@vanillehomoquote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:04 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hm ik zie hier alleen maar Haags en de beste KLB mod van 2019 hoor
90% gaat automatisch.quote:Op woensdag 11 maart 2020 07:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ben je nog steeds je cijfertjes aan het opkrikken?
deze chat doet dus zijn naam, SlowChat, zeker waarquote:Op woensdag 11 maart 2020 08:00 schreef Rozevla het volgende:
Hahaaaaaaatjes
Kijk deze Corona SC
Al vanaf 6 maart![]()
In quarantaine zitten voor Corona duurt minder lang als het vullen van een SC tegenwoordig.
Er waren tijden dat het wat vlotter ging jaquote:Op woensdag 11 maart 2020 16:31 schreef wise het volgende:
[..]
deze chat doet dus zijn naam, SlowChat, zeker waar
Hey maatquote:Op woensdag 11 maart 2020 16:33 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Er waren tijden dat het wat vlotter ging ja
Kweeniequote:Op woensdag 11 maart 2020 16:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom gelijk weer in het rood?
Iedereen zat achter WD aan toen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:33 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Er waren tijden dat het wat vlotter ging ja
Waar gaat dit over?quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:35 schreef wise het volgende:
[..]
Iedereen zat achter WD aan toen.
Sexy kijken in de cam bij TC toen ze cake ging maken
Ik heb haar ooit op Lowlands gezien van wat ik me kan herinnerenquote:Op woensdag 11 maart 2020 16:35 schreef wise het volgende:
[..]
Iedereen zat achter WD aan toen.
Sexy kijken in de cam bij TC toen ze cake ging maken
Had je wijf ook geen probleem meequote:
Je bent zelf een wijf.quote:Op woensdag 11 maart 2020 16:53 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Had je wijf ook geen probleem mee
Dat ik lippenstift en mascara draagt maakt me nog geen wijf, ja?quote:
Nee inderdaad, dan ben je een ordinaire hoerquote:Op woensdag 11 maart 2020 16:55 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dat ik lippenstift en mascara draagt maakt me nog geen wijf, ja?
Je hebt het wel tegen een mod hequote:Op woensdag 11 maart 2020 16:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee inderdaad, dan ben je een ordinaire hoer
Flopmodquote:Op woensdag 11 maart 2020 16:56 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Je hebt het wel tegen een mod he
Kijk eens naar mijn tagjequote:
Je hoerenmoederquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben kleurenblind wat staat er
Ja Haags jaquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Krijg je daar een tag voor
Mooie wedstrijden vanavondquote:
JINGLE BELLSquote:
Ik probeer een normaal gesprek aan te gaan maar ok krijg de tyfustering maarquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
JINGLE BELLS
JINGLE BELLS
JINGLE ALL THE WAY
IEDEREEN MAG VOETBALLEN BEHALVE PSV
HEEUJJJJ![]()
![]()
ZIEDENDquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:16 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik probeer een normaal gesprek aan te gaan maar ok krijg de tyfustering maar
Was jij maar blauwquote:
Nou hequote:Op woensdag 11 maart 2020 22:13 schreef FernandoMartinez het volgende:
Het is allemaal wat hč, met dat coronavirus.
Blauwevla smaakt naar smurfquote:
Voor schaamteloze opportunisten met een shortpositie zoals ik zijn dit gouden tijden.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:13 schreef FernandoMartinez het volgende:
Het is allemaal wat hč, met dat coronavirus.
Ik ben benieuwd. Ik pak de IC A'dam - R'dam in de avondspits.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:14 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
zitten toch nog maar 5 mensen in de trein ofzo lol
Eend?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:52 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Eindelijk. Ik ben het. Je broer van een andere moer.
Leef je nog?quote:
Mwaahhhhhhh gersjeeeequote:
Niksquote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:18 schreef FernandoMartinez het volgende:
Hoeveel rollen pleepapier hebben jullie gehamsterd ?
Stel je voor dat je straks zonder zit!quote:
Zet ik de harde douchestraal op mn anusjequote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:24 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Stel je voor dat je straks zonder zit!
Nix. Sowieso goed voorraad systeem hier in huis.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:18 schreef FernandoMartinez het volgende:
Je hebt nog gelijk ook.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:26 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zet ik de harde douchestraal op mn anusje
ja want bijna alles was op 4*40 rollenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:18 schreef FernandoMartinez het volgende:
Let eens op je taal, geestelijk gehandicaptequote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:53 schreef Rozevla het volgende:
Jezus kankeritus Corona
Is deze SC nog steeds niet vol joh
Dat bepaald mijn begeleider wel hoerenjongquote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:54 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Let eens op je taal, geestelijk gehandicapte
Nee, het was uitverkochtquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:45 schreef Solotovski het volgende:
Hebben jullie al corona? Ik hoop het niet zeg
Eentje overleden in het st jansdal ripquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:45 schreef Solotovski het volgende:
Hebben jullie al corona? Ik hoop het niet zeg
Ja steenworp afstand dit dat spannendquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:48 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Eentje overleden in het st jansdal rip
Wil je verkering met me?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:45 schreef Cronometer het volgende:
Einde van de wereld komt eraan, jammer dat ik als single moet overlijden
Maat ik zit nog steeds met alleen maar fwb.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:49 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Nee, jij bent wel heel los. Wil alleen high class
Meid, missch zijn we er over een maand niet meer.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:56 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Maat ik zit nog steeds met alleen maar fwb.Zijn ook soort van exclusief aan het worden ofzo.
Maar je mag wel m’n bijvrouw zijn.
Maar is goed joh dan sterf je toch lekker in je eentje ook goed![]()
![]()
Nou dan ben ik in ieder geval niet eenzaam gestorven.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:59 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Meid, missch zijn we er over een maand niet meer.
Zo spaak zal het toch niet lopen?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:59 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Meid, missch zijn we er over een maand niet meer.
Veel mensen zijn ook alleen in gezelschap. Denk dat jij dat als geen ander begrijpt.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:00 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nou dan ben ik in ieder geval niet eenzaam gestorven.
Sluit het een het ander per se uit?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:49 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Nee, jij bent wel heel los. Wil alleen high class
Walking dead-taferelen, vind de histerie ergens toch wel grappig.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:55 schreef FernandoMartinez het volgende:
Wat is de wereld toch gek geworden he?
Jijjjjj gemeen jijquote:Op zondag 15 maart 2020 00:05 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Veel mensen zijn ook alleen in gezelschap. Denk dat jij dat als geen ander begrijpt.
Nou, vind er geen fuck aan.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:14 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Walking dead-taferelen, vind de histerie ergens toch wel grappig.
Bijvrouw, wil niet geconfronteerd worden met randstedelijke seksuele moraal.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:56 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Maat ik zit nog steeds met alleen maar fwb.Zijn ook soort van exclusief aan het worden ofzo.
Maar je mag wel m’n bijvrouw zijn.
Maar is goed joh dan sterf je toch lekker in je eentje ook goed![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |