Als die nu even 3 avonden niet kanquote:Op donderdag 5 maart 2020 18:02 schreef praadje het volgende:
4 voor Pot
2 voor Tas
1 voor Praadje
Potje, moet jij niet nog een paar keer weg om 18.00.00 uur deze maand
Jij ook WcPotquote:Op donderdag 5 maart 2020 18:02 schreef WcPot het volgende:
[..]
Goed gedaan topper
[..]
Jammer had zo mooi kunnen zijn![]()
![]()
Ik ben een goede verliezer hoor. Ik vind het al een heel amusant idee dat we echt tegen 18.00 uur met drie man naar de tijd zitten te kijken met onze vingers op de knop. Zijn we eigenlijk gek heyquote:Op donderdag 5 maart 2020 18:02 schreef WcPot het volgende:
[..]
Goed gedaan topper
[..]
Jammer had zo mooi kunnen zijn![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 maart 2020 18:02 schreef praadje het volgende:
4 voor Pot
2 voor Tas
1 voor Praadje
Potje, moet jij niet nog een paar keer weg om 18.00.00 uur deze maand
Volgens mijn planning kan ik alleen zaterdag 7 maart niet om 18:00uur postenquote:Op donderdag 5 maart 2020 18:03 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Als die nu even 3 avonden niet kan
Die heeft gewoon zijn rooster aan laten passen, diensten geruild, gehamsterdquote:Op donderdag 5 maart 2020 18:03 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Als die nu even 3 avonden niet kan
En heel veel vrij deze maandquote:Op donderdag 5 maart 2020 18:04 schreef praadje het volgende:
[..]
Die heeft gewoon zijn rooster aan laten passen, diensten geruild, gehamsterd
Genoteerdquote:Op donderdag 5 maart 2020 18:04 schreef WcPot het volgende:
[..]
[..]
Volgens mijn planning kan ik alleen zaterdag 7 maart niet om 18:00uur posten
Ik kon eigenlijk wel maar ik heb gewisseld zondag had ik vroeg en zaterdag vrij maar mijn collega vroeg of ik zaterdag laat kon zodat hij met een gehandicapte jongen zaterdag naar de voetbal kon gaan. Mijn collega heeft nu mijn zondagse vroege dienst. Dat is wel een goede reden dan ga ik niet zeggen nee sorry ik kan niet moet om 18:00uur avondquote:
Toch wel gezegd dat hij moet zorgen dat hij om 18.00.00 hier post heyquote:Op donderdag 5 maart 2020 18:09 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik kon eigenlijk wel maar ik heb gewisseld zondag had ik vroeg en zaterdag vrij maar mijn collega vroeg of ik zaterdag laat kon zodat hij met een gehandicapte jongen zaterdag naar de voetbal kon gaan. Mijn collega heeft nu mijn zondagse vroege dienst. Dat is wel een goede reden dan ga ik niet zeggen nee sorry ik kan niet moet om 18:00uur avondposten op een forum
Zo ben ik dan ook weer. In overleg kan bij mij heel veelquote:Op donderdag 5 maart 2020 18:10 schreef praadje het volgende:
[..]
Toch wel gezegd dat hij moet zorgen dat hij om 18.00.00 hier post heyNee, even serieus. Dat is echt heel lief van jou
quote:Op donderdag 5 maart 2020 18:12 schreef WcPot het volgende:
[..]
Zo ben ik dan ook weer. In overleg kan bij mij heel veel
quote:Op donderdag 5 maart 2020 18:09 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik kon eigenlijk wel maar ik heb gewisseld zondag had ik vroeg en zaterdag vrij maar mijn collega vroeg of ik zaterdag laat kon zodat hij met een gehandicapte jongen zaterdag naar de voetbal kon gaan. Mijn collega heeft nu mijn zondagse vroege dienst. Dat is wel een goede reden dan ga ik niet zeggen nee sorry ik kan niet moet om 18:00uur avondposten op een forum
Ja, die zijn ook leuk. Staan op mijn terugkijk lijst.quote:Op donderdag 5 maart 2020 18:55 schreef monkyyy het volgende:
Oogappels, TV Kantine, Danny op straat![]()
Ik moet weer zeer moeilijke keuzes maken, want er is wat overlap
Meh onderwerp wat almachtige kees vd spek al heeft gehad.quote:
Ja zeg dat wel ik wil nu al bijna weg zappenquote:Op donderdag 5 maart 2020 20:32 schreef kree het volgende:
[..]
Meh onderwerp wat almachtige kees vd spek al heeft gehad.
Dit gaat weer een laffe uitzending worden van alberto denk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |