Als je daarbij beter functioneert moet je het gewoon doen...die 200 euro ofzo dat het extra kost is peanuts.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:42 schreef monkyyy het volgende:
Mijn inverter airco in m'n kantoor zet ik altijd op 23 graden
quote:
Goed bezig...ik wil het eigenlijk ook wel, maar wil mijn buren niet voor het hoofd stoten. Zit niet op Mr. Frank Visser toestanden te wachten.quote:
Was bij mij geen probleem. Ik wil er nog wel wat bij eigenlijk. Ik ben een groot gebruiker van stroomquote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Goed bezig...ik wil het eigenlijk ook wel, maar wil mijn buren niet voor het hoofd stoten. Zit niet op Mr. Frank Visser toestanden te wachten.
We gaan er eens over nadenken!quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wel de intentie? Als je naar de investering kijkt, levert het een prima rendement op.
Dat kan ik me voorstellen met de verwarming op 23 gradenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:56 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Was bij mij geen probleem. Ik wil er nog wel wat bij eigenlijk. Ik ben een groot gebruiker van stroom
Dat is altijd een goede tactiekquote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:02 schreef Bocaj het volgende:
Volgens mij kun je nog best de kat uit de boom kijken de komende jaren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |