Plast.quote:
Heb jij ook die enorme bonus gehad van Danny onlangs?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Echt, onbegrensde modmacht hebben is soms zo onhandig.
Ja, maar bij mij was het slechts een getal met drie nullen omdat ik nog niet zolang mod benquote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb jij ook die enorme bonus gehad van Danny onlangs?
Da's wel karig op zich.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar bij mij was het slechts een getal met drie nullen omdat ik nog niet zolang mod ben
ach ja, 50.00 euro is 50.00 euroquote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar bij mij was het slechts een getal met drie nullen omdat ik nog niet zolang mod ben
Ik kreeg een extraatje als terugophetoudenestmodquote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Colorado is juist een behoorlijk progressieve staat, aardige mensen ook.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:51 schreef UitStraling het volgende:
Denver is echt rete conservatief, mij iets teveel kroegen met longhorns en foto's van Trumpje aan de muur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:06 schreef FranticDJ het volgende:
Zo. Kast staat ein-de-lijk in elkaar.
Wel even goed aan t vloeken geweest om die deuren er in te hangen.sjiek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe lang heb je er over gedaan?
Wel even goed aan t vloeken geweest om die deuren er in te hangen.Het is te merken dat je op een boot werkt, ik word zeeziek van je filmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Wel even goed aan t vloeken geweest om die deuren er in te hangen.Lekker gewerkt pik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
https://ishet.al/weekend?quote:
Euh.. 10u totaalquote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
sjiek.
Hoe lang heb je er over gedaan?
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het is te merken dat je op een boot werkt, ik word zeeziek van je film
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |