Dan heb je echt grote oogkleppen op.quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:15 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat onder druk zetten geloof ik niet in.
Het kan wel zo zijn dat de DNC liever een democraat dan een independent ziet, dat lijkt me niet onlogisch.
Kom op zeg. Sanders is keihard aan het verliezen, de verschillen zijn erg groot op dit moment. Maar het ligt natuurlijk aan de DNC.quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:12 schreef Burner82 het volgende:
[..]
DNC kiest duidelijk een kant. Als je dat nog niet doorhebt....
Waarom zijn Buttigieg, Klobuchar etc eruit gestapt... Alleen maar onder druk van DNC.
Ze willen NIET dat Sanders wint.
En Als het beter is voor Biden, is het beter voor iedereen ineens....
Volgens mij heeft Biden nog 1100 delegates nodig... Bernie is 140 achter...quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:25 schreef Broomer het volgende:
[..]
Kom op zeg. Sanders is keihard aan het verliezen, de verschillen zijn erg groot op dit moment. Maar het ligt natuurlijk aan de DNC.
Trouwens, niet zo raar dat de DNC het niet zo met Sanders op heeft, als je altijd independent bent geweest.
Bloomberg is maar heel even Republikein geweest, was daarvoor altijd Democraat. Bloomberg is een Democraat die even Republikein werd, niet andersom.quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Biden nog 1100 delegates nodig... Bernie is 140 achter...
Dus waarom zou hij het slecht doen?
Republikein Bloomberg, met zijn 100 miljoenen, is geen probleem natuurlijk voor de DNC.
Die independent is wel linkser, maar niet meer Democraat. Als Sanders zo erg bij de Democraten paste, was hij vast niet de langst zittende independent ooit in de Senaat. Dan was hij wel gewoon Democraat geweest.quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:18 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dan heb je echt grote oogkleppen op.
En tsja, als een independent meer democratisch en linkser, socialer is... dan jou ¨democraat¨, is dat wel een probleem .
Inderdaad. Het gaat er niet echt om of je een staat wint. Het is veel belangrijker een staat dik te winnen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:36 schreef Hanca het volgende:
[..]
Bloomberg is maar heel even Republikein geweest, was daarvoor altijd Democraat. Bloomberg is een Democraat die even Republikein werd, niet andersom.
En als je niet snapt hoe slecht Sanders er voor staat, moet je je even verdiepen. De westelijke staten die pro Sanders zouden zijn, zijn bijna allemaal geweest. Sanders gaat een aantal zuidelijke staten nog dik verliezen, Biden verliest geen enkele staat dik.
Jij vind een Democraat, die even Republikein wordt, om burgemeester te worden, een miljardair... Geen enkel probleem? Dan BEN je het probleem!quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:36 schreef Hanca het volgende:
[..]
Bloomberg is maar heel even Republikein geweest, was daarvoor altijd Democraat. Bloomberg is een Democraat die even Republikein werd, niet andersom.
En als je niet snapt hoe slecht Sanders er voor staat, moet je je even verdiepen. De westelijke staten die pro Sanders zouden zijn, zijn bijna allemaal geweest. Sanders gaat een aantal zuidelijke staten nog dik verliezen, Biden verliest geen enkele staat dik.
Nee, want ik snap dat een tweepartijenstelsel niet ideaal is voor veel mensen en dat de meeste mensen tussen beide partijen in hangen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:42 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Jij vind een Democraat, die even Republikein wordt, om burgemeester te worden, een miljardair... Geen enkel probleem? Dan BEN je het probleem!
Hij zit linkser dan de Democrats... En zo slecht doet hij het niet he?quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:38 schreef Hanca het volgende:
[..]
Die independent is wel linkser, maar niet meer Democraat. Als Sanders zo erg bij de Democraten paste, was hij vast niet de langst zittende independent ooit in de Senaat. Dan was hij wel gewoon Democraat geweest.
160 achter terwijl zijn favoriete staten zijn geweest. Na Florida staat hij 250 achter, oid.quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:44 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nu nog 140 delegates achter, maar nog 1000 te gaan.
En drugstest ernaquote:Op woensdag 11 maart 2020 17:40 schreef Broomer het volgende:
[..]
Inderdaad. Het gaat er niet echt om of je een staat wint. Het is veel belangrijker een staat dik te winnen.
Sanders gaat geen staten dik winnen voorlopig. Biden gaat nog zat staten dik winnen (Florida en Georgia bijvoorbeeld).
Zoals het er nu voorstaat. Laatste reele kans lijkt me het debat zondag, indien Sanders Biden afmaakt.
En aangezien Sanders het al niet eens lijkt te kunnen winnen van "senile sleepy Joe", was die al helemaal kansloos geweest.quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:42 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Jij vind een Democraat, die even Republikein wordt, om burgemeester te worden, een miljardair... Geen enkel probleem? Dan BEN je het probleem!
Biden gaat keihard verliezen, als het niet van Sanders is, dan is het van Trump, want Senile Sleepy Joe, is rijp voor het bejaardentehuis.
Voor jou maakt het dus niet uit, wat iemand wilt, zolang hij maar genoeg geld heeft... Dem of Reb, genoeg geld, neem die positie maar aan!quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:44 schreef Hanca het volgende:
[..]
Nee, want ik snap dat een tweepartijenstelsel niet ideaal is voor veel mensen en dat de meeste mensen tussen beide partijen in hangen.
En ik BEN geen enkel probleem voor een toekomstige Amerikaanse president, ik mag daar niet eens stemmen.
nog steeds 140 volgens CNN.quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:46 schreef Hanca het volgende:
[..]
160 achter terwijl zijn favoriete staten zijn geweest. Na Florida staat hij 250 achter, oid.
Het establishment heeft het gevecht oneerlijk gemaakt. Maar, ja, Sanders is te lief. Hij wil (nog) niet Biden aanvallen... Als hij het wel eens doet, is het zomaar omgedraaid.quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
En aangezien Sanders het al niet eens lijkt te kunnen winnen van "senile sleepy Joe", was die al helemaal kansloos geweest.
Ala hij nu, in volgens alle analisten kansloze positie, Biden aan gaat vallen, laat hij merken dat hij zijn eigen ego belangrijker vindt dan dat Trump weg gaat. Nu Biden aanvallen is hetzelfde als Trump helpen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:52 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Het establishment heeft het gevecht oneerlijk gemaakt. Maar, ja, Sanders is te lief. Hij wil (nog) niet Biden aanvallen... Als hij het wel eens doet, is het zomaar omgedraaid.
Zijn ego?quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:55 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ala hij nu, in volgens alle analisten kansloze positie, Biden aan gaat vallen, laat hij merken dat hij zijn eigen ego belangrijker vindt dan dat Trump weg gaat. Nu Biden aanvallen is hetzelfde als Trump helpen.
Blijkbaar heb jij daar niet zo veel moeite mee, de meeste Democraten wel.
En omdraaien gaat hij echt niet meer, die zuidelijke staten verliest hij zo ontzettend dik dat daar niks tegen op kan.
Nouja we kunnen natuurlijk ook niet echt spreken van dat hij niet kan winnen van Joe. Hij kan niet winnen van Joe en support van een groot aantal politici en nieuwszenders. Ik bedoel er is geen serieus debat geweest waar een van de twee zijn positie van de best om Trump te verslaan kon bewijzen of de race is al min of meer gelopen. Daarbij Klobuchar, Buttigieg, Biden, Harris, Bloomberg hadden ook allemaal Clinton endorsed. Toen dachten ze ook een topkandidaat te steunen niet alsof die politici er nooit naast zitten.quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
En aangezien Sanders het al niet eens lijkt te kunnen winnen van "senile sleepy Joe", was die al helemaal kansloos geweest.
Goed gezegd!quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:03 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Nouja we kunnen natuurlijk ook niet echt spreken van dat hij niet kan winnen van Joe. Hij kan niet winnen van Joe en support van een groot aantal politici en nieuwszenders. Ik bedoel er is geen serieus debat geweest waar een van de twee zijn positie van de best om Trump te verslaan kon bewijzen of de race is al min of meer gelopen. Daarbij Klobuchar, Buttigieg, Biden, Harris, Bloomberg hadden ook allemaal Clinton endorsed. Toen dachten ze ook een topkandidaat te steunen niet alsof die politici er nooit naast zitten.
Hanca is nogal vastgelopen op het idee dat Bernie het voor zijn ego doet. Dat snap ik wel, als je politici ala Biden steunt is dat ook de gang van zaken. Echt iedereen in die beweging van Bernie weet het gaat niet om de persoon maar ja pundits op TV met eventueel belangen bij een van de kandidaten zeggen natuurlijk af en toe dat soort zaken.quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:01 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zijn ego?![]()
Hij is voor heel veel sociale zaken. Hij wil WEL debatteren, hij heeft WEL de jeugd achter zich!
Biden is tegen zoveel dingen die voor on zo normaal zijn.... En jij vind dat een goede president?
Biden wil sociale dingen veto-en!
Maar, gelukkig komt er een debat. Als de DNC niet de regels aanpast!
Goed punt!quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:07 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Hanca is nogal vastgelopen op het idee dat Bernie het voor zijn ego doet. Dat snap ik wel, als je politici ala Biden steunt is dat ook de gang van zaken. Echt iedereen in die beweging van Bernie weet het gaat niet om de persoon maar ja pundits op TV met eventueel belangen bij een van de kandidaten zeggen natuurlijk af en toe dat soort zaken.
Precies, het ligt altijd aan externe oorzaken bij de fanboys van Sanders.quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:03 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Nouja we kunnen natuurlijk ook niet echt spreken van dat hij niet kan winnen van Joe. Hij kan niet winnen van Joe en support van een groot aantal politici en nieuwszenders. Ik bedoel er is geen serieus debat geweest waar een van de twee zijn positie van de best om Trump te verslaan kon bewijzen of de race is al min of meer gelopen. Daarbij Klobuchar, Buttigieg, Biden, Harris, Bloomberg hadden ook allemaal Clinton endorsed. Toen dachten ze ook een topkandidaat te steunen niet alsof die politici er nooit naast zitten.
Ik steun Biden niet. Sterker nog: ik kan helemaal geen Amerikaanse kandidaten steunen omdat ik in Nederland woon. Had ik in Amerika gewoond, was ik waarschijnlijk ook geen lid van de Democratische partij en dus ook niet echt een Biden-supporter. Ik zou waarschijnlijk niet eens elke verkiezing op een Democraat stemmen, als ik dezelfde standpunten had als die ik nu heb.quote:Op woensdag 11 maart 2020 18:07 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Hanca is nogal vastgelopen op het idee dat Bernie het voor zijn ego doet. Dat snap ik wel, als je politici ala Biden steunt is dat ook de gang van zaken. Echt iedereen in die beweging van Bernie weet het gaat niet om de persoon maar ja pundits op TV met eventueel belangen bij een van de kandidaten zeggen natuurlijk af en toe dat soort zaken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |