KNCB!quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:33 schreef PicoMMP het volgende:
Nu gaat PSV pas veel uitwedstrijden achter elkaar spelen!
@:PSVCL

Maar 2. Maar leuke grap!quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:33 schreef PicoMMP het volgende:

Ja leg m effe uitquote:

Benieuwd wat PSVCorona hiervan vindt.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:33 schreef PicoMMP het volgende:

Eerst kijken of het seizoen op een één of andere manier afgemaakt kan worden met publiek en dan pas overgaan op stevigere maatregelen als spelen zonder publiek. Ik vind dat niet zo'n gekke volgorde.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben ook seizoenskaarthouder en vind het een onlogische oplossing.

Ja, ik snap het op zich ook wel. Op 4 april zul je pas echt een keuze moeten maken.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:35 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Eerst kijken of het seizoen op een één of andere manier afgemaakt kan worden met publiek en dan pas overgaan op stevigere maatregelen als spelen zonder publiek. Ik vind dat niet zo'n gekke volgorde.

4quote:

Als PSV - Heracles komt zullen zedie wel achter gesloten deuren doen of gewoon andere keuzes maken.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:37 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
4
Groningen-PSV
PSV-Emmen
Fortuna-PSV
PSV-Heracles
PSV-Sparta
AZ-PSV
PSV-Utrecht
Heerenveen-PSV
PSV-RKC

Laten we hopen dat er geen wedstrijden achter gesloten deuren hoeven.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als PSV - Heracles komt zullen zedie wel achter gesloten deuren doen of gewoon andere keuzes maken.

Lijkt mij ook niet leuk, maar liever dat dan algehele afgelasting.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:41 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Laten we hopen dat er geen wedstrijden achter gesloten deuren hoeven.

Muah dat is echt vreselijk hoor, die wedstrijden vallen ook nauwelijks serieus te nemen omdat het zulke andere omstandigheden zijn dan de rest was. Is het dan nog wel eerlijke competitie?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet leuk, maar liever dat dan algehele afgelasting.

Vind ik ook hoor, maar liever dat dan niets.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah dat is echt vreselijk hoor, die wedstrijden vallen ook nauwelijks serieus te nemen omdat het zulke andere omstandigheden zijn dan de rest was. Is het dan nog wel eerlijke competitie?

het scheelt wel dat er Europees niemand meer speelt dus je zou het hele programma op kunnen schuiven en een weekend midweeks programma kunnen doen vanaf zeg het weekend van 3 aprilquote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, ik snap het op zich ook wel. Op 4 april zul je pas echt een keuze moeten maken.

Niet mee eens eigenlijk, beter gewoon wachten tot het ergste voorbij is.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor, maar liever dat dan niets.

Ja, en ook niet helemaal eerlijk imo.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah dat is echt vreselijk hoor, die wedstrijden vallen ook nauwelijks serieus te nemen omdat het zulke andere omstandigheden zijn dan de rest was. Is het dan nog wel eerlijke competitie?

Nee en heel begrijpelijk ook. Maar zonder publiek spelen is met name het 'voordeel' voor alle thuisspelende ploegen weg.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
nu stoppen zal AZ ook niet leuk vinden

als de UEFA meedenkt stellen ze het EK een jaar uit en de competities een maandquote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee en heel begrijpelijk ook. Maar zonder publiek spelen is met name het 'voordeel' voor alle thuisspelende ploegen weg.
Ach, een eerlijke oplossing is ook niet echt mogelijk.

Zal nog wel langer aanhouden dan een maand gok ik zo.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
als de UEFA meedenkt stellen ze het EK een jaar uit en de competities een maand

dan kan je het eigenlijk alleen maar zonder publiek afmakenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Zal nog wel langer aanhouden dan een maand gok ik zo.

Ik hoorde van jouw mattie trump dat t allemaal een door de democraten verzonnen hoax is!! Allemaal om PSV te benadelen! Wist niet dat de KNVB en de DNC samenwerktenquote:

Een groot complot. De freemasons en illuminati zijn er ook bij betrokken.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:03 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Ik hoorde van jouw mattie trump dat t allemaal een door de democraten verzonnen hoax is!! Allemaal om PSV te benadelen! Wist niet dat de KNVB en de DNC samenwerkten

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |