wat wil je nou horen johquote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is het niet vervelend wonen boven een snackbar?
Boven een snackbar? Ben jij niet goed ofzo? En dat voor een ex-mod die nog een voorbeeldfunctie moet dragen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is het niet vervelend wonen boven een snackbar?
hvjquote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oke dan stop ik vanaf nu met tegen dit account praten
Goed gehandeld Jozef.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
AANNAMES, STOP DAARMEE.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:24 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
zij, en met haar vele anderen die zich zo desperaat seksueel moeten uiten omdat ze schijnbaar in het echte leven iets tekort komen? maar dat is een aanname
Deed je toch alquote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
excuusquote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:25 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Zij mag niet reageren. Bijna Sabbath
Rtquote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:27 schreef Treinhoer het volgende:
Zin om morgen Ajax te zien verliezen en dat Haags weer helemaal uit z’n dak gaat alsof hij een kwijlende downie is die mag meedoen met knoop in je zakdoek.
Wat kinderachtig, godverdomme.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Denk niet dat zij terugkomt als tardis hier is
Denk ik ook niet. Maar ik ben wel veranderd.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Tardis? Dat is toch die telefooncel? Waarrom heeft iedereen hier het over dat ding?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
HUH?!?!?!?!?!?!?!quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:29 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Denk ik ook niet. Maar ik ben wel veranderd.
Wtfquote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik hoorde dat tardis haar ouders toevoegde op Facebook
Je moet wel kijken of ze mooi oud worden, niets vreemds aan om je eventuele schoonmoeder te checken.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik hoorde dat tardis haar ouders toevoegde op Facebook
Jij stemt PvdA dus ik kijk hier NIET van op.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:30 schreef GiornoGiovanna het volgende:
Ik kijk altijd Ajax op Nederland 2, daar zend de VPRO het altijd uit, net als al die andere programma's voor mensen die verstandelijk beperkt zijn. Dat is toch hartstikke mooi voor die jongens en meisjes met een extreem laag IQ?ik vind van wel iig
Ik stem PVV want ROTTE kan de TERING krijgenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:31 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Jij stemt PvdA dus ik kijk hier NIET van op.
Poah. Da’s mien partij.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:31 schreef GiornoGiovanna het volgende:
[..]
Ik stem PVV want ROTTE kan de TERING krijgen
@onlogischquote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:31 schreef GiornoGiovanna het volgende:
[..]
Ik stem PVV want ROTTE kan de TERING krijgen
Altijdquote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:26 schreef Superdonald het volgende:
[..]
hee vind je mij nog een beetje leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |