quote:Op woensdag 4 maart 2020 17:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Je kan ook gewoon een radiostation aanzetten wat jou wel kan bekoren
Die heb ik wel, maar tot op heden te lui om een cd'tje te branden.quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:03 schreef Nine. het volgende:
[..]
Heb je geen cd, dvd, mp3 of bluetooth afspeelmogelijkheden in je auto dan?
TS is hooggeleidquote:Op woensdag 4 maart 2020 17:22 schreef pferdfahrer het volgende:
Echt, tieft gewoon op en draai muziek. Met je kleuterstemmetje en je superdomme lbo niveau kleuterhumor.
Crockets Themequote:
Omdat de Mol in zijn ego gekrenkt is, wat een farce.quote:
quote:
Oh ik heb wat gemist geloof ik (tijd al geen radio geluisterd hier op zolder) , vertel eens , wat is er gebeurdquote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:38 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Omdat de Mol in zijn ego gekrenkt is, wat een farce.
Rechtzaak tussen v Someren en Talpa vanwege niet uitbetaalde bonus/verhoging. Verloren door Talpa, hoger beroep, wederom verloren door Talpa en daags daarna de bekendmaking dat somertijd naar het weekend gaat.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:44 schreef Enchanter het volgende:
[..]
[..]
Oh ik heb wat gemist geloof ik (tijd al geen radio geluisterd hier op zolder) , vertel eens , wat is er gebeurd
Smerige en kinderachtige naaistreek jaquote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:40 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Rechtzaak tussen v Someren en Talpa vanwege niet uitbetaalde bonus/verhoging. Verloren door Talpa, hoger beroep, wederom verloren door Talpa en daags daarna de bekendmaking dat somertijd naar het weekend gaat.
Talpa
John de mol
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |