quote:Case 118
6. Case 118 is a 33 year-old female Singapore Citizen who has no recent travel history to affected countries and regions. She is currently warded in an isolation room at the National University Hospital (NUH). She is a family member of Cases 114 and 115, and is linked to the cluster involving the private dinner function at SAFRA Jurong.
7. She reported onset of symptoms on 29 February and had sought treatment at Pioneer Polyclinic on 2 March. She presented at the emergency department at NUH on 4 March. Subsequent test results confirmed COVID-19 infection on 5 March afternoon.
8. Prior to hospital admission, she had mostly stayed at home in the Westwood Avenue area.
quote:17:33
De Zwitserse kantons kunnen voor de bestrijding van het coronavirus aankloppen bij het leger. Dit aanbod deed de minister van Binnenlandse Zaken en Gezondheid, Alain Berset. Er staan al vier speciale bataljons gereed volgens Berset.
In het Alpenland is het aantal besmettingen vandaag enorm gestegen naar 210 gevallen. Een etmaal eerder waren het nog minder dan negentig.
quote:Twintig EU-landen (waaronder Nederland) trekken met de Commissie op om gezamenlijk mondkapjes en ander benodigd medisch materiaal in te kopen. Komende maandag worden de eerste offertes verwacht van fabrikanten. Wanneer de eerste leveringen mogelijk zijn, kan de Commissie nog niet zeggen.
nou hopelijk neemt rivm dit serieus en kunnen ze zich richten op het beschermen en behandelen van de risicogroepenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:39 schreef Kyran het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)te-wachten~b9102319/
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:41 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dit is zo typisch Nederland gewoon. Ik moet huilen van het lachen.
...en maar klagen over regeringen (o.a. Frankrijk) waar ze wel hun eigen burgers proberen te beschermen.
Ik wacht nog op 80% van onze order en aangezien mijn werkgever ze economisch nodig heeft gaat dat toch echt voor de zorg. De economie moet wel blijven draaien natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:41 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dit is zo typisch Nederland gewoon. Ik moet huilen van het lachen.
...en maar klagen over regeringen (o.a. Frankrijk) waar ze wel hun eigen burgers proberen te beschermen.
Het gaat er niet om wat ik voorstel.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:43 schreef -0- het volgende:
[..]
Er staat toch duidelijk 20 eu-landen?
En wat stel jij voor?
Verschillende vakantieperiodes.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:12 schreef Salina het volgende:
https://www.bndestem.nl/d(...)n-in-beeld~ad544179/
45 patienten al in Brabant.
Hoeveel besmettingen in NL? 128. Dat is dan 35%.
Yup. Dat is de waarheid.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:39 schreef Kyran het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)te-wachten~b9102319/
Die hadden we inderdaad 350 jaar geleden.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:57 schreef KingRadler het volgende:
Eigen land eerst hadden wij maar die mentaliteit
Je kan de nederlanders dan ook veel flikken.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:57 schreef KingRadler het volgende:
Eigen land eerst hadden wij maar die mentaliteit
echt?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:04 schreef Felixa het volgende:
Zes uur journaal:
mensen in Noord Brabant vanaf nu alle contacten beperken: geen evenementen bezoeken, niet werken, niet uitgaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |