SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
Toch fijn om een moeder te hebben die gewoon met al het huiswerk kan helpen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:12 schreef livelink het volgende:
ingetuned![]()
Maar wel bezig met helpen van mijn zoon, dus ik zal wat minder typen.
Niet in paniek raken, en zeker niet gaan peeuwen!quote:
Ik denk idd dat je overal wel aan went, maar dat het best lastig kan zijn in het begin als je nooit anders dan op gas gekookt hebt.quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben inmiddels gewend aan onze keramische kookplaat, maar ik ben geen echte fan, ooit komt er een inductieplaat
Te triest voor woorden.quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij Symph op het werk waren de flesjes desinfect na een dag alweer weg.
Gejat, denk ik
Slim ook wel. Juist niet te veel ontsmetten is het credo....quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij Symph op het werk waren de flesjes desinfect na een dag alweer weg.
Gejat, denk ik
En zoveel helpen die dingen niet eens.quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Te triest voor woorden.
De flesjes zijn inmiddels niet meer aan te slapen, net als de mondkapjes.
Ik kookte op mijn werk ook op vanalles: gas met horecabranders, gewoon gas, ouderwets electrisch, keramisch en inductie. Net als de tig soorten ovens en magnetrons. Je wordt er vanzelf handiger in, en met logisch nadenken en google kreeg ik alles aan de praatquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:21 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik denk idd dat je overal wel aan went, maar dat het best lastig kan zijn in het begin als je nooit anders dan op gas gekookt hebt.
Met keramisch kan ik echt helemaal niks.quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik kookte op mijn werk ook op vanalles: gas met horecabranders, gewoon gas, ouderwets electrisch, keramisch en inductie. Net als de tig soorten ovens en magnetrons. Je wordt er vanzelf handiger in, en met logisch nadenken en google kreeg ik alles aan de praat
Op een locatie waar ik werk, hebben ze naast het wasbakje op het toilet een handdoekje hangen, dat niet heel vaak wordt vervangen. Dat schiet ook niet opquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Gewoon fatsoenlijk je handen wassen werkt het beste, maar dat lijkt iedereen echt heel moeilijk te vinden
Is die pan geschikt voor gas, inductie of keramisch?quote:
Voor alle 3quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Is die pan geschikt voor gas, inductie of keramisch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |