen inslaan dan..
En dat was maar van 46 uitgevoerde tests.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:52 schreef Salina het volgende:
![]()
Ik heb al in diverse kruidvats en supermarkten de schappen leeg gezien m.b.t. vitamine C en paracetamol.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:44 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ssssttt goffer, morgen ook weer die schappen leeg...
Dat is ook haar mening. Die verzorgers zijn 'die-hards' en laten mensen niet in de steek. Maar het geeft toch wel te denken wat verspreiding betreft.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:53 schreef quirina het volgende:
[..]
Als je moeder niet gaat werken raken haar collega’s zwaar overbelast omdat er toch al weinig verzorgers zijn in verzorgingshuizen. Dus logisch dat ze wil gaan werken maar of het verstandig is.
Twee dagen wat ziekjes. Nou nou.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:48 schreef PinkLow het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)n-klaasen-waalwijk-0
Twee mensen met corona die hun verhaal doen
Homo's mogen wel oppassen met dat gecruise van henquote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:52 schreef Salina het volgende:
![]()
Verzorgingstehuis... tsja. Ik praat niet rechtstreeks tegen mensen slecht over hun moeders, maar er zitten ook andere mensen hun moeders dus ja.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:51 schreef Stoorzendert het volgende:
Ah, een soort lokaal NOS.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is het Reformatorisch Dagblad, dat is een soort De Speld, alleen geloven mensen wel wat daar in staat.
Nee het werkt niet.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:59 schreef quirina het volgende:
Het schijnt dus echt te werken vitamine C
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |