Dan zal het Buddy wel zijnquote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:18 schreef Legoblokje het volgende:
Verdenkingen in de app momenteel:
Nathan 40%
Rob 25%
Miljuschka 24%
Buddy 11%
Haha ja.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:19 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
Hahahaha met zn “het begint met T en eindigt op rots, IK BEN TROTS JONGENS!” Door die portofoon tijdens die auto-parkeeropdracht
In een van de voorstukjes was te zien dat ze met z’n vieren naar Rik liepen en de woorden ‘Wie is de Mol?’ waren te horen. Ik vrees er dus ook voor dat we een finale met 4 krijgen.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:20 schreef roos94 het volgende:
Ik hoop dat we vandaag nog een afvaller hebben, maar vrees van niet.
3 afleveringen zonder afvaller is wel echt jammerquote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:21 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
In een van de voorstukjes was te zien dat ze met z’n vieren naar Rik liepen en de woorden ‘Wie is de Mol?’ waren te horen. Ik vrees er dus ook voor dat we een finale met 4 krijgen.
Of Rik zegt nog, in het kader van terugblikken op vorige seizoenen, "Het kan ook anders.".quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:21 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
In een van de voorstukjes was te zien dat ze met z’n vieren naar Rik liepen en de woorden ‘Wie is de Mol?’ waren te horen. Ik vrees er dus ook voor dat we een finale met 4 krijgen.
Mee eens. Maximaal 1 aflevering zonder afvaller vind ik (in de afleveringen 1-8). Ik vond die executie van afl 7 ook niet leuk.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:22 schreef roos94 het volgende:
[..]
3 afleveringen zonder afvaller is wel echt jammer
Aflevering zonder afvaller is alleen leuk als ze net hun hele pot bij de veiling hebben leegggeboden of hebben vergokt voor een vrijstelling.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:25 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Mee eens. Maximaal 1 aflevering zonder afvaller vind ik (in de afleveringen 1-8). Ik vond die executie van afl 7 ook niet leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |