quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:18 schreef de_boswachter het volgende:
V&A / [TK] Negroïde-Joods poppetje
stem even 'serieus' broeders
Waar zat je al die tijdquote:
Boodschappen doen, koken, beetje chillen op de bank, Netflixje doen etc.quote:
Zou je nog missen als je aan de andere kant van mijn bed lag 😏😏quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:38 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Boodschappen doen, koken, beetje chillen op de bank, Netflixje doen etc.
Heb je me gemist al die tijd?
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:40 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Zou je nog missen als je aan de andere kant van mijn bed lag 😏😏
Begin aankomende week aan mijn derde therapiequote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:43 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoe moet dat wel niet zijn geweest voor je toen ik plotseling van FOK! verdween?
Dat was nooit mijn intentiequote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:45 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Begin aankomende week aan mijn derde therapie
Het zou wel eerlijk zijn een paar sessies te betalen, vind je nietquote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:50 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Dat was nooit mijn intentie![]()
. Hoe kan ik het goedmaken?
Wat is je IBAN?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:55 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Het zou wel eerlijk zijn een paar sessies te betalen, vind je niet
Geef anders je nummer dan stuur ik wel een tikkie 😏quote:
Mag ik niet sturen van m´n vriendin.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:21 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Geef anders je nummer dan stuur ik wel een tikkie 😏
Dacht #1 maar laat maar mijn grapje is al verpest nuquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:25 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Mag ik niet sturen van m´n vriendin.
Moet ik me weer verontschuldigenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:32 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Dacht #1 maar laat maar mijn grapje is al verpest nu
Dit komt echt niet meer goedquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:33 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Moet ik me weer verontschuldigen.
Is dit dan vaarwel?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:46 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Dit komt echt niet meer goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |