Plast.quote:
Heb jij ook die enorme bonus gehad van Danny onlangs?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Echt, onbegrensde modmacht hebben is soms zo onhandig.
Ja, maar bij mij was het slechts een getal met drie nullen omdat ik nog niet zolang mod benquote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb jij ook die enorme bonus gehad van Danny onlangs?
Da's wel karig op zich.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar bij mij was het slechts een getal met drie nullen omdat ik nog niet zolang mod ben
ach ja, 50.00 euro is 50.00 euroquote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar bij mij was het slechts een getal met drie nullen omdat ik nog niet zolang mod ben
Ik kreeg een extraatje als terugophetoudenestmodquote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Colorado is juist een behoorlijk progressieve staat, aardige mensen ook.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:51 schreef UitStraling het volgende:
Denver is echt rete conservatief, mij iets teveel kroegen met longhorns en foto's van Trumpje aan de muur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:06 schreef FranticDJ het volgende:
Zo. Kast staat ein-de-lijk in elkaar.
Wel even goed aan t vloeken geweest om die deuren er in te hangen.sjiek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe lang heb je er over gedaan?
Wel even goed aan t vloeken geweest om die deuren er in te hangen.Het is te merken dat je op een boot werkt, ik word zeeziek van je filmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Wel even goed aan t vloeken geweest om die deuren er in te hangen.Lekker gewerkt pik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
https://ishet.al/weekend?quote:
Euh.. 10u totaalquote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
sjiek.
Hoe lang heb je er over gedaan?
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het is te merken dat je op een boot werkt, ik word zeeziek van je film
Instructies waren niet heel duidelijk.. en omdat ik voor soft close heb gekozen moest ik een aantal dingen weer demonteren en weer terug zetten enzoquote:
Ga naar huis.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb vandaag de concentratiespanne van een vlieg met alzheimer.
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb vandaag de concentratiespanne van een vlieg met alzheimer.
Wel even goed aan t vloeken geweest om die deuren er in te hangen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Mijn weekend wordt steeds korter zo.quote:
Oei, denk aan jezelf!quote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn weekend wordt steeds korter zo.
Wachten op?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:46 schreef bitterbal het volgende:
boodschappen gedaan. Nu gaat het grote wachten beginnen.
Wat eten we?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:46 schreef bitterbal het volgende:
boodschappen gedaan. Nu gaat het grote wachten beginnen.
Dat laatste is superkut!quote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
-buikgriep
-corona
-belletje van werk dat ik moet werken
laatste is wel het laatste waar ik op zit te wachtenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat laatste is superkut!
Die eerste twee ook trouwens.
Ik heb ook wel trek in iets met veel knoflookquote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Een quiche lorraine met stokbrood kruidenboter :p
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
laatste is wel het laatste waar ik op zit te wachten
Nee.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:50 schreef bitterbal het volgende:
Hebben jullie tips waar ik goedkope inkt kan bestellen voor een hp envy printer?
Inktinkoop besteed ik uit aan mijn werkgeverquote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:50 schreef bitterbal het volgende:
Hebben jullie tips waar ik goedkope inkt kan bestellen voor een hp envy printer?
kan jouw werkgever ook wat voor mij besteden dan?:Pquote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Inktinkoop besteed ik uit aan mijn werkgever
Tip: log uit van FOK wanneer je daar aan begintquote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:53 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb het vandaag zo druk dat ik straks twee flessen whisky soldaat maak, oraal.
Je zit anders nog steeds op fok?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:53 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb het vandaag zo druk dat ik straks twee flessen whisky soldaat maak, oraal.
Ik ga voor een biertje vanavondquote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:53 schreef UitStraling het volgende:
Normaal gesproken niet oraal?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:53 schreef UitStraling het volgende:
Pro-tip ditquote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tip: log uit van FOK wanneer je daar aan begint
Me2quote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga voor een biertje vanavond
per tampon anaal schijnt ook te werkenquote:
Dan moet je even naar mijn werk komen. Daar doe ik al mijn printwerkquote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan jouw werkgever ook wat voor mij besteden dan?:P
Dit was toch niet zo lang geleden serieus een hype?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
per tampon anaal schijnt ook te werken
Weer een hype gemistquote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit was toch niet zo lang geleden serieus een hype?
Gestart door ons eigen uitstraling. Vandaar ook de complimenten van de baas.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ghehehequote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gestart door ons eigen uitstraling. Vandaar ook de complimenten van de baas.
ik heb het nooit geprobeerd.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
er gaat een rollercoaster aan gedachtes door mij heen.quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er gaat een rollercoaster aan gedachtes door mij heen.
ik wil dit niet weten, maar van de andere kant wil ik hier wel een beeld bij hebben
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er gaat een rollercoaster aan gedachtes door mij heen.
ik wil dit niet weten, maar van de andere kant wil ik hier wel een beeld bij hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]oh die beide kanten..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]Flauw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:56 schreef Muck het volgende:
Get up Get up Get up now is the time to change,
Get up Get up Get up there is no time to wait,
Get up Get up Get up don't ever let them put you down
Get up come along and join the scene
Live your life like a ravemachine
We are the children of the night,
We fight for the future of our nation,
Let's come together and unite,
Nothing's gonna stop us now
![]()
![]()
Wel een palletsorteerkees?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:10 schreef UitStraling het volgende:
Als ik iets niet ben is het wel een smeerkees.
voor jouw doen vind ik dit nog niet eens een heel vaag verhaal..quote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:12 schreef UitStraling het volgende:
Vaag verhaal, mijn zusje zou vandaag een puppy ophalen maar toen ze daar aankwamen zeiden ze ja die was niet in orde dus die hebben we dood gemaakt maar hier heb je er een gratis van vijf maanden, ok?
what the fuck
Ik vind het vrij raar toch welquote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor jouw doen vind ik dit nog niet eens een heel vaag verhaal..
Haalt jouw zusje hondjes bij een broodfokker?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:12 schreef UitStraling het volgende:
Vaag verhaal, mijn zusje zou vandaag een puppy ophalen maar toen ze daar aankwamen zeiden ze ja die was niet in orde dus die hebben we dood gemaakt maar hier heb je er een gratis van vijf maanden, ok?
what the fuck
Toch een echte rasfokker lijkt me maar ik kan me vergissen, ja of zijzelf hebben zich erop verkeken of zo.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Haalt jouw zusje hondjes bij een broodfokker?
vind dit een wat rare gang van zakenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toch een echte rasfokker lijkt me maar ik kan me vergissen, ja of zijzelf hebben zich erop verkeken of zo.
Hadden reeds voor duizenden euro's aan hondespullen gekocht, mocht mijn zwager eindelijk een hondje maken ze hem doodquote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vind dit een wat rare gang van zaken
Hoezo zijn ze niet al van te voren gebeld dan dat het hondje wat zij heb gekozen niet gezond was?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hadden reeds voor duizenden euro's aan hondespullen gekocht, mocht mijn zwager eindelijk een hondje maken ze hem dood
Gebeurd wel meer hoor..quote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vind dit een wat rare gang van zaken
ja maar dan zit je dus eigenlijk bij een broodfokker die zich voordoet als goede fokkerquote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Gebeurd wel meer hoor..
Zulke honden verschijnen dan ook ineens niet op de stamboom.
Voor duizenden euro's?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hadden reeds voor duizenden euro's aan hondespullen gekocht, mocht mijn zwager eindelijk een hondje maken ze hem dood
Ja das begrijpelijk maar das het probleem. Uit medelijden nemen de mensen toch de beestjes mee wat de broodfokker niet doet stoppen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:27 schreef FranticDJ het volgende:
Mm ouders dachten de beagle ook bij een ras fokker te halen.. maar kwamen bij een brood fokker toen ze m op gingen halen
Uiteindelijk hebben ze m toch maar meegenomen, want hij heeft nu allicht een beter leven dan in die schuur.
Hij is wel heel erg ‘bangig’ aangelegd en blaft daardoor wel wat.
Zijn er zat hoor, zie m’n vorige post.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dan zit je dus eigenlijk bij een broodfokker die zich voordoet als goede fokker
Zou meer regulering op moeten zittrn. Ook op wie een huisdier mag kopen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja das begrijpelijk maar das het probleem. Uit medelijden nemen de mensen toch de beestjes mee wat de broodfokker niet doet stoppen.
Die staat er serieus ook in de tuin, een heuse boomhut voor de hond.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Voor duizenden euro's?
Wat hebben ze gekocht joh? Hondenvilla?
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die staat er serieus ook in de tuin, een heuse boomhut voor de hond.
Oplichting?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoezo zijn ze niet al van te voren gebeld dan dat het hondje wat zij heb gekozen niet gezond was?
Nee ze waren flink enthousiast destijds.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En bij het kijken van het hondje viel niets op in eerste instantie?
Ja, hij bleek Maurice te heten.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En bij het kijken van het hondje viel niets op in eerste instantie?
Ik kan blaffen. Mag ik er wonen?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gebouwd door de enige echte boomhuttenbouwer van Nederland.
Ik las die l in eerste instantie nietquote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kan blaffen. Mag ik er wonen?
Smeerkeesquote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik las die l in eerste instantie niet
In dat geval laat ik je zelfs af en toe uit.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kan blaffen. Mag ik er wonen?
Ik zou er even een poll over houden.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn grap valt weer eens niet in de smaak.
Ik moest grinnikenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn grap valt weer eens niet in de smaak.
Het hoeft al niet meerquote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik zou er even een poll over houden.
Gewoon op vliegtuig modusquote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:42 schreef bitterbal het volgende:
zal ik mijn telefoon uitzetten ?
Heb morgen ook zon gare dienst
Sjezusquote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:43 schreef UitStraling het volgende:
Baffen, genoeg vrouwen die er stapelgek op zijn maar goed dan moet je elkaar wel erg liev vinden.
ik spam wel door hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:49 schreef Karzai het volgende:
Die zijn niet te zien, het strand en de zee
Nee wilde eerste jaar duikcursus doen dus naar koh toa gegaan. Daar kan je goedkoop leren duiken maar kreeg allemaal horror verhalen te horen dus durfde niet meer :pquote:
eikels zijn dat joh..quote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik spam wel door hoor
Hier zie je inktvisvisser snachts op zee
[ afbeelding ]
Het groene licht trekt ze blijkbaar aan
Moet je eens omheen/doorheen proberen varen..quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Moet je eens omheen/doorheen proberen varen..
Radar heb je geen bal aan, alsof een reiger z'n behoefte op t scherm gedaan heeft.
Je kan beter op de donkere vlekken op de horizon af gaanrules of the road / ColRegs doen we maar niet meer aan.. (want die gasten kennen dat niet)
En als ze niet aan t vissen zijn staan die lampen uit. Maar steken ze een krant in de fik om aan te tonen waar ze zitten. Wanneer je er bijna overheen vaart.
Wel een paar dagen ja..quote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:54 schreef bitterbal het volgende:
wel begrepen dat ze dagenlang op zoon bootje zitten? Maar weet niet of dat waar is
geen flauw idee. ik vaar er alleen maar door/om heenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en dat het voornamelijk mensen uit myanmar zijn die het vuile werk doen.
gelukkig niet over :pquote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
geen flauw idee. ik vaar er alleen maar door/om heen
Woensdag heb ik even op mijn dakterras gezeten met een bakkiequote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik hoor vogeltjes fluiten
Als ze dat in de nacht doen dan kan ik ze schieten maar nu vind ik het wel mooi.
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:06 schreef Muck het volgende:
[..]
Woensdag heb ik even op mijn dakterras gezeten met een bakkie![]()
Ook allemaal vogeltjes in de buurt
Vogeltjes als je niet wil slapen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik hoor vogeltjes fluiten
Als ze dat in de nacht doen dan kan ik ze schieten maar nu vind ik het wel mooi.
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:14 schreef Karzai het volgende:
ik zit nog met een schaaltje nootjes, om zeven/acht uur shoarma bakken en patat frituren
Even een fapje leggen?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:15 schreef Karzai het volgende:
Zal zo wel alvast even homemade knoflooksaus maken
Mooi, hoef je t zelf niet te doenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:30 schreef bitterbal het volgende:
god zit de hele tijd op mijn telefoon te kijken of ik werk heb gemist
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mooi, hoef je t zelf niet te doen
Die kerel ondersteund alles.
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:38 schreef Karzai het volgende:
telefoon uit zetten laat haar lekker de pleuris krijgen zeg
nopes. Daarom doet ze het ook zodat ze kosten bespaard.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:51 schreef FranticDJ het volgende:
Voor dat stand-by krijg je ook niet betaald zeker?
dan zou ik zeker even lekker weigeren, je hebt toch al ontslag genomenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:53 schreef bitterbal het volgende:
En nog niemand heeft geweigerd. Ik heb 2 maanden ofzo terug geweigerd en toen ging ze uit haar plaat
nou ja dat had ik dan wel vanmiddag moeten zeggen toch toen ze het zeiquote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:57 schreef Karzai het volgende:
App gewoon ik kan niet vandaag, kijken wat ze zegt?
Ja heb je ook gelijk. Dat heb ik toen die vorige keer ook gedaan. Werd ik ook gelijk de grond in getrapt ;pquote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:03 schreef Karzai het volgende:
nah valt wel mee, maarja je moet wel een beetje voor jezelf opkomen
ja ik zou juist lekker rotzooi trappen die laatste vier wekenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja heb je ook gelijk. Dat heb ik toen die vorige keer ook gedaan. Werd ik ook gelijk de grond in getrapt ;p
nu heb ik gedacht van moet nog een paar weken kan ik beter dan zonder drama doorkomen. Mar het zal mij niets verbazen als het maandag weer flikt. Heb mij wel voorgenomen om dan te zeggen dat ik het niet doe.
wat voor rotzooi?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja ik zou juist lekker rotzooi trappen die laatste vier weken
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:10 schreef Karzai het volgende:
Tegen je baas in gaan, duidelijk maken dat het een kutbaan is waar je te weinig voor betaald krijgt
nee maar weet ook niet of ik dat kan bewerkstelligenquote:
Eens. Wraak nemen is zinloos.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar weet ook niet of ik dat kan bewerkstelligen
Mijn stiefmoeder zei dat gister ook. Die vroeg hoezo ga je haar niet een beetje lopen zieken, zoals ziekmelden ofzo. En dan geeft ze als argument dat de baas zich ook slecht gedraagt.
Maar goed dit zit niet in mijn karakter en het is ook kinderachtig om je te gaan misdragen als de baas misdraagt natuurlijk
Ja vind ik wel een beetje. Nu zeg ik niet dat ik mij dan nooit zal ziekmelden ofzo als ik het helemaal zat ben maar het is niet mijn doel. Probeer het dan wle fatsoenlijk af te makenquote:
ja ben ik met je eens. Dat vandaag zo ineens op standby had ik niet moeten pikken eigenlijkquote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:19 schreef Karzai het volgende:
ja is ook zo de eer aan jezelf houden, maar over je heen laten lopen hoeft ook weer niet
Hier valt niks meer te redden. Bij een volgende baan moet je wel wat meer op je strepen staan. Dat voorkomt zoveel ergernisquote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja vind ik wel een beetje. Nu zeg ik niet dat ik mij dan nooit zal ziekmelden ofzo als ik het helemaal zat ben maar het is niet mijn doel. Probeer het dan wle fatsoenlijk af te maken
Ja zal ik opletten :p Het is een beetje tak van sport ditquote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hier valt niks meer te redden. Bij een volgende baan moet je wel wat meer op je strepen staan. Dat voorkomt zoveel ergernis
ja al moet ik zeggen en misschien heb ik dat fout hoor dat ik denk dat nu jinek op rtl zit er meer commercie aan tafel zit. Maar goed ook daar zie je weer dezelfde gezichten en experts.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:35 schreef Karzai het volgende:
Ik vind het beetje een flut praatzooi, kijk het weleens terug overdag, maar niet zo scherp als pauw en witteman of Jinek is ook beter
Spannendquote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb Vega bitterballen van de Lidl voor in de airfryer. Smaaktest volgt. Dit kan alleen maar goed smaken.
Paard hinniken hihiquote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Paard hinniken hihi
Papegaai praten, klappen, snateren, krauwen, krijsen lorre
Pauw schreeuwen plejaaa
Raaf krassen, klappen, krauwen kra
Vanaf maandag is het de week zonder vlees..quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb Vega bitterballen van de Lidl voor in de airfryer. Smaaktest volgt. Dit kan alleen maar goed smaken.
Ik had erover gelezen ja. Sommige restaurants doen ook mee.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vanaf maandag is het de week zonder vlees..
Ik ga iig falafel eten komende week, Maar of ik echt helemaal geen vlees eet, weet ik nog niet.
https://weekzondervlees.nl/
Doet me denken aanquote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Paard hinniken hihi
Papegaai praten, klappen, snateren, krauwen, krijsen lorre
Pauw schreeuwen plejaaa
Raaf krassen, klappen, krauwen kra
ja voel je je wel goed?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als jij dit al zegt dan ren ik snel even naar de spiegel.
Ik zat er toen over te twijfelen om naar Holleeder te gaan maar vond het ook een beetje ramptoerisme.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:48 schreef bitterbal het volgende:
ik had trouwens laatst een paar van die rechtbank tekenaars op werk. Een van die vrouwen was ook een keer bij jinek dacht ik. Ze zeiden dat al die rechtzaken openbaar zijn en dat je gewoon mag gaan kijken.
Zon Gukmen zaak lijkt mij wel super interessant maar vind het toch wat sensatiezoeken
En zondag is het Dag van de Vrouw, toeval?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vanaf maandag is het de week zonder vlees..
Ik ga iig falafel eten komende week, Maar of ik echt helemaal geen vlees eet, weet ik nog niet.
https://weekzondervlees.nl/
Hopelijk niet het restaurant waar ik de 15e ga eten. Want als ik mee doe, sla ik de 15e over. Want jarig en dan wil ik wel vleesquote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had erover gelezen ja. Sommige restaurants doen ook mee.
dat zei ik tegen hun en zij zeiden dat het eigenlijk belangrijk is om te gaan omdat je de rechtspraak controleert en dat rechters die aanmoedigenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zat er toen over te twijfelen om naar Holleeder te gaan maar vond het ook een beetje ramptoerisme.
oke. Ik hou het wel in de gatenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja hoor alles is prima, dank voor de bezorgdheid
Ik de 13equote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hopelijk niet het restaurant waar ik de 15e ga eten. Want als ik mee doe, sla ik de 15e over. Want jarig en dan wil ik wel vlees
en de guldenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:01 schreef UitStraling het volgende:
De jaren 90 was iedereen nog rijk, geen Corona, geen 9-11, geen stikstofprobleem, pijpende stagiaires in het Witte Huis, een gevallen Muur, tieten op televisie, je kon Jan Smit nog van zijn driewielertje af trappen en boze moslims waren er niet zoooo heel veel
Toen was je euro nog 20 cent waard.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:01 schreef UitStraling het volgende:
De jaren 90 was iedereen nog rijk, geen Corona, geen 9-11, geen stikstofprobleem, pijpende stagiaires in het Witte Huis, een gevallen Muur, tieten op televisie, je kon Jan Smit nog van zijn driewielertje af trappen en boze moslims waren er niet zoooo heel veel
doosjes saffraan?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:06 schreef UitStraling het volgende:
Net voor 174.09 gulden boodschappen gedaan, een lullig plastic tasje
Lekker hamsteren.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:11 schreef Karzai het volgende:
Meestal doe ik dagelijks boodschappen dan geef ik veel meer uit, nu gericht een lijstje gemaakt met wat ik nodig heb
hmm laat maar niet zien aan de bontkraagjesquote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:18 schreef bitterbal het volgende:
kennen jullie de beerkat al
https://www.facebook.com/catpubs/videos/858588474562649/
Vind het maar een raar beest, net een deurmat met een gezichtje.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:18 schreef bitterbal het volgende:
kennen jullie de beerkat al
https://www.facebook.com/catpubs/videos/858588474562649/
mooi beest hequote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
hmm laat maar niet zien aan de bontkraagjes
das niet aardig.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind het maar een raar beest, net een deurmat met een gezichtje.
Denk niet dat hij heeeel dom is als hij leeft in het land van de Goofy's waar ze echt alles opvreten.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
das niet aardig.
Al kijkt die wel een beetje dom
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk niet dat hij heeeel dom is als hij leeft in het land van de Goofy's waar ze echt alles opvreten.
Wel oké, dus over een uur zoek je het hele huis af naar wat nog meer te eten.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:24 schreef CherryLips het volgende:
Bitterballen waren wel oké. Beetje harde buitenkant. En volgende keer wat langer in de airfryer want je hoort je bek eraan te branden en dat was nu niet het geval. Maar op een broodje met wat mosterd zijn ze prima te doen.
Het is goed met je.quote:
Zo is hij leuk, kijkt een beetje als mijn kat als ik zijn minst favoriete smaakje voer voorschotel.quote:
Er zitten er 16 in zo'n doosje dus dat komt wel goed.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel oké, dus over een uur zoek je het hele huis af naar wat nog meer te eten.
Je hebt een familiepak op.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zitten er 16 in zo'n doosje dus dat komt wel goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |