De hele wereld gaat naar de klotequote:Op woensdag 4 maart 2020 11:58 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Raymond van Barneveld gespot. @:zipportal
quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klopt. Tot dusver was onze grootste bedreiging dat Zwarte Piet afgepakt zou worden.
Dit is wel van een hele andere orde.
Aan de andere kant, zwarte piet zijn we voor altijd kwijt, dit virus kan over een aantal maanden misschien alweer vergeten zijn..quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klopt. Tot dusver was onze grootste bedreiging dat Zwarte Piet afgepakt zou worden.
Dit is wel van een hele andere orde.
Zwarte Piet is gemuteerd naar Roetveeg Piet.quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:00 schreef syroto het volgende:
[..]
Aan de andere kant, zwarte piet zijn we voor altijd kwijt, dit virus kan over een aantal maanden misschien alweer vergeten zijn..
Niet noodzakelijk. Hoe groter het verschil tussen beide, hoe groter de kans..quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:48 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Betekent dit ook dat als je ziek bent geweest de andere variant nog kan krijgen?
twitter:BNODesk twitterde op woensdag 04-03-2020 om 11:56:04BREAKING: Iran reports 586 new cases of coronavirus and 15 new deaths, raising total to 2,922 cases and 92 dead https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
ad.nlquote:Twee patiënten van het Diakonessenhuis in Utrecht zijn mogelijk besmet met het coronavirus. Dat heeft het ziekenhuis bekendgemaakt. Woensdagmiddag verwacht het ziekenhuis de definitieve uitslag en kan er dus met zekerheid gezegd worden of de patiënten besmet zijn of niet.
Niet zo gek ook. Volgens mij is de mutatiekans sowieso laag bij dit virus.quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:05 schreef THEFXR het volgende:
Hele kleine mutaties van het virus:
[ afbeelding ]
bron:https://nextstrain.org/ncov?l=radial
ja dat gaat automatisch, ik heb een paar topics terug dat lijstje erin gezet met bevestigde gevallen en deze staat er ook nog inquote:Op woensdag 4 maart 2020 11:43 schreef vosss het volgende:
https://lci.rivm.nl/sites(...)20behandeladvies.pdf
Die dus.
=edit=
Als ik die in de OP erbij zet en dit deel is vol en iemand maakt een volgend deel aan, komt dat dan automatisch mee of niet?
Van die medewerkers bij Engie in Zwolle ook niets meer vernomen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:02 schreef Mammietje het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die gevallen in Alkmaar en Castricum? Iemand een update?
twitter:BNODesk twitterde op woensdag 04-03-2020 om 12:08:28NEW: Belgium reports 10 new cases of coronavirus, including the first known instance of local human-to-human transmission https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
Huh? Het is een RNA virus, daar treden voortdurend mutaties op bij het kopiëren.quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Niet zo gek ook. Volgens mij is de mutatiekans sowieso laag bij dit virus.
quote:Galli said: “It has been claimed that the so-called Italian virus is very different from the Chinese one. These are simply rumours. We are currently mapping out the sequences and only afterwards can we know.
“Obviously, since it is an RNA virus, it is expected to be at least a little different from the Chinese one. RNA viruses typically change: between each viral copy and its template there will be a few differences, like a single nucleic acid mutation. But only once we have the sequences can we begin to make comparisons.”
Betekent dat ook dat je er met één vaccin niet bent, maar dat je steeds nieuwe moet ontwikkelen, zoals bij de griep?quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:12 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Huh? Het is een RNA virus, daar treden voortdurend mutaties op bij het kopiëren.
[..]
Die gaan lekker, met als aanname dat het nog maar een fractie is.quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:03 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
twitter:BNODesk twitterde op woensdag 04-03-2020 om 11:56:04BREAKING: Iran reports 586 new cases of coronavirus and 15 new deaths, raising total to 2,922 cases and 92 dead https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
Prachtig systeem hier! Tegen de tijd dat je wel wat extra informatie wil, beperkt het RIVM de communicatie tot 1 getal per dag!quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:10 schreef Tris het volgende:
[..]
Van die medewerkers bij Engie in Zwolle ook niets meer vernomen.
daarboven staat ook het nr 160quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:12 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Huh? Het is een RNA virus, daar treden voortdurend mutaties op bij het kopiëren.
[..]
Zo vraag ik mij af, heeft het invloed op de uitslag van de test?quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:15 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Betekent dat ook dat je er met één vaccin niet bent, maar dat je steeds nieuwe moet ontwikkelen, zoals bij de griep?
en terechtquote:Op woensdag 4 maart 2020 12:17 schreef Ssjaapje het volgende:
Mijn directe collega is daarstraks veiligheidshalve naar huis gestuurd, omdat ze hier alles onder zat te hoesten zonder hand of elleboog voor de mond.
Ze zal wsl niet getest worden, maar enige juiste aktie van de leidinggevende denk ik... En btW, dit is in België
Hmm, ik dacht juist gelezen te hebben dat door bepaalde mechanismes dit virus minder error gevoelig is. Maar dan zit ik ernaast.quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:12 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
[..]
Loon op Zand? Die is nog in het 2 steden ziekenhuis te Tilburgquote:Op woensdag 4 maart 2020 12:17 schreef THEFXR het volgende:
hoe gaat het nu met patiënt 1? is die al genezen of overleden?
Hier maandag ook een collega met iedere minuut een kuchje.quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:17 schreef Ssjaapje het volgende:
Mijn directe collega is daarstraks veiligheidshalve naar huis gestuurd, omdat ze hier alles onder zat te hoesten zonder hand of elleboog voor de mond.
Ze zal wsl niet getest worden, maar enige juiste aktie van de leidinggevende denk ik... En btW, dit is in België
Hoe iedereen nu bezig is met handen wassen moet er ook op gehamerd worden op thuis blijven bij hoesten.quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:17 schreef Ssjaapje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |