Het RIVM positief. Dus ja.quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:16 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Nee man, de GGD heeft negatief geadviseerd. Echt, dat mensen dit gedrag goedpraten.
Hoewel ik het met je eens ben dat de paniek overdreven is is ben ik benieuwd hoe jij beredeneert dat 3,5% minder is dan 0,1%.quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:28 schreef wollah het volgende:
Wat een helden![]()
Heerlijk paniekzaaierij van alle achterlijke debielen negeren. Een virusje terwijl zelfs de normale griep nog dodelijker is
nou....quote:Op donderdag 5 maart 2020 01:01 schreef wollah het volgende:
[..]
Onzin. Deze reizen voor 900 man zijn wss al maanden van te voren geboekt. Beetje onzin om dat allemaal te annuleren (met bijkomende kosten) voor een onzinnig, gehypt en ongevaarlijk vurisje
Daarom snap ik deze studenten volledig
Ja en mensen die gaan werken met een loopneus executeren.quote:Op donderdag 5 maart 2020 07:32 schreef RedFever007 het volgende:
Tsja.....
Hier hoor je inderdaad iets van maar Ton en Ria die met de kinderen in de Volvo naar Italië gaan hoor je niemand over
Je zou mensen die toch naar het buitenland gaan reizen en terugkomen met Corona gewoon fors moeten bestraffen. Dan wordt de motivatie om lekker wel te gAan een stuk minder gok ik zo.
Toegang naar Nederland weigeren, straks steken ze ons aan en kunnen wij met 39 graden koorts heel de dag ons huis gaan poetsen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:55 schreef capricia het volgende:
Dus er moeten 900 vindicatters getest worden omdat ze zelf dit risico aan gaan?
Volgens mij zijn er helemaal nog geen 900 NLers getest tot nu toe.
Ik hoop dat ze zelf mogen betalen. Zeker als ze na het negatief reisadvies daar nog blijven.
Ik vind het vooral egoïstisch en dom. Ze kunnen veel kwetsbare mensen aansteken. En ons systeem overbelasten.
Om wat?
Knor gespot.quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:05 schreef Ringo het volgende:
Die lui zijn sowieso altijd schor van het brallen en die knalrode koortskoppen zijn van de drank en het goedkope vlees dat er dagelijks doorgaat.
Levensgevaarlijke meute, ik zeg preventief elimineren.
Om dom te zuipen en te neukenquote:Op woensdag 4 maart 2020 23:55 schreef capricia het volgende:
Dus er moeten 900 vindicatters getest worden omdat ze zelf dit risico aan gaan?
Volgens mij zijn er helemaal nog geen 900 NLers getest tot nu toe.
Ik hoop dat ze zelf mogen betalen. Zeker als ze na het negatief reisadvies daar nog blijven.
Ik vind het vooral egoïstisch en dom. Ze kunnen veel kwetsbare mensen aansteken. En ons systeem overbelasten.
Om wat?
die worden daar al ziekquote:Op donderdag 5 maart 2020 07:58 schreef -river- het volgende:
[..]
Toegang naar Nederland weigeren, straks steken ze ons aan en kunnen wij met 39 graden koorts heel de dag ons huis gaan poetsen.
We bieden ze gewoon een cruise aan, aansluitend op de ski-vakantie!quote:Op donderdag 5 maart 2020 07:58 schreef -river- het volgende:
[..]
Toegang naar Nederland weigeren, straks steken ze ons aan en kunnen wij met 39 graden koorts heel de dag ons huis gaan poetsen.
Cruiseschip.quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
In een loods pleuren, preventief.
Of ze weigeren toe te laten in Nederland en later evacueren.
En op Rottumerplaat aanmeren.quote:
Geen probleem, Danny heeft het corona anti virus software allang over het forum heen gehaald.quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:14 schreef Captain_Ghost het volgende:
Ik weet zeker dat er paar Vindcat leden deze topic lachend lezen.
Hopelijk is zijn anti virus goed bijgehouden.. Vaak is het monsterd na de maaltijd..quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:20 schreef -river- het volgende:
[..]
Geen probleem, Danny heeft het corona anti virus software allang over het forum heen gehaald.
Deze was mosterd bij de maaltijd dus ik vertrouw er wel op.quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:40 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Hopelijk is zijn anti virus goed bijgehouden.. Vaak is het monsterd na de maaltijd..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |