En wie weet, krijg je je vriendin nog eens zo gek dat ze samen met je zo'n tocht wil maken. Meteen de ultieme relatietest!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:27 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Zo is dat. Ik heb verder ook geen zin om me hier te moeten verantwoorden. Ik doe/deed dit voor mezelf en niet voor anderen. Dat is ook altijd de reden geweest dat ik niet gesponsord wilde worden.
Mijn overbuurjongen van vroeger heeft een tijd lang gespaard om een sabbatical van 2 jaar te kunnen nemen (waar die nu mee bezig is). Dus het kan inderdaad gewoon nog. En zoals ik al zei, dit avontuur neemt je niemand meer af, waar het ook mogen eindigen. Van mij uit niets meer dan respect dat je het besluit durft te nemen om in Istanbul te stoppen en niet koste wat het koste door moet fietsen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:27 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Zo is dat. Ik heb verder ook geen zin om me hier te moeten verantwoorden. Ik doe/deed dit voor mezelf en niet voor anderen. Dat is ook altijd de reden geweest dat ik niet gesponsord wilde worden.
[..]
Geef ik je deels gelijk in. Nu is inderdaad het perfecte moment maar als ik wil zou ik later ook best voor langere tijd weg kunnen dmv een sabbatical of iets dergelijks of mijn baan op te zeggen. De vraag is dan natuurlijk wel of ik dat dan nog wil.
Met huidige situatie wellicht het beste inderdaad. Je hebt in ieder geval mooie ervaringen opgedaan!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:23 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Dit inderdaad, had al een ticket terug geboekt maar volgens mij kan ik überhaupt niet verder nu Albanië en Servië de grenzen hebben gesloten. https://balkaninsight.com(...)to-stop-coronavirus/ Turkije heeft alle vluchten geschrapt tot 17 april vanuit NL en nog den paar landen en het lijkt erop dat meer grenzen gaan sluiten of dat ik dan in quarantaine moet omdat ik in Duitsland/Oostenrijk ben geweest.
Morgenochtend beslis ik wat ik ga doen maar het beste lijkt mij om nu terug te gaan. De hotels hier sluiten ook vanaf maandag dus ben dan alleen nog maar aangewezen op mijn tent. Daarnaast heb ik absoluut geen zin in quarantaine of opgesloten te raken in een land. Jammer maar het is niet anders.
Goed gedaan topper, hopelijk kan je goed thuiskomen met al dit gedoe overalquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:23 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Dit inderdaad, had al een ticket terug geboekt maar volgens mij kan ik überhaupt niet verder nu Albanië en Servië de grenzen hebben gesloten. https://balkaninsight.com(...)to-stop-coronavirus/ Turkije heeft alle vluchten geschrapt tot 17 april vanuit NL en nog den paar landen en het lijkt erop dat meer grenzen gaan sluiten of dat ik dan in quarantaine moet omdat ik in Duitsland/Oostenrijk ben geweest.
Morgenochtend beslis ik wat ik ga doen maar het beste lijkt mij om nu terug te gaan. De hotels hier sluiten ook vanaf maandag dus ben dan alleen nog maar aangewezen op mijn tent. Daarnaast heb ik absoluut geen zin in quarantaine of opgesloten te raken in een land. Jammer maar het is niet anders.
Ach voor hem is het veel lulliger en veel meer balen dan wie dan ook. En dan noem jij het zwak....quote:
Niet te serieus he..Ik ken kolonel wel en weet zelf ook wel dat ik hem met veel enthousiasme volg. Ik kan mij goed voorstellen dat het alleen zijn tegenvalt, dat is ook de reden waarom ik niet een fietsvakantie in mijn eentje zou doen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:14 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ach voor hem is het veel lulliger en veel meer balen dan wie dan ook. En dan noem jij het zwak....
Hij heeft een voor hem moeilijke beslissing moeten maken en deelt het open en bloot hier. Daarmee toon je meer karakter en ruggengraat dan een trap na zoals jij nu geeft.
Stel je niet aan! Ik heb dit 5 maanden achter elkaar gedaan in Amerika, diep in de wildernis met beren rond mijn tent.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:46 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb toen ook 1 nacht wild gekampeerd in N. Spanje omdat er in die bergstreek amper een camping te vinden was. Ik heb toen amper geslapen die nacht. Je ligt toch in een hazenslaapje steeds wakker te worden van elk ritseltje in de bosjes.![]()
Yep, het is maar de vraag hoe ver hij gekomen zou zijn.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:28 schreef SeLang het volgende:
[..]
Anyway, het ziet er naar uit dat Kolonel de pas sowieso al is afgesneden door het virus, dus....
Dit inderdaadquote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:44 schreef MCH het volgende:
[..]
Goed gedaan topper, hopelijk kan je goed thuiskomen met al dit gedoe overal
Hij schrijft vanavond alweer thuis te zijn.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:18 schreef ddx het volgende:
Volgens mij moet je wel gewoon doorfietsen/terugfietsen/rondjes fietsen in land waar je nu bent want met alle maatregelen kan je gewoon niets anders straks
Gelukkig maar!quote:Op zondag 15 maart 2020 10:51 schreef KolonelBroodje het volgende:
Gisteravond thuis gekomen. Zo te zien net op tijd uit Oostenrijk weg want sinds vandaag worden Nederlanders niet meer toegelaten en moeten de burgers daar in isolatie. https://nationalpost.com/(...)ent-over-coronavirus
Helaas ook niet Istanbul gehaald maar heb geen zin om in quarantaine te moeten of in een land vast komen te zitten vanwege gesloten grenzen. Zoals @:kanovinnie ooit zei, het is een vakantie en geen strafkamp.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |