dan is uitgestorven toch juist goed?quote:
Jawel maar beetje aanspraak kan geen kwaadquote:Op woensdag 4 maart 2020 16:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan is uitgestorven toch juist goed?
M-m-m-myyyy CO-RO-NAHquote:
je hebt ons toch..quote:Op woensdag 4 maart 2020 16:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jawel maar beetje aanspraak kan geen kwaad![]()
NOu ja als het niets is daar kan ik naar Samui waar die vriendin zit
Ja misschien kunnen jullie je dan aanpassen aan Thaise tijd?quote:Op woensdag 4 maart 2020 16:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je hebt ons toch..
afgezien van het tijdsverschil dan..
Wat is het tijdsverschil met hier?quote:Op woensdag 4 maart 2020 16:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja misschien kunnen jullie je dan aanpassen aan Thaise tijd?
Ik heb altijd zin in strand.quote:Op woensdag 4 maart 2020 16:13 schreef bitterbal het volgende:
ze zijn de strandtenten alweer aan het opbouwen. Over paar jaar beginnen ze in januari
6 uur later daarquote:Op woensdag 4 maart 2020 16:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat is het tijdsverschil met hier?
Het wordt tijd dat die tenten gewoon 365 dagen per jaar blijven staan.quote:Op woensdag 4 maart 2020 16:13 schreef bitterbal het volgende:
ze zijn de strandtenten alweer aan het opbouwen. Over paar jaar beginnen ze in januari
Ja geloof dat dat tegen word gehouden door de bewoners.quote:Op woensdag 4 maart 2020 16:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat die tenten gewoon 365 dagen per jaar blijven staan.
Maat van me is ook begonnen met opbouw in Scheveningen. Nu zie ik hem tot en met oktober nauwelijks 😂quote:Op woensdag 4 maart 2020 16:15 schreef bitterbal het volgende:
Die zaak waar ik werkte heeft zoveel gezeik gehad met de bewoners daar.
Ik regelmatig. Super chill!quote:Op woensdag 4 maart 2020 16:16 schreef gianni61 het volgende:
ik ben nog nooit bij een strandtent geweest.
Sorry, wat.quote:Op woensdag 4 maart 2020 16:16 schreef gianni61 het volgende:
ik ben nog nooit bij een strandtent geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |