Ongelofelijk!quote:
Jimbo: 1.40 trophies/dayquote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:47 schreef 2dope het volgende:
Oh al ff gekeken, Kenny heeft nog een lange weg te gaan
"Check volgende week de notificaties op je PS4." bericht van 4 maartquote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:10 schreef dud0r het volgende:
Waar stonden nou die spullen van de player celebration? Want ik heb nog even zitten kijken op m'n PS4 maar zie nergens een melding erover
Goed gecast!quote:
Oh...quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:18 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Is niet echt. Vond het ook wel geloofwaardig.
Baas. Kom ik met mijn 1,2.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:06 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Jimbo: 1.40 trophies/day
Ik: 3.03 trophies/day
SOON
oh wacht dat is niet iets om trots op te zijn
Het is al heel wat als Square-Enix niet faalt met een lang projectquote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:46 schreef DKUp het volgende:
Ik vind de Final Fantasy VII Remake Demo wel heerlijk spelen op Normal.
Helaas is dit Part 1 en niet de hele game
Dit speelde veel beter dan het dramatische FF XV.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:58 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Het is al heel wat als Square-Enix niet faalt met een lang project
De controls zijn niet echt lekker.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:26 schreef KennyPowers het volgende:
Sleeping Dogs gestart![]()
weer eens wat anders dan een boze blanke man
Sleepy Dogs is een prima game.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:26 schreef KennyPowers het volgende:
Sleeping Dogs gestart![]()
weer eens wat anders dan een boze blanke man
Mja maar die klopt niet echt want die neemt het vanaf de 1e een ik heb een paar jaar niets gedaan.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:06 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Jimbo: 1.40 trophies/day
Ik: 3.03 trophies/day
SOON
oh wacht dat is niet iets om trots op te zijn
Wat zijn dat voor dingen? Soort Xbox rewards ofzo?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:31 schreef KennyPowers het volgende:
Vers van de pers @:dud0r
kreeg ineens 10 messages
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |