abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191962561
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 17:15 schreef Hanca het volgende:

[..]

Dat onder druk zetten geloof ik niet in.

Het kan wel zo zijn dat de DNC liever een democraat dan een independent ziet, dat lijkt me niet onlogisch.
Dan heb je echt grote oogkleppen op.
En tsja, als een independent meer democratisch en linkser, socialer is... dan jou ¨democraat¨, is dat wel een probleem .
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_191962708
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 17:12 schreef Burner82 het volgende:

[..]

DNC kiest duidelijk een kant. Als je dat nog niet doorhebt....
Waarom zijn Buttigieg, Klobuchar etc eruit gestapt... Alleen maar onder druk van DNC.

Ze willen NIET dat Sanders wint.
En Als het beter is voor Biden, is het beter voor iedereen ineens....
Kom op zeg. Sanders is keihard aan het verliezen, de verschillen zijn erg groot op dit moment. Maar het ligt natuurlijk aan de DNC.

Trouwens, niet zo raar dat de DNC het niet zo met Sanders op heeft, als je altijd independent bent geweest.
pi_191962764
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 17:25 schreef Broomer het volgende:

[..]

Kom op zeg. Sanders is keihard aan het verliezen, de verschillen zijn erg groot op dit moment. Maar het ligt natuurlijk aan de DNC.

Trouwens, niet zo raar dat de DNC het niet zo met Sanders op heeft, als je altijd independent bent geweest.
Volgens mij heeft Biden nog 1100 delegates nodig... Bernie is 140 achter...
Dus waarom zou hij het slecht doen?
Republikein Bloomberg, met zijn 100 miljoenen, is geen probleem natuurlijk voor de DNC.
pi_191962981
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 17:27 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Biden nog 1100 delegates nodig... Bernie is 140 achter...
Dus waarom zou hij het slecht doen?
Republikein Bloomberg, met zijn 100 miljoenen, is geen probleem natuurlijk voor de DNC.
Bloomberg is maar heel even Republikein geweest, was daarvoor altijd Democraat. Bloomberg is een Democraat die even Republikein werd, niet andersom.

En als je niet snapt hoe slecht Sanders er voor staat, moet je je even verdiepen. De westelijke staten die pro Sanders zouden zijn, zijn bijna allemaal geweest. Sanders gaat een aantal zuidelijke staten nog dik verliezen, Biden verliest geen enkele staat dik.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_191963048
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 17:18 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Dan heb je echt grote oogkleppen op.
En tsja, als een independent meer democratisch en linkser, socialer is... dan jou ¨democraat¨, is dat wel een probleem .
Die independent is wel linkser, maar niet meer Democraat. Als Sanders zo erg bij de Democraten paste, was hij vast niet de langst zittende independent ooit in de Senaat. Dan was hij wel gewoon Democraat geweest.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_191963119
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 17:36 schreef Hanca het volgende:

[..]

Bloomberg is maar heel even Republikein geweest, was daarvoor altijd Democraat. Bloomberg is een Democraat die even Republikein werd, niet andersom.

En als je niet snapt hoe slecht Sanders er voor staat, moet je je even verdiepen. De westelijke staten die pro Sanders zouden zijn, zijn bijna allemaal geweest. Sanders gaat een aantal zuidelijke staten nog dik verliezen, Biden verliest geen enkele staat dik.
Inderdaad. Het gaat er niet echt om of je een staat wint. Het is veel belangrijker een staat dik te winnen.

Sanders gaat geen staten dik winnen voorlopig. Biden gaat nog zat staten dik winnen (Florida en Georgia bijvoorbeeld).

Zoals het er nu voorstaat. Laatste reele kans lijkt me het debat zondag, indien Sanders Biden afmaakt.
pi_191963165
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 17:36 schreef Hanca het volgende:

[..]

Jij vind een Democraat, die even Republikein wordt, om burgemeester te worden, een miljardair... Geen enkel probleem? Dan BEN je het probleem!

Biden gaat keihard verliezen, als het niet van Sanders is, dan is het van Trump, want Senile Sleepy Joe, is rijp voor het bejaardentehuis.
pi_191963218
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 17:42 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Jij vind een Democraat, die even Republikein wordt, om burgemeester te worden, een miljardair... Geen enkel probleem? Dan BEN je het probleem!
Nee, want ik snap dat een tweepartijenstelsel niet ideaal is voor veel mensen en dat de meeste mensen tussen beide partijen in hangen.

En ik BEN geen enkel probleem voor een toekomstige Amerikaanse president, ik mag daar niet eens stemmen.
pi_191963222
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 17:38 schreef Hanca het volgende:

[..]

Die independent is wel linkser, maar niet meer Democraat. Als Sanders zo erg bij de Democraten paste, was hij vast niet de langst zittende independent ooit in de Senaat. Dan was hij wel gewoon Democraat geweest.
Hij zit linkser dan de Democrats... En zo slecht doet hij het niet he?
Dus blijkbaar is er een grote brede beweging, die hij overeind krijgt, links van de Dems... Nu nog 140 delegates achter, maar nog 1000 te gaan.
Dus ¨Jouw¨ hele dem-party is gewoon verdeeld. Ik hoop dat ze slim gaan denken en voor Sanders gaan.
pi_191963232
https://projects.fivethirtyeight.com/2020-primary-forecast/

Biden nu 99 in 100 kans om over drempel te komen, volgens 538.
pi_191963268
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 17:44 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Nu nog 140 delegates achter, maar nog 1000 te gaan.

160 achter terwijl zijn favoriete staten zijn geweest. Na Florida staat hij 250 achter, oid.
pi_191963270
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 17:40 schreef Broomer het volgende:

[..]

Inderdaad. Het gaat er niet echt om of je een staat wint. Het is veel belangrijker een staat dik te winnen.

Sanders gaat geen staten dik winnen voorlopig. Biden gaat nog zat staten dik winnen (Florida en Georgia bijvoorbeeld).

Zoals het er nu voorstaat. Laatste reele kans lijkt me het debat zondag, indien Sanders Biden afmaakt.
En drugstest erna :P Anders valt Biden neer halverwege... Ow nee, ze willen ze laten zitten ineens.
pi_191963275
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 17:42 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Biden gaat keihard verliezen, als het niet van Sanders is, dan is het van Trump, want Senile Sleepy Joe, is rijp voor het bejaardentehuis.
En aangezien Sanders het al niet eens lijkt te kunnen winnen van "senile sleepy Joe", was die al helemaal kansloos geweest.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_191963377
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2020 17:44 schreef Hanca het volgende:

[..]

Nee, want ik snap dat een tweepartijenstelsel niet ideaal is voor veel mensen en dat de meeste mensen tussen beide partijen in hangen.

En ik BEN geen enkel probleem voor een toekomstige Amerikaanse president, ik mag daar niet eens stemmen.
Voor jou maakt het dus niet uit, wat iemand wilt, zolang hij maar genoeg geld heeft... Dem of Reb, genoeg geld, neem die positie maar aan!
Gelukkig mag je daar niet stemmen! Helaas wel hier in NL denk ik.
pi_191963409
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 17:46 schreef Hanca het volgende:

[..]

160 achter terwijl zijn favoriete staten zijn geweest. Na Florida staat hij 250 achter, oid.
nog steeds 140 volgens CNN.
Maar, ik weet niet welke sites jij volgt....
pi_191963439
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 17:46 schreef Monolith het volgende:

[..]

En aangezien Sanders het al niet eens lijkt te kunnen winnen van "senile sleepy Joe", was die al helemaal kansloos geweest.
Het establishment heeft het gevecht oneerlijk gemaakt. Maar, ja, Sanders is te lief. Hij wil (nog) niet Biden aanvallen... Als hij het wel eens doet, is het zomaar omgedraaid.
pi_191963491
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 17:52 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Het establishment heeft het gevecht oneerlijk gemaakt. Maar, ja, Sanders is te lief. Hij wil (nog) niet Biden aanvallen... Als hij het wel eens doet, is het zomaar omgedraaid.
Ala hij nu, in volgens alle analisten kansloze positie, Biden aan gaat vallen, laat hij merken dat hij zijn eigen ego belangrijker vindt dan dat Trump weg gaat. Nu Biden aanvallen is hetzelfde als Trump helpen.

Blijkbaar heb jij daar niet zo veel moeite mee, de meeste Democraten wel.

En omdraaien gaat hij echt niet meer, die zuidelijke staten verliest hij zo ontzettend dik dat daar niks tegen op kan.
pi_191963631
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2020 17:55 schreef Hanca het volgende:

[..]

Ala hij nu, in volgens alle analisten kansloze positie, Biden aan gaat vallen, laat hij merken dat hij zijn eigen ego belangrijker vindt dan dat Trump weg gaat. Nu Biden aanvallen is hetzelfde als Trump helpen.

Blijkbaar heb jij daar niet zo veel moeite mee, de meeste Democraten wel.

En omdraaien gaat hij echt niet meer, die zuidelijke staten verliest hij zo ontzettend dik dat daar niks tegen op kan.
Zijn ego? _O- _O- Hij is voor heel veel sociale zaken. Hij wil WEL debatteren, hij heeft WEL de jeugd achter zich!
Biden is tegen zoveel dingen die voor on zo normaal zijn.... En jij vind dat een goede president?
Biden wil sociale dingen veto-en!
Maar, gelukkig komt er een debat. Als de DNC niet de regels aanpast!
pi_191963670
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 17:46 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nouja we kunnen natuurlijk ook niet echt spreken van dat hij niet kan winnen van Joe. Hij kan niet winnen van Joe en support van een groot aantal politici en nieuwszenders. Ik bedoel er is geen serieus debat geweest waar een van de twee zijn positie van de best om Trump te verslaan kon bewijzen of de race is al min of meer gelopen. Daarbij Klobuchar, Buttigieg, Biden, Harris, Bloomberg hadden ook allemaal Clinton endorsed. Toen dachten ze ook een topkandidaat te steunen niet alsof die politici er nooit naast zitten.
pi_191963728
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 18:03 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Nouja we kunnen natuurlijk ook niet echt spreken van dat hij niet kan winnen van Joe. Hij kan niet winnen van Joe en support van een groot aantal politici en nieuwszenders. Ik bedoel er is geen serieus debat geweest waar een van de twee zijn positie van de best om Trump te verslaan kon bewijzen of de race is al min of meer gelopen. Daarbij Klobuchar, Buttigieg, Biden, Harris, Bloomberg hadden ook allemaal Clinton endorsed. Toen dachten ze ook een topkandidaat te steunen niet alsof die politici er nooit naast zitten.
Goed gezegd!
pi_191963746
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 18:01 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Zijn ego? _O- _O- Hij is voor heel veel sociale zaken. Hij wil WEL debatteren, hij heeft WEL de jeugd achter zich!
Biden is tegen zoveel dingen die voor on zo normaal zijn.... En jij vind dat een goede president?
Biden wil sociale dingen veto-en!
Maar, gelukkig komt er een debat. Als de DNC niet de regels aanpast!
Hanca is nogal vastgelopen op het idee dat Bernie het voor zijn ego doet. Dat snap ik wel, als je politici ala Biden steunt is dat ook de gang van zaken. Echt iedereen in die beweging van Bernie weet het gaat niet om de persoon maar ja pundits op TV met eventueel belangen bij een van de kandidaten zeggen natuurlijk af en toe dat soort zaken.
pi_191963780
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 18:07 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Hanca is nogal vastgelopen op het idee dat Bernie het voor zijn ego doet. Dat snap ik wel, als je politici ala Biden steunt is dat ook de gang van zaken. Echt iedereen in die beweging van Bernie weet het gaat niet om de persoon maar ja pundits op TV met eventueel belangen bij een van de kandidaten zeggen natuurlijk af en toe dat soort zaken.
Goed punt!
pi_191963871
Sanders geeft een open invitatie aan Biden.... Hier wil ik het met je over hebben zondag.... Laat maar eens blijken dat je het aan kunt en met een antwoord komen _O_ _O_
pi_191963872
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 18:03 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Precies, het ligt altijd aan externe oorzaken bij de fanboys van Sanders.
Na de eerste paar primaries werd Biden in veel media bijvoorbeeld flink door de mangel gehaald. Hoor je niemand over. Nee het is de grote gemene media die het op arme Bernie hebben gemunt.
Het hele idee dat mensen gewoon niet genoeg zien in een Sanders komt niet bij zijn achterban op lijkt het. Hij wint in de exit polls steeds weer ruim bij de "very liberal" kiezers, maar verliest bij de somewhat liberals, moderates en conservatives. De Democratische paraplu is nu eenmaal breder dan de linkerflank en het algehele electoraat al helemaal.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_191963889
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 18:07 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Ik steun Biden niet. Sterker nog: ik kan helemaal geen Amerikaanse kandidaten steunen omdat ik in Nederland woon. Had ik in Amerika gewoond, was ik waarschijnlijk ook geen lid van de Democratische partij en dus ook niet echt een Biden-supporter. Ik zou waarschijnlijk niet eens elke verkiezing op een Democraat stemmen, als ik dezelfde standpunten had als die ik nu heb.

Ik ben in dit geval, veilig vanuit Nederland, voor degene die de grootste kans heeft Trump te verslaan. En Sanders heeft die kans nooit gehad, dat bewijst hij nu ook door te verliezen op de plekken waar de democraten in de midterms de plekken van de Republikeinen wonnen. Sanders bewijst dat ook doordat er ondanks een hogere opkomst dan in 2016 op de meeste plekken gewoon minder mensen op hem stemmen, hij trekt dus geen nieuw publiek aan.

Biden heeft naar mijn mening wel een kans. Hij kan de swingstates winnen. En daar gaat het om: win de swingstates en jaag Trump uit het Witte Huis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')