SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik heb het idee dat de labiliteit van Ziyech ook enorm op het elftal drukt. Eigenlijk zou hij gewoon een wissel verdienen maar dan heb je geen creatieve middenvelders meer over.![]()
hij is net terug van een blessure en zeker niet de enige die het niet laat zien maar dat het ook bij hem beter moet is een ding dat zeker isquote:Op donderdag 5 maart 2020 08:25 schreef Generationalpha het volgende:
Ik heb het idee dat de labiliteit van Ziyech ook enorm op het elftal drukt. Eigenlijk zou hij gewoon een wissel verdienen maar dan heb je geen creatieve middenvelders meer over.![]()
tja zag de Ajax wereld er een jaar geleden toch een stuk beter uittwitter:PantelicPodcast twitterde op donderdag 05-03-2020 om 08:30:00'JAHAHAHAA, NU MOET REAL ER 100 MAKEN!'Wat is jouw mooiste herinnering aan deze memorabele, historische en knotsgekke avond? https://t.co/pVeMBgNb2p reageer retweet
![]()
Wat denk je van Tadic, die raakt het hele seizoen al geen knikker en lijkt een sport te maken van breien in de 16quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:25 schreef Generationalpha het volgende:
Ik heb het idee dat de labiliteit van Ziyech ook enorm op het elftal drukt. Eigenlijk zou hij gewoon een wissel verdienen maar dan heb je geen creatieve middenvelders meer over.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Als het loopt dan loopt het lekker (insert wimderon-youtube-filmpje met 'Het draait vaak niet'); als je in een put zit is het enorm moeilijk om eruit te komen. Basisniveau is helaas toch net te laag en Ajax heeft nooit op 0 kunnen spelen.
Ze komen hier heus wel bovenop, alleen is het maar de vraag of dat snel genoeg gebeurt. Ik zou zelf toch opteren om Traore rest van seizoen in spits te zetten. Tadic op 10 met Promes en Ziyech naast hem. Donny naar een 6 met Martinez naast hem.![]()
Wat viel Promes mij gisteren tegen zeg.
Niks lukte bij deze jongen.
Verbazingwekkend, gebracht als miljoenenaankoop uit de Primera![]()
quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:42 schreef jorienvdherik het volgende:
Verbazingwekkend, gebracht als miljoenenaankoop uit de Primera![]()
Hij was prima tot zijn blessure, maar je ziet nu dat ie ritme mist en er is geen tijd om er lekker in te komen...Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Hij had wel een goddelijke aanname.quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:42 schreef jorienvdherik het volgende:
Verbazingwekkend, gebracht als miljoenenaankoop uit de Primera
Deed er vervolgens niks mee
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten![]()
Dan gaat hij zich weer openlijk verongelijkt misdragen en komt er weer mee weg. Want oh emotionele jongen, trotse jongen blablabla. Net alsof al die andere gewisselde gasten geen trots hebben.quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:25 schreef Generationalpha het volgende:
Ik heb het idee dat de labiliteit van Ziyech ook enorm op het elftal drukt. Eigenlijk zou hij gewoon een wissel verdienen maar dan heb je geen creatieve middenvelders meer over.
Topsport is gewoon keihard, niet presteren is wisselen en harder werken. Kop omhoog en niet zeiken.![]()
Ik hoop vooral dat Ten Hag nu inziet dat de vorm er niet is om je favoriete spel te spelen. Je zult dus zelf iets minder diep moeten gaan staan en je tegenstanders daar moeten opvangen. Dan kun je in de omschakeling zelf met ruimte iets creëeren. Nu wordt je in elke pot zelf geslacht, zeker tegen Heerenveen met die snelle jongens voorin...quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als het loopt dan loopt het lekker (insert wimderon-youtube-filmpje met 'Het draait vaak niet'); als je in een put zit is het enorm moeilijk om eruit te komen. Basisniveau is helaas toch net te laag en Ajax heeft nooit op 0 kunnen spelen.
Ze komen hier heus wel bovenop, alleen is het maar de vraag of dat snel genoeg gebeurt. Ik zou zelf toch opteren om Traore rest van seizoen in spits te zetten. Tadic op 10 met Promes en Ziyech naast hem. Donny naar een 6 met Martinez naast hem.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Is ook al 31, zit wat sleet op. Was 1 seizoen leuk.quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat denk je van Tadic, die raakt het hele seizoen al geen knikker en lijkt een sport te maken van breien in de 16![]()
helemaal mee eens hoor maar als je er 8 kan wisselen zou ik niet met hem beginnenquote:Op donderdag 5 maart 2020 08:52 schreef RamboDirk het volgende:
Topsport is gewoon keihard, niet presteren is wisselen en harder werken. Kop omhoog en niet zeiken.![]()
Dat zal allemaal wel meevallen. Me dunkt dat heel veel jongens behoefte hebben aan een lange vakantie. Helpt ook niet echt voor Ajax dat er een EK is straks, en we hebben natuurlijk zowat jaarlijkse Copa America.quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:54 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Is ook al 31, zit wat sleet op. Was 1 seizoen leuk.![]()
quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:54 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Is ook al 31, zit wat sleet op. Was 1 seizoen leuk..
Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
Dat is dan ook wel weer waar. Ziyech presteert het dan wel om de hele ploeg omlaag te halen met zijn attitude in het veld als het niet loopt.quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
helemaal mee eens hoor maar als je er 8 kan wisselen zou ik niet met hem beginnen![]()
Hoezo zal dat allemaal wel meevallen? Bij het grootste deel van de voetballers gaat het niveau gewoon omlaag na hun 30ste.quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat zal allemaal wel meevallen. Me dunkt dat heel veel jongens behoefte hebben aan een lange vakantie. Helpt ook niet echt voor Ajax dat er een EK is straks, en we hebben natuurlijk zowat jaarlijkse Copa America.![]()
Aankopen in de zomer:
Mile Svilar (Benfica) - 10 miljoen
Rick van Drongelen (HSV) - 8 miljoen
Yari Verschaeren (Anderlecht) - 20 miljoen
Capabele spits/aanvaller ->Abel Ruiz (Barcelona) - 20 miljoen met terugkoopoptie voor Barcelona (40 miljoen)Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?![]()
Dit is wel een hele bizarre statistiek.quote:Op donderdag 5 maart 2020 09:01 schreef Tarado het volgende:
Laatste 16 duels: 8 verloren.
De 83 duels daarvoor: 8 verloren.Cuz I'm Mr. Brightside![]()
hij is nog wel goed genoeg maar dat niveau wat hij vorig jaar in de CL haalde heeft hij z'n hele leven nooit gehaald anders had hij wel eerder bij een topclub gezetenquote:Op donderdag 5 maart 2020 09:03 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Hoezo zal dat allemaal wel meevallen? Bij het grootste deel van de voetballers gaat het niveau gewoon omlaag na hun 30ste.![]()
Doe maar niet. Louis is te oud. We hebben iemand nodig die lekker 3 jaar gaat zitten.quote:Op donderdag 5 maart 2020 09:09 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ik zie dat Van Gaal al langs komt als vervanger van Ten HagEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Net als Ten Hag natuurlijk. Utopie als het te goed gaat of slecht zoals nu.quote:Op donderdag 5 maart 2020 09:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe maar niet. Louis is te oud. We hebben iemand nodig die lekker 3 jaar gaat zitten.![]()
En voor stabiliteit en organisatie zorgt? Bij Feyenoord loopt er een rond.quote:Op donderdag 5 maart 2020 09:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe maar niet. Louis is te oud. We hebben iemand nodig die lekker 3 jaar gaat zitten.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: