Nou nou nouquote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:48 schreef maxi-mus het volgende:
Onlogisch die een lange post maakt doet mij altijd denken aan de eerste keer dat ik een spreekbeurt moest geven op mijn 8e. Hoewel dat wel wat meer inhoud had.
Goeie genade.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:48 schreef maxi-mus het volgende:
Onlogisch die een lange post maakt doet mij altijd denken aan de eerste keer dat ik een spreekbeurt moest geven op mijn 8e. Hoewel dat wel wat meer inhoud had.
Onlogisch plaatste een stoere ‘wij in Rotterdam’ post terwijl hij in fucking Papendrecht woontquote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:58 schreef fetX het volgende:
Was behoorlijk nieuwsgierig naar de reacties in het Feyenoordtopic.
Is alles weg...
#ALLESWEGquote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:58 schreef fetX het volgende:
Is alles weg...
Goed om te horenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Uitstekend maat.
Ben jij ook zo nieuwsgierig naar de nieuwe Corona-cijfers?
Eens. Het wordt pas interessant als we de 10k+ doden aantikken in Nederland.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:01 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Goed om te horen.
Mwoah, niet echt eigenlijk. Nu het overal is vind ik het een stukje minder interessant ofzo.
(lol)twitter:mickvanwely twitterde op vrijdag 06-03-2020 om 11:54:27Weski: de mensen in het vliegtuig die Taghi begeleidden in het vliegtuig werden steeds uitbundiger. Volgens Taghi was de leidinggevende stomdronken en noemden de agenten de stewardessen steevast 'mokkels' #taghi reageer retweet
Shithole.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:04 schreef DonRaja het volgende:
België stijgt in 1 dag van 50 naar 109 Corona gevallen. Ik zei het gister al, die flikkers willen per se winnen.
Wij zitten ook al rond de 400 waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:04 schreef DonRaja het volgende:
België stijgt in 1 dag van 50 naar 109 Corona gevallen. Ik zei het gister al, die flikkers willen per se winnen.
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:58 schreef fetX het volgende:
Is alles weg...
@kapiteintje zoekt naarstig naar mondkapjes. Misschien heb jij nog een reserve voor hem.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:04 schreef DonRaja het volgende:
@Belgquote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:04 schreef DonRaja het volgende:
Nee, ik ben geen mietje.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:kapiteintje zoekt naarstig naar mondkapjes. Misschien heb jij nog een reserve voor hem.
Ja, ik was capuchon_jongenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |